AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 I fjor, da jeg nettopp hadde startet med å eksperimentere med sugardatings sider, og var helt ny på det og visste ikke helt hva jeg kunne få ut av det, så drev jeg å snakket med en fyr i nesten 7 måneder før vi møttes. Jeg var veldig tydelig på at jeg ville møtes fast og få en sum for det, han var enig. 3k for hver gang vi møttes. Totalt 16k i mnd. Jeg gikk tilslutt med på det, og møtte han endelig. Han sendte meg kun 2-3 utydelige bilder av seg selv. Når jeg kom inn i leiligheten hans ble jeg helt SJOKKERT over hvor stygg og tjukk han var. Han var ikke OBESE, men ganske feit og ikke så høy. Åh fyysj a meg. Jeg måtte knulle han fordi jeg visste ikke hva annet jeg skulle gjøre der og da. Sexen var PYYYYYTON, rene marerittet for meg. Han koste seg, stønnet og gjorde seg ferdig, mens jeg lå der og vrei meg i smerter, kvalme og disgust. Han var så latterlig stygg. Når jeg dro hjem ble jeg traumatisert. Jeg måtte kaste alle klærne mine og dusje 4-6 ganger for å få bort den EKLE lukta av han. SKULLE ALDRI HA VÆRT SÅ DUM å møtt en jeg ikke visste hvordan så ut. Ingen penger kan gjøre en mann attraktiv. Jeg klarer ikke å ha sex med folk jeg syns er DIREKTE stygg. Anonymkode: 80a93...719 10
Populært innlegg Menemen Skrevet 5. mai 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 5. mai 2021 Merkelig at du blir så overrasket over at det å selge kroppen sin for penger sjelden er særlig glamorøst eller trivelig. Men ok, da har du lært. 143
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 MonaSunde skrev (4 minutter siden): Merkelig at du blir så overrasket over at det å selge kroppen sin for penger sjelden er særlig glamorøst eller trivelig. Men ok, da har du lært. Hei hallo moralpoliti. Det er flott at du er nyttig til noe. Men har du kanskje ikke lært at vi mennesker lærer så lenge vi lever? Og da spesielt gjennom erfaringer? Ja men da så! Ha en fortreffeeelig natt videre! 👍 Anonymkode: 80a93...719 5
Populært innlegg Menemen Skrevet 5. mai 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei hallo moralpoliti. Det er flott at du er nyttig til noe. Men har du kanskje ikke lært at vi mennesker lærer så lenge vi lever? Og da spesielt gjennom erfaringer? Ja men da så! Ha en fortreffeeelig natt videre! 👍 Anonymkode: 80a93...719 Eh. Dette handlet ikke om moral, jeg har ikke skrevet noe fordømmende. Men at slike valg har konsekvenser burde du vel evnet å skjønne? 70
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Eh, ja hva forventet du...? Anonymkode: 36869...f2d 21
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Uff! Det hørtes ikke bra ut Hvordan har du det nå? Forstår at dette ikke er enkelt. Hvor gammel var du da dette skjedde? Håper uansett at det går bedre med deg selvom jeg forstår at dette ikke bare forsvinner med det første. Anonymkode: a2a3c...14f 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 MonaSunde skrev (1 minutt siden): Eh. Dette handlet ikke om moral, jeg har ikke skrevet noe fordømmende. Men at slike valg har konsekvenser burde du vel evnet å skjønne? Hmm skal vi se... du får et valg om å teste ut skydiving, det ser skummelt ut, men samtidig litt gøy. Du vet ikke helt hva du kan forvente deg siden det er så blandede følelser. Du sier SHIT la oss bare gjøre det! Ender opp med å angre deg fordi det var JÆVLIG! så... du burde vel evne å skjønne at slike valg har konsekvenser? Mitt tips til deg er å: ikke kommenter om du aboslutt VIL fremstå som utrolig uintelligent. Spar tid, og gjør deg selv en bjørnetjeneste 🙂 Anonymkode: 80a93...719 2
