AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Hvilken type stil og hva slags type klær foretrekker du? Jeg tenker på hverdagsklær, jakker og sko. Jeg foretrekker mørke bukser, t-skjorte eller casual skjorte, sneakers eller tøffe boots, olajakke eller en nøytral og «fritidsjakke» i stoff. Han skal være pent kledd og litt tøff, men ikke jålete. Anonymkode: 0d1b3...423
Gjest TheCatLady Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 De fleste menn kler seg helt vanlig, men jeg liker at det ser ut som han bryr seg litt. Om han går med crocs, harry t-skjorter, rare hatter, joggebukse til alle slags anledninger, solbriller med merkelig fasong og fluoriserende glass (eller hva det nå enn heter) og fotball-skjorter så er det no go Jeg liker egentlig vanlig stil på menn. Litt røffere kanskje. Ikke så glad i merkeklær med logoer og preppy stil som enkelte menn kjører, men bedre enn slaskete joggebukse i hvert fall.
Emma_123 Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Det enkleste syns jeg ofte er det fineste.. ikke klær som dominerer for mye.. jeg liker å se ansiktet først på et menneske.. liker behagelige farger, gode, myke stoffer. Svarte dressbukser, brun/beige/hvit/nøytral genser, klokke... Jeg elsker skinnjakke på menn da 🤤 Og trenchcoat og dress er stilig.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 Lov å si ingenting? Jeg liker han i alt. Liker at han er komfortabel med meg og kan bruke en t-skjorte og joggebukse hjemme. Når vi drar ut så er det jeans og en pen genser han går for, og ofte skinnjakke på det varmere halvåret. Liker det, ser ingen grunn til å endre på hva han går med. Anonymkode: 6a277...efb
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 Tweed, cord, vester, bukseseler, skikkelige skinnsko. Anonymkode: e8193...594
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 Ingenting eller snekkerbelte. Anonymkode: 921cd...3c5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 Strømpebukse. Enten med kjole, skjørt, shorts eller under buksa. Hun har noen eksemplarisk nyydelige ben, rompe og vagina. Men den blir 1000 ganger bedre når hun sminker de i en strømpebukse. Alle ujevnheter, arr og porer blir borte. De er bare helt sminket og så fantastiske da, og fløyelsmyk å ta på. Det fremhever beina noe så nyydelig! Anonymkode: c5094...fbb 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 Det må være noe som viser kroppen hennes i hvert fall. Aller helst i et passende kroppsnært antrekk og når hun holder på med en aktivitet. Trange jeans og oppussing eller maling feks. Mega hot. Eller spille tennis med henne i litt kjølig vær som tilsier tights, fy f så HOT å se henne sprette rundt i den sorte tightsen! Anonymkode: c1f90...9b0
Gjest Paramount Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 Til hverdags liker jeg pene klær, som ikke er slitte eller utvasket. Tettsittende er finest. Favoritten er enkel t-skjorte eller bluse, og skikkelig trange bukser, med en åpen, litt lang strikkejakke utenpå. Gjerne en type dressbukse som viser en liten cameltoe, det er skikkelig pent og frekt på samme tid. Kan også være en ny trang jeans som viser litt ekstra. Skikkelig pent og hot med åpen strikkejakke, gjerne med belte. Lårene og hoftene er liksom tildekket og skjult, likevel godt synlig.
Morpheus Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 Skjørt/kjole og strømpebukse. Feminint, sexy og fint
frogger Skrevet 9. mai 2021 #13 Skrevet 9. mai 2021 (endret) Elsker når dama har på jeans og t skjorte, helst barbeint i høye hæler, men også fin i ankelsokker og joggesko😊 Endret 9. mai 2021 av frogger
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #14 Skrevet 9. mai 2021 Mannen min kledde seg sånn her da vi møttes: Nå kler han seg sånn her: Jeg er fornøyd med utviklingen. Anonymkode: 71bcf...578 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #15 Skrevet 10. mai 2021 Jeg liker at menn er menn, ikke så jålete, så jeg liker en sporty look privat, gjerne hettegenser eller en treningsjakke, type Adidas Firebird, de som er livsstil, ikke til fotballklubben. Må selvsagt ikke være Adidas. En t-skjorte som ikke er for liten. Skal han ha på dress må han ikke se ut som en eiendomsmegler, det er usexy stil, men klassisk kle seg klassisk. Buksene må ned, over skoene, ikke høyvannsbukser, ikke for trange over lår og legger, dressjakka skal ikke stoppe høyt på rumpa men dekke den. Skjorta bør ikke være for slim fit. Og pene, klassiske engelske skinnsko. Heldigvis bruker min mann sokker som er lange nok til at man ikke ser bar hus mellom bukse og sko i dress, det ser så stusselig ut. Med engelsk far er jeg kanskje i overkant opptatt av korrekthet på pentøy. Der får du ikke jobben om skoene er feil. Min mann bruker veldig engelsk stil også når vi skal på familieting, med skjorte, gjerne tattersall og cord og brouges. Kanskje derfor jeg liker ham ekstra godt litt mer sporty hjemme. Anonymkode: 5e4ae...9f2 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #16 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mannen min kledde seg sånn her da vi møttes: Nå kler han seg sånn her: Jeg er fornøyd med utviklingen. Anonymkode: 71bcf...578 Samme her, jeg kunne skrevet dette selv 😄 Anonymkode: f8616...7b9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #17 Skrevet 16. mai 2021 Typen min elsker suerstramme jeans og stramme skjorter, med og uten ermer. Jeg digger stilen hans. Ser musklene og kroppsfiguren hans😅 Anonymkode: 5e50e...72c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #18 Skrevet 16. mai 2021 Når dama har skjørt, strømpebukse,høyhælte sko eller støvletter.....da er det absolutt ingen som er flottere eller mer sexy. Anonymkode: 0011d...237
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #19 Skrevet 16. mai 2021 Skinnjakke, loose fit jeans og t-skjorte eller langermet, tynn genser. Han har en røff stil, litt sånn biker. Elsker det. Men liker det like mye når han bruker joggebukse og hettegenser. Avslappet og sexy Anonymkode: 7d475...55f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå