Henrikk Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Jeg har aldri sett på en jente og tenkt «hun vil jeg ligge med» . jeg vil rett og slett ikke ha sex, kanskje hvis partneren min vil deg, men ellers nei. Det er det siste jeg tenker på. Vet ikke, det bare virker som mye jobb, og det er ikke helt meg. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Henrikk skrev (38 minutter siden): Jeg har aldri sett på en jente og tenkt «hun vil jeg ligge med» . jeg vil rett og slett ikke ha sex, kanskje hvis partneren min vil deg, men ellers nei. Det er det siste jeg tenker på. Vet ikke, det bare virker som mye jobb, og det er ikke helt meg. Nei men homo sikkert Anonymkode: b132b...9db
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nei men homo sikkert Anonymkode: b132b...9db Eller aseksuell. Gjelder ca 1 % av befolkningen, men snakkes ikke så mye om. Anonymkode: 22d27...c45 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 Aseksuell. Har det på samme måte. Anonymkode: 78f1e...448 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei men homo sikkert Anonymkode: b132b...9db Man er ikke homo bare fordi man ikke har lyst på sex vettu. Anonymkode: b7a2a...2fd 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eller aseksuell. Gjelder ca 1 % av befolkningen, men snakkes ikke så mye om. Anonymkode: 22d27...c45 Jeg tipper det er store mørketall der. Det er en ganske tabu ting å snakke om, å noen presser seg fordi det er forventet at man skal ha sex jevnlig. Anonymkode: b7a2a...2fd 2
sicario Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Om du aldri føler ønske om eller behov for sexuell kontakt, kan du falle inn under aseksuellkategorien, men det er ikke sikkert. aseksuell er heller ikke noe man nødvendigvis er hele livet. Man kan være askesuell periodevis. 1
Hippogriff Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 Syns det er synd om man skal bli stemplet som "rar" for noe som visstnok gjelder ganske mange. Da blir normalitetsbegrepet veldig smalt etter hvert
MiaHI Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei men homo sikkert Anonymkode: b132b...9db Sikkert homo? Da ville han vel tenkt på sex med menn. Idiot. 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #11 Skrevet 6. mai 2021 Ikke helt uvanlig, men helt uaktuelt å være i et forhold uten sex. Anonymkode: a9de1...025 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #12 Skrevet 6. mai 2021 Høres ganske behagelig ut å ha det sånn. Menn spesielt, de gjør jo veldig mye for sex. Sex kan også komme med sine baksider i mange tilfeller, så ikke nødvendigvis en dårlig ting Anonymkode: f58a9...292 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #13 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ikke helt uvanlig, men helt uaktuelt å være i et forhold uten sex. Anonymkode: a9de1...025 For deg og meg ja, men for noen likesinnende fungerer det nok rimelig bra.😉 Anonymkode: 79733...959 1
Gjest ABM Skrevet 6. mai 2021 #14 Skrevet 6. mai 2021 Henrikk skrev (9 timer siden): Jeg har aldri sett på en jente og tenkt «hun vil jeg ligge med» . jeg vil rett og slett ikke ha sex, kanskje hvis partneren min vil deg, men ellers nei. Det er det siste jeg tenker på. Vet ikke, det bare virker som mye jobb, og det er ikke helt meg. Er nok ganske forskjellig du og jeg....
Hippogriff Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): For deg og meg ja, men for noen likesinnende fungerer det nok rimelig bra.😉 Anonymkode: 79733...959 Ja, men det er jo ganske mye mer vanlig å ville ha sex, så man bør vel strengt tatt si ifra ganske tidlig dersom man ikke er interessert i å ha noe sexliv med partneren sin. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #16 Skrevet 6. mai 2021 56 minutter siden, Hippogriff said: Ja, men det er jo ganske mye mer vanlig å ville ha sex, så man bør vel strengt tatt si ifra ganske tidlig dersom man ikke er interessert i å ha noe sexliv med partneren sin. Ja, viktig å være ærlig om dette. Og er helt sikkert kvinner som ville syns det er ok. Selv finner jeg tidlig ut av slikt før jeg blir seriøs med en mann, han må elske sex og ikke bare i starten for å imponere. Anonymkode: 6f008...362 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #17 Skrevet 6. mai 2021 Heldiggris. Du kan se frem til et ukomplisert liv.😅 Anonymkode: 612fb...649
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #18 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Heldiggris. Du kan se frem til et ukomplisert liv.😅 Anonymkode: 612fb...649 Ja, det finnes en god del tragiske menn som er slaver av sin kjønnsdrift og helt i sine lysters vold. Sammenlignet med sånne skjebner, ville jeg mye heller ha vært ts. Anonymkode: 7c09b...4e3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #19 Skrevet 6. mai 2021 14 hours ago, Henrikk said: Jeg har aldri sett på en jente og tenkt «hun vil jeg ligge med» . jeg vil rett og slett ikke ha sex, kanskje hvis partneren min vil deg, men ellers nei. Det er det siste jeg tenker på. Vet ikke, det bare virker som mye jobb, og det er ikke helt meg. Til din første uttalelse, det har ikke jeg heller, og jeg synes ikke det er så rart. Jeg ser ikke på jenter som sexobjekter, i motsetning til hva halve KG vil ha det til (ja, jeg er mann). Hvis jeg ser en jente som tiltrekker meg er det overhodet ikke sex jeg tenker, men mer "oi dæven, hun var ufattelig sjarmerende, søt og herlig - hun vil jeg bli bedre kjent med". Sex er det siste jeg tenker på, jeg er vel en håpløs romantiker og tenker mer i retningen av hvordan jeg kan nærme meg henne på den måten. Til det andre, at du ikke vil ha sex og synes det er mye jobb, der er jeg ikke enig/det gjelder ikke for meg. Jeg elsker å ha sex, jeg elsker den "jobben" det er å både gjøre det godt for sexpartner og meg selv. Og sist, men ikke minst, jeg elsker å elske. Anonymkode: 65936...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå