Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Har time til sjekk hos sjefsgynekolog, tilfeldigvis 8 dpo. Vil han kunne si noe om evt graviditet, festing av egg osv? Vil han komme til å ta celleprøve uansett?

Bestilte timen siden jeg har hatt i overkant av voldsomme pms-symptomer siden jeg sluttet på prevansjon, og hatt en 1 SA og 1 kjemisk siden... i tillegg til hjelp grunnet alder (38) og lavt stoffskifte (begynte på levaxin for ca 1 mnd siden, daværende TSH 6.3, og T4 normalt)

Noe jeg må huske å nevne/spørre om når jeg først er der? 

Anonymkode: 4ea4c...f74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne. Er i litt samme situasjon; skal til gynekolog neste uke, da vil jeg være 8 DPO tror jeg. Er snart 40, og har bestilt time for å sjekke om alt ligger til rette for graviditet, om jeg fremdeles er fruktbar. Men er også litt i villrede angående hva jeg burde spørre om. Og om hun evt. kan se om jeg er blitt gravid eller ei...

Anonymkode: e418a...eb9

AnonymBruker
Skrevet

Sjefsgynekolog? 😅

Anonymkode: 3a6d3...9c0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Sjefsgynekolog? 😅

Anonymkode: 3a6d3...9c0

Ja, måtte presisere at det er en veldig voksen mann som er mer erfaring enn dem yngre 😅 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, måtte presisere at det er en veldig voksen mann som er mer erfaring enn dem yngre 😅 

Ts

Vet ikke om jeg nødvendigvis ville tatt alderen som det største kvalitetsstempelet. Viktigere er hvor faglig oppdatert man er. 

Anonymkode: dbdd0...e79

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Vet ikke om jeg nødvendigvis ville tatt alderen som det største kvalitetsstempelet. Viktigere er hvor faglig oppdatert man er. 

Anonymkode: dbdd0...e79

Erfaring har veldig mye og si, og jeg stoler helt klart mer på en som har vært gynekolog i 40 år enn en som har vært det i 10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...