Gå til innhold

Hjelp til søknadsskriving og CV + noen tips til gratis utdanning som har hjulpet meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei fokens,

Jeg er ny på forumet og er drittlei av å være arbeidsløs. Det er det sikkert mange andre som er også. Har prøvd å søke tyvetalls jobber siden coronaen, men får ikke intervju. Ser at det fins muligheter på nett som tar betalt for å hjelpe å skrive CV og søknad. Noen priser var opp i 29.000 kr for hjelp, noe jeg ikke har råd til da jeg er arbeidsløs. Men kom over noe som het CV Guru AS. www.cvguru.no . De skriver søknader for rundt 2000 kr. Er det noen som har testet dem og kan gå god for dem. Ser de har 100% Fornøydhetsgaranti og tror dere NAV vil hjelpe meg å betale dette? Sjekk ut denne linken folkens: https://www.kompetansenorge.no/bransjeprogram-med-studie--og-opplaringstilbud/bransjeprogram-for-detalj--og-faghandelen/#ob=29844

fikk tatt masse kurs gratis innen digital markedsføring, ledelse osv. 

Hilsen frustrert jobbsøker med 2 barn.

Endret av Permiter45
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått null støtte fra NAV, så jeg mener de burde betalt CV Guru AS for å hjelpe meg inn i jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

CVguru er store på det med å lage jobbsøknader. De har holdt på i mange år og har fått masse gode tilbakemeldinger.
Du kan finne billigere alternativ som kanskje passer bedre. 
Her er det til 1/10 del av prisen
CV-hjelpen.no

Anonymkode: ddc2e...3b5

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, det er ikke suspekt overhode med å betale noen for din CV og søknad ? CV'n din skal bare inneholde hva du har gjort🤭 Søknaden skal bare si litt om deg

Anonymkode: 12e2d...f12

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du bør søke mere, rett og slett. 20 søknader på over ett år er ikke mye. De jeg kjenner som søker aktivt søker på flere stillinger i uka mens de selv er i jobb. Hvis du er arbeidsledig burde du sette deg som mål å søke en per dag.

Skjønner ikke at folk tar betalt for å skrive CV og søknad for andre. Det finnes mange maler på nettet hvis du søker som f.eks:

https://cvnerden.no/eksempler-pa-cv-og-soknad-2/

Anonymkode: 9df71...bfd

AnonymBruker
Skrevet

fHvis jeg var arbeidsgiver ville jeg foretrukket en selvskreven CV enn en imponerende CV skrevet av andre. Hvem ansetter slike fæffægutter som får betalt for å skrive noe de ikke klarer selv? For øvrig, må jo være ganske flaut for disse etter at de har fått jobben, at CV'en ikke var skrevet av dem selv. 

image.png.496248139f169feb4914e7ddc3d49ad5.png

Får de en problemstilling på jobben ville de sikkert prøvd å betale seg ut av den også. 🤓

Anonymkode: e4ce9...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...