Roci Skrevet 28. mai 2021 #21 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er så flink til å sette deg inn i ting og forklare @Roci. Jeg har brukt flere av produktene du har foreslått og er veldig fornøyd. I hvilken rekkefølge i hudpleierutinen din bruker du retinol? Anonymkode: b3979...130 Tusen takk, så hyggelig å høre 💐 Akkurat nå har jeg en pause fra retinol, men når jeg bruker det, er det andre steg i kveldsrutinen etter rens og før fukt🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 28. mai 2021 #22 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilket er det? Anonymkode: ad873...9c5 Boots Ingredients Retinol Serum: Jeg går i alle fall ut fra at det er dette det er snakk om, jeg tok det for gitt ettersom tråden handler om retinol Det inneholder som sagt retinyl palmitate, ikke retinol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #23 Del Skrevet 29. mai 2021 Skal begynne med retinol, noen som anbefale en? Har the ordinary in squewlene retinol er den grei? Anonymkode: 38821...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå