Gå til innhold

Vegansk anti age for sensitiv hud? Og sminkefjerner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sensitiv hud som bruker veganske anti age produkter? Har sykdom som påvirker huden negativ, så trenger noe effektivt. Pris spiller ingen rolle. 

Hva bruker dere med veldig sensitiv hud for å fjerne sminke? 

Anonymkode: d08e4...a48

Videoannonse
Annonse
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Om du har sensitiv, og i tillegg veldig sensitiv hud bør du styre langt unna aktive produkter.

Velg mild rens (feks fra La Roche Posay for sensitiv hud).

Hva slags hudproblemer sliter du med?

AnonymBruker
Skrevet

Pigmenteringer. Har litt guffen hud. Ujevn hudstryktur og farge. Jeg blir veldig raskt rød og ukomfortabel i huden av hudprodukter. 

Eneste fuktighetskremen jeg har prøvd som ikke gjør meg rød, er paulas choice omega complex. Men lurer på om huden blir litt "ru" og rar av den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pigmenteringer. Har litt guffen hud. Ujevn hudstryktur og farge. Jeg blir veldig raskt rød og ukomfortabel i huden av hudprodukter. 

Eneste fuktighetskremen jeg har prøvd som ikke gjør meg rød, er paulas choice omega complex. Men lurer på om huden blir litt "ru" og rar av den.

Lurer på om Synchroline Rosacure kan være noe for deg? Aner ikke om produktene er veganske, da. K-Beautymerket Purito er vegansk og cruelty-free, og deres Centella-produkter skal være bra for sensitiv hud. 

AnonymBruker
Skrevet

La Roche Posay er ikke dyretest-vennlig. Prøvde google de to siste, men avr vanskelig finne det jeg trengte

Endte opp med å bestille fra facetheory, virker som de har produkter som passer mitt behov. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...