Helene johansen Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Hei! siden jeg flyttet med samboeren min så har han aldri spist det jeg lager, da mener jeg aldri, ikke engang smakt. Men vil ikke gi meg svar på hvorfor, han lager alt maten sin selv, bruker skjeldent olje eller noe særlig salt, han spiser veldig sunt hver dag og aldri noe usunt. Hand løper ca 2 timer daglig. Han spiser ikke om jeg lager noe sunt heller. Og det virker som han prøver å skjule deg han spiser. Jeg vet bare ikke hva som skjer? Er noe galt med han?
Gjest Tenk positivt Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Den første tanken som slo meg er at han kanskje er v e l opptatt av sunn mat og m å lissom lage alt selv..?
Helene johansen Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2021 Tenk positivt skrev (Akkurat nå): Den første tanken som slo meg er at han kanskje er v e l opptatt av sunn mat og m å lissom lage alt selv..? Bare det?
Gjest Tenk positivt Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 Helene johansen skrev (2 minutter siden): Bare det? Vanskelig å vite..
Helene johansen Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2021 (endret) Tenk positivt skrev (Akkurat nå): Vanskelig å vite.. kanskje du har rett, jeg overtenker sikkert. Men gir fortsatt ikke mening hvorfor ikke han bare sier det om det er grunnen Endret 6. mai 2021 av Helene johansen
Nietsoj Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 Samboere? Og dere kan ikke lage mat sammen? Og dere kan ikke snakke om det? Vafforno? Hva har dere sammen? 2
Helene johansen Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2021 (endret) Nietsoj skrev (1 minutt siden): Samboere? Og dere kan ikke lage mat sammen? Og dere kan ikke snakke om det? Vafforno? Hva har dere sammen? Ja litt merkelig egt, jeg vet ikke om kan ikke stoler på meg eller hva det er. Det er vanskelig å vite. Virker som han trives med meg, uten om denne delen. Endret 6. mai 2021 av Helene johansen
The Rosestarwoman Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 Han er vel veldig nøye på kostholdet. Jeg kan være slik selv fordi jeg døler at jeg ikke kan stole på andres matlaging
Helene johansen Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2021 Boodelooap skrev (10 minutter siden): Spiseforstyrrelse? Nei, virker ikke sånn. Han spiser mye, men fortsatt litt tynn.
Helene johansen Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2021 The Rosestarwoman skrev (5 minutter siden): Han er vel veldig nøye på kostholdet. Jeg kan være slik selv fordi jeg døler at jeg ikke kan stole på andres matlaging Men han er min samboer osv så det er rart, virker som han stoler på meg ellers. Men hvorfor sier han bare ikke det?
Minime94 Skrevet 6. mai 2021 #12 Skrevet 6. mai 2021 (endret) Tenker litt som den ene brukeren over her, spiseforstyrrelse. Vet om flere som har spist seg og trent seg syke. Det å tenke alt for mye på kosthold samt trene masse er en "ny" form for spiseforstyrrelse som mye vanligere om dagen mtp det høye kroppsfokuset i dagens samfunn Endret 6. mai 2021 av Minime94 1
Helene johansen Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2021 Minime94 skrev (4 minutter siden): Tenker litt som den ene brukeren over her, spiseforstyrrelse. Vet om flere som har spist seg og trent seg syke. Det å tenke alt for mye på kosthold samt trene masse er en "ny" form for spiseforstyrrelse som mye vanligere om dagen mtp det høye kroppsfokuset i dagens samfunn Det kan være men for meg så virker det ikke sånn. Han spiser ca 6 eller 7 store mat pr dag, og er ikke redd for å spise og spiser det foran meg, det har han gjort siden vi flyttet inn sammen, og han spiser på resturanter også.
Hundemamma97 Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 Kanskje han har tvangslidelser eller anoreksi. Eller at han liker sin egen mat best, helt enkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå