AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Jeg lurer så på om det er noen andre her som har hørt om noe liknende tilfeller, eller om jeg bare er rar her. Men som liten var jeg veldig glad i smokk og sluttet først rett før jeg fylte fem år. Det jeg stusser så over her er at jeg opplevde flere ganger i barndommen at jeg savnet det. Minnene om å få legge seg med smokk på kvelden og hvor godt og trygt det var, gjorde at jeg kjente på savn etter det i små perioder. Begynte først da jeg var ni år, og kunne komme en gang iblant fram til jeg var nesten fjorten år. Dette er noe jeg seriøst lurer på, syns det er så rart å tenke på selv. 🤔 Jeg er nå i begynnelsen av 20-årene så er noen år siden dette var noe jeg tenkte på sist. Men har bare slått meg i det siste. Anonymkode: d3769...a15
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Jeg var tommelsuger, og jeg kan fremdeles huske den intense nytelsen og velværet. Anonymkode: dab7d...18b 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Det er jo en fantastisk følelse som ligger i underbevisstheten. Feks jeg fikk en koseklut da jeg var rundt et år, og den har jeg fortsatt. Jeg er 30 år. Har vært noen ganger jeg ikke har sovet med den og savner den veldig. Anonymkode: 6811f...d59 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Jeg har fortsatt kosebamsen min på hylla over senga, og har jeg mareritt blir den med under dyna - jeg er 30 år og har samboer - han får bare leve med det 😅 Anonymkode: 3fc51...078 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 TS her. Glad for å ha fått svar som indikerer at det kanskje ikke er så uvanlig 😁 Husker bare hvor rart det var å gå i 8. klasse og kjenne en følelse av at jeg hadde lyst på smokk 😅 Anonymkode: d3769...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå