Gå til innhold

Badedrakt med string - upassende?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er i svømmehall du mener   så kan jeg si at jeg har svømt i 10 år og aldri sett en tanga eller string på badedrakt. Jeg tenker at det er det en grunn til. Det er vulgært og jeg tror du risikerer at folk tenker at du er der forå vise deg fram. Jeg er desverre enig med venninen din 

Anonymkode: 16e5f...6af

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg jobber på et badeland. Mange bruker den type badedrakt. Til info er det kamera under vann og man ser ofte altfor mye på kamera🤣🙈 Liker du å vise deg frem så kjør på😂

Anonymkode: cedd1...70a

• Liker 3
Skrevet

String er greit nok det.....på stranda i syden for å slippe stor skille.

I en norsk svømmehall derimot ser det bare dumt ut. Det blir som et stunt for å vise seg frem og bli sett mest mulig på. Det har jo ingen hensikt der da det er null sol.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei! Jeg jobber på et badeland. Mange bruker den type badedrakt. Til info er det kamera under vann og man ser ofte altfor mye på kamera🤣🙈 Liker du å vise deg frem så kjør på😂

Uh..Kan tenke meg de mannlige ansatte som må sitte å følge med på undervannskamera (sikkerhet) vil sitte der med boner når de ser på disse ex on the beach-jentene i sine sexy badetøy. 😀

Anonymkode: d584c...a95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med flere andre her. I en svømmehall synes jeg det er upassende. På stranda er saken en annen. 

Anonymkode: 43397...c75

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha!

Det tenkte jeg også litt på, det kan jo ikke være spesielt funksjonelt med string på svømmetrening egentlig, når man svømmer bryst så sprer man jo beina veldig hele tiden, ser for meg at badedrakten fort går rett opp i sprekken foran også :ler:

På stranda er det jo ikke så farlig om man må putte pupper og kjønnslepper tilbake i bikinien iblant etter et litt for sprekt hopp i havet, men på svømmetrening må det være veldig distraherende. 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 9
Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dersom du er ung og har fin rumpe synes jeg ikke det er upassende eller spesielt. Rumpa er ganske nøytral tross alt. Men like greit å bruke noe som dekker mer til dersom du føler deg utilpass. På badestrand er det helt greit, men svømmehall er litt annerledes, da er det ikke snakk om soling.

Anonymkode: 93f46...8ee

Nå skal jeg på 40 begynne å gå med det kun på trass 😎

Men nei, det er ikke innafor uansett setting.

Det er upassende, ukledelig, stygt, lite pent uansett hvor snasen bakende man måtte ha eller ikke.

Det synes jeg når jeg var 14,20,25,35 og nå som 40åring. 

Men av nysgjerrighet: hvorfor er det innafor på stranda for å unngå skille?

Hvilket plagg tenker man bruke i offentlighet som viser et truseskille?

Og hvorfor er skille på vulva greit, men ikke rumpe? Og hvorfor ser det bedre ut med skille på hoftene og den trekanten mot rumpa? 

So many questions.

Endret av Fnuggolina
Gjest Paramount
Skrevet

I bassenget passer det best med et straight antrekk som ikke gjør at du eller andre tenker så mye over det, vil jeg tro. Er du på stranden kan du godt ta hensyn til soling, og at du kanskje synes det er befriende og gøy å vise seg fram litt, dersom du føler for det. Det er lov å være litt mer "offensiv" på stranden, uten at noen behøver å bry seg ;). Noen er fullstendig komfortable med string, og gjør akkurat som de vil uansett. Ikke noe for andre å bry seg om det heller synes jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare sinnsykt stygt uansett sted, tid og person som har det på.

Anonymkode: 940f6...3eb

• Liker 11
Gjest Paramount
Skrevet
Fnuggolina skrev (11 minutter siden):

Men av nysgjerrighet: hvorfor er det innafor på stranda for å unngå skille?

Fordi det gir mening.

Fnuggolina skrev (12 minutter siden):

Og hvorfor er skille på vulva greit, men ikke rumpe?

Fordi alle har ikke vulva, men alle har ei rumpe. 

Fnuggolina skrev (14 minutter siden):

Og hvorfor ser det bedre ut med skille på hoftene og den trekanten mot rumpa? 

Fordi vi har alle våre ulike meninger rundt dette.

Gjest TheCatLady
Skrevet

Det må være litt upraktisk på svømmetrening. Jeg tror jeg ville valgt noe som var funksjonelt og ikke sexy i en slik situasjon. Hvis man tenker litt kleskode så vil nok noen synes det er rart å ha på seg noe sånt på trening, men på stranda hadde ikke folk brydd seg. 

For min del må folk gå med hva de vil. Mulig du synes det er behagelig å trene i en slik badedrakt og ikke har noen problemer med blikk fra andre. 

Jeg hadde nok ikke brydd meg, men blikk og oppmerksomhet må du regne med. 

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Gøy tanke at badevaktene ser rett hjem hver gang du svømmer forbi kameraet deres. :ler:

Skrevet

Godt å høre at det ikke er kun jeg som bruker en slik badedrakt da, selv om mange synes det ikke ser helt A4 ut. Grunnen til at jeg valgte en slik type drakt, det var ikke for oppmerksomheten, men for funksjonaliteten...

Jeg fant faktisk ut at den er veldig behagelig å svømme i, da den har den fordelen at man slipper å trekke den ut av rompa hele tiden (da den allerede er der). Og man slipper å ha masse tøy oppi rompesprekken, noe jeg synes er ubehagelig og stygt...

Snur man ved enden av banen, så vil jo en vanlig badedrakt krype opp... 

Og det ser jo kleint ut å måtte justere og trekke ut drakten hver gang man går ut av vannet. Det slipper man hvis man bruker string... 😉

Så løsningen blir vel kanskje å bruke en tettsittende bikiniunderdel utenpå. Tipper det vil bli både behagelig og ikke så iøyefallende... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har en fin kropp så er det innafor :) 

Anonymkode: 176d6...03f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg syns er ekkelt er at de setter seg på stoler og så skal andre sitte der etterpå! Skjønner ikke at det er noen annen grunn enn å vise seg fram😂

Anonymkode: 381ed...c13

• Liker 6
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt noe over det hvis jeg så noen gå sånn på stranda, men i en svømmehall i treningssammenheng ville jeg ha syntes det var litt rart. Hva betyr " string under istedet for vanlig bak"?

AnonymBruker
Skrevet

G-streng er alltid upassende.

Anonymkode: e3c73...979

• Liker 7
Skrevet

Kjære TS ❤️ Det er ikke noe galt med å bruke string, bare mindre normalt helt i Norge. Veldig mange eldre kvinner her inne som ikke har vokst opp med den «kulturen». 

Personlig hadde jeg ikke brukt string inne på en svømmehall fordi eldre kvinner baksnakker mens menn seksualiserer. 

I utlandet kan jeg bruke string og sole meg toppløs uten at andre kvinner og menn skal dømme meg da det er normalt med minst mulig klær. 

Er du komfortabel med å bruke string så gjør du det! Er ikke harry eller farlig å vise litt rompe. :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (1 minutt siden):

Kjære TS ❤️ Det er ikke noe galt med å bruke string, bare mindre normalt helt i Norge. Veldig mange eldre kvinner her inne som ikke har vokst opp med den «kulturen». 

Personlig hadde jeg ikke brukt string inne på en svømmehall fordi eldre kvinner baksnakker mens menn seksualiserer. 

I utlandet kan jeg bruke string og sole meg toppløs uten at andre kvinner og menn skal dømme meg da det er normalt med minst mulig klær. 

Er du komfortabel med å bruke string så gjør du det! Er ikke harry eller farlig å vise litt rompe. :) 

Jeg er 21 og synes det er usmakelig med string som badetøy uansett 

Anonymkode: 20df9...a42

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Cuntzilla skrev (3 timer siden):

Haha!

Det tenkte jeg også litt på, det kan jo ikke være spesielt funksjonelt med string på svømmetrening egentlig, når man svømmer bryst så sprer man jo beina veldig hele tiden, ser for meg at badedrakten fort går rett opp i sprekken foran også :ler:

På stranda er det jo ikke så farlig om man må putte pupper og kjønnslepper tilbake i bikinien iblant etter et litt for sprekt hopp i havet, men på svømmetrening må det være veldig distraherende. 

Haha herregud er det sant?! Glad jeg har sånn sports svømmetøy der underdelen er en slags intillsittende shorts, ikke faen jeg ville svømt bryst i en string..! 

Anonymkode: a0c8c...07b

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...