Menemen Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm skal vi se... du får et valg om å teste ut skydiving, det ser skummelt ut, men samtidig litt gøy. Du vet ikke helt hva du kan forvente deg siden det er så blandede følelser. Du sier SHIT la oss bare gjøre det! Ender opp med å angre deg fordi det var JÆVLIG! så... du burde vel evne å skjønne at slike valg har konsekvenser? Mitt tips til deg er å: ikke kommenter om du aboslutt VIL fremstå som utrolig uintelligent. Spar tid, og gjør deg selv en bjørnetjeneste 🙂 Anonymkode: 80a93...719 Ærlig talt. Forskjell på å prostituere seg og å hoppe i fallskjerm. 49
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uff! Det hørtes ikke bra ut Hvordan har du det nå? Forstår at dette ikke er enkelt. Hvor gammel var du da dette skjedde? Håper uansett at det går bedre med deg selvom jeg forstår at dette ikke bare forsvinner med det første. Anonymkode: a2a3c...14f Det går kjempefint med meg altså! Jeg har ikke fått noe problemer i ettertid, annet enn at jeg ble KVALM av å tenke på han i sånn ca 1,5 uke etter hendelsen. Så gikk det over og jeg glemte alt. Syns det er en litt gøy historie å fortelle anonymt, og i tillegg få andre jenter som eventuelt ønsker å teste ut slikt om å IKKE gjøre det, for det er ikke bare sukker, glitter, penger og glam. Man kan være heldig med å finne en man syns er attraktiv, og komme ut av en slik hendelse og få en god følelse. Jeg møtte en annen som var VELDIG kjekk, og han kunne jeg ha hatt sex med frivillig og. Anonymkode: 80a93...719 7
Silva Pluvialis Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 (endret) Edit: Ser at du ikke sliter med hendelsen nå. Er dette ment som en advarsel til de som vurderer å prostituere seg?♥️ Endret 5. mai 2021 av Gjenferdet 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #11 Skrevet 5. mai 2021 MonaSunde skrev (1 minutt siden): Ærlig talt. Forskjell på å prostituere seg og å hoppe i fallskjerm. Du snakker om følelser, evnen til å forstå konsekvenser. Det er akkurat det samme. ja, kanskje litt forskjell fra å være ei hore til å hoppe i fallskjerm, men evnen til å skjønne konsekvensene i begge disse situasjonene er helt det samme ; - ) Anonymkode: 80a93...719
Menemen Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du snakker om følelser, evnen til å forstå konsekvenser. Det er akkurat det samme. ja, kanskje litt forskjell fra å være ei hore til å hoppe i fallskjerm, men evnen til å skjønne konsekvensene i begge disse situasjonene er helt det samme ; - ) Anonymkode: 80a93...719 Nei. 17
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Det høres ut som du har hatt en vond seksuell erfaring. Har du snakket med noen om det? En venn, et familiemedlem, legen din? Hvor gammel er du? ♥️ Ja, der og da var det JÆÆÆVLIG. Jeg er bare en sånn person som IKKE kan røre på en mann som jeg syns er direkte stygg og feit, men der og da var jeg så i sjokk og ville bare få det overstått og få pengene og dra hjem. det er ikke krise altså, jeg ble ikke skadet psykisk. Det lå mer i at han ikke var min type i det HELE tatt, og det å ha sex med en du syns er DIREKTE stygg er SÅÅÅÅÅÅ forferdelig!!! Ææhhh huff. Jeg er 23. Anonymkode: 80a93...719 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det går kjempefint med meg altså! Jeg har ikke fått noe problemer i ettertid, annet enn at jeg ble KVALM av å tenke på han i sånn ca 1,5 uke etter hendelsen. Så gikk det over og jeg glemte alt. Syns det er en litt gøy historie å fortelle anonymt, og i tillegg få andre jenter som eventuelt ønsker å teste ut slikt om å IKKE gjøre det, for det er ikke bare sukker, glitter, penger og glam. Man kan være heldig med å finne en man syns er attraktiv, og komme ut av en slik hendelse og få en god følelse. Jeg møtte en annen som var VELDIG kjekk, og han kunne jeg ha hatt sex med frivillig og. Anonymkode: 80a93...719 Godt å høre at du ikke har fått noe problemer i ettertid. ja, man vet jo ikke hva man går til før man har testet ting. Har flere venninner som driver litt med dette. De har holdt på noen år nå. Men forstår at det kan by på en del utfordringer. Jeg snakker aldri med de om det de driver med annet enn de forteller selv. Det er en privatsak hva man ønsker å gjøre. Bra du deler så mange blir bevisste på dette og at det ikke bare er glam! Anonymkode: a2a3c...14f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #15 Skrevet 5. mai 2021 MonaSunde skrev (1 minutt siden): Nei. Neivel da. Men hei du! Lag deg en god kopp med varm melk med litt honning, og prøv å slapp av og få litt søvn! Tror du trenger dette mer enn å sitte å diskutere meningsløst på et innleg på KG 😃 Anonymkode: 80a93...719 3
Silva Pluvialis Skrevet 5. mai 2021 #16 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, der og da var det JÆÆÆVLIG. Jeg er bare en sånn person som IKKE kan røre på en mann som jeg syns er direkte stygg og feit, men der og da var jeg så i sjokk og ville bare få det overstått og få pengene og dra hjem. det er ikke krise altså, jeg ble ikke skadet psykisk. Det lå mer i at han ikke var min type i det HELE tatt, og det å ha sex med en du syns er DIREKTE stygg er SÅÅÅÅÅÅ forferdelig!!! Ææhhh huff. Jeg er 23. Anonymkode: 80a93...719 Hvorfor skrev du at du ble traumatisert da? 37
Menemen Skrevet 5. mai 2021 #17 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neivel da. Men hei du! Lag deg en god kopp med varm melk med litt honning, og prøv å slapp av og få litt søvn! Tror du trenger dette mer enn å sitte å diskutere meningsløst på et innleg på KG 😃 Anonymkode: 80a93...719 Er du rusa på noe? 30
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #18 Skrevet 5. mai 2021 FYI: det er lov å snu i døra. Anonymkode: 73e3b...61d 15
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #19 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt å høre at du ikke har fått noe problemer i ettertid. ja, man vet jo ikke hva man går til før man har testet ting. Har flere venninner som driver litt med dette. De har holdt på noen år nå. Men forstår at det kan by på en del utfordringer. Jeg snakker aldri med de om det de driver med annet enn de forteller selv. Det er en privatsak hva man ønsker å gjøre. Bra du deler så mange blir bevisste på dette og at det ikke bare er glam! Anonymkode: a2a3c...14f Oi, såppass! Jeg hadde aldri klart å gjort dette ofte, og i hvertfall ikke i noen år! Det var nok med den gangen, og han andre mannen jeg møtte. Han siste som jeg likte så godt tror jeg bare var ute etter noe engangs, og han kunne jeg tenkt meg å treffe ofte. Men etter det fant jeg ingen som var min type, og bare glemte hele opplegget. Altså, er man sykelig nysgjerrig på noe og ikke klarer å slutte å tenke på det - så bare gjør det! Få det ut av tankene, og test det ut. Så lenge det ikke er LIVSfarlig da. Jeg er veldig glad jeg testet det ut faktisk. Men det er ikke noe jeg kommer til å gjøre igjen. Aaaldri. Anonymkode: 80a93...719
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #20 Skrevet 5. mai 2021 Gjenferdet skrev (3 minutter siden): Hvorfor skrev du at du ble traumatisert da? Jeg ble traumatisert av at han var så stygg. Å være traumatisert kan være et utrykk som blir ofte brukt blant oss unge. I min situasjon brukte jeg det som at jeg ble « korttids traumatisert» Anonymkode: 80a93...719 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå