G3ntl3man Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Ikke hva som har vært det jeg har vært mest vant med, men ny aktuell sexpartner forventer og ønsker å bli dominert fra dag én, uten å si noe annet om hva hun liker eller ønsker seg, kun dette "clouet". Hvordan ville du da gått frem hvis det var din partner? Spør da dette har kommet opp av og til i andre forhold, men da lengre uti, når man kjenner hverandres preferanser noe, og man er nysgjerrig på å utvide horisonten noe. Har ikke lyst til å trå feil heller, men med så mange eksperter som finnes her - så finnes det nok gode svar fra begge kjønn!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Jeg ville ikke vært interessert i en sexpartner om han ikke tok styringen fra første stund, så forstår henne godt. Blir rett og slett ikke tent av noe annet. Betyr at du må ta initiativet og vise at du virkelig vil ha henne. Anonymkode: 8fe08...fc3 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Behøver ikke være store greiene i starten når dere ikke kjenner hverandre. Hold henne fast i håndleddene eller snu henne slik du vil ha henne. Men ikke noen voldsomme greier. Anonymkode: 4ab6e...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 G3ntl3man skrev (3 timer siden): Hvordan ville du da gått frem hvis det var din partner? Det hadde aldri blitt min partner, jeg hadde kastet vedkommende rett ut og sendt med de en brosjyre; «Jeg - en prinsesse? Ti råd til narsissisten.» Det er JEG som bestemmer hva jeg gjør og ikke gjør, jeg er ingen kontraktør eller slave eller prostituert. Makan til frekkhet. Det er forresten typisk for hva man leser om submissive her inne. Jeg vil ha det sånn, jeg vil ha det slik, jeg sier jeg er underdanig, og vil tjene deg og gi deg alt du vil ha...men jeg vil jo selvfølgelig bestemme hvordan alt skal foregå, for alt handler om meg, meg, meg. Disse bør behandles slik Jesus behandlet skriftlærde og fariseere. Anonymkode: 1cde0...d68 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville ikke vært interessert i en sexpartner om han ikke tok styringen fra første stund, så forstår henne godt. Blir rett og slett ikke tent av noe annet. Betyr at du må ta initiativet og vise at du virkelig vil ha henne. Anonymkode: 8fe08...fc3 Hvorfor i alle dager skal man virkelig ville ha henne? Hva har hun gjort for å fortjene dette initiativet? Her er den seksuelle markedsverdien gått så til hodet på enkelte kvinner at de aldri vil kunne forstå det teoretiske konseptet underdanighet, langt mindre forholde seg til det i praksis. Anonymkode: 1cde0...d68
Gjest Alterego666 Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 Dere må snakke sammen godt og lenge. Forstår at det kan være kleint tidlig i forholdet, men når den ene har så sterke preferanser er de viktig at dere undersøker kompatibilitet. ’Vil bli dominert’ er alt for vagt til at du umiddelbart skal kunne forstå hva hun tenner på. Lykke til. Hvem vet, kanskje er dere skapt for hverandre?
SlemUlv Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Jeg ville ikke gått videre. Kommunikasjon er alt for viktig i en spn setting, til å fortsette på det. Man vet ingenting om grenser, ingenting om hva man vil prøve. Men, som Dom kan man jo seff si at første dagen skal dere sette dere ned med en bdsm sjekkliste. Og gå gjennom den sammen. Man kan også gjøre det til an slags "avhørs" scene. 2
Fioljenta Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 Det trenger jo ikke å være så drastisk som flere tolker det som. Ikke sikker hun tenker på sånn Dom/sub i det hele tatt. Kanskje hun bare liker at du viser hva du vil ha? At du er litt selvsikker i stedet for tafatt? Det kan også tenkes at hun er litt usikker og derfor liker at du tar styringen i starten? Men for å klargjøre hva hun legger i «bli dominert», så er jeg enig med flere over her i at en god prat er på sin plass. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 Fioljenta skrev (1 time siden): Men for å klargjøre hva hun legger i «bli dominert», så er jeg enig med flere over her i at en god prat er på sin plass. Det er IKKE hans ansvar å finne ut hva hun mener. Hun er voksen, ikke et barn, som man skal hale ordene og følelsene ut av. Er hun ikke moden nok til det, da er hun heller ikke moden nok til et forhold. Men han kan f.eks. svare henne at en slik holdning er tegn på at hun er meget kontrollerende og liker å dominere, og si at hun skal få lov å dominere fra dag én. Da får hun i det minste en sjanse til å stå for handlingene sine. Anonymkode: 1cde0...d68 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #11 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er IKKE hans ansvar å finne ut hva hun mener. Hun er voksen, ikke et barn, som man skal hale ordene og følelsene ut av. Er hun ikke moden nok til det, da er hun heller ikke moden nok til et forhold. Men han kan f.eks. svare henne at en slik holdning er tegn på at hun er meget kontrollerende og liker å dominere, og si at hun skal få lov å dominere fra dag én. Da får hun i det minste en sjanse til å stå for handlingene sine. Anonymkode: 1cde0...d68 Du er jo helt ekstrem. Selvsagt er ikke en kvinne dominant når hun sier hun ønsker å bli dominert. Det er helt motsatt. Les deg litt opp før du sprer din uvitenhet. Anonymkode: 8fe08...fc3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #12 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ville ikke vært interessert i en sexpartner om han ikke tok styringen fra første stund, så forstår henne godt. Blir rett og slett ikke tent av noe annet. Betyr at du må ta initiativet og vise at du virkelig vil ha henne. Anonymkode: 8fe08...fc3 Tror få menn innerst inne er intressert i å ta styringen hele tiden. Blir jo som en jobb man bare gjør men ikke liker. Ferdig å date sånne typer damer heldigvis. Anonymkode: 9f7a6...1fa 1
Fioljenta Skrevet 6. mai 2021 #13 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er IKKE hans ansvar å finne ut hva hun mener. (...) Jeg tenker at god kommunikasjon er BEGGES ansvar. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er IKKE hans ansvar å finne ut hva hun mener. Hun er voksen, ikke et barn, som man skal hale ordene og følelsene ut av. Er hun ikke moden nok til det, da er hun heller ikke moden nok til et forhold. Men han kan f.eks. svare henne at en slik holdning er tegn på at hun er meget kontrollerende og liker å dominere, og si at hun skal få lov å dominere fra dag én. Da får hun i det minste en sjanse til å stå for handlingene sine. Anonymkode: 1cde0...d68 Sliter litt med å skjønne hva du prøver å si her. Men jeg tenker at den som tar initiativ, eller er dominant, må finne ut av hva den andre vil og om det man gjør er greit. Det hjelper at den andre personen kommuniserer tydelig. Men dersom man ikke vet hva personen vil, så kan man ikke bare kjøre på uten å forsikre seg om at det er ok og ønskelig. Anonymkode: 9e174...af3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du er jo helt ekstrem. Selvsagt er ikke en kvinne dominant når hun sier hun ønsker å bli dominert. Det er helt motsatt. Les deg litt opp før du sprer din uvitenhet. Anonymkode: 8fe08...fc3 Helt feil. Det burde være helt motsatt, det har du rett i. Men handlinger teller mer enn ord, og det er ofte at de som sier de vil være submissive, viser at de vil bestemme. Anbefaler deg å lese litt rundt på dette forumet, vil anslå at cirka 95% av de submissive man leser om her inne, er noen som har sterkere mening om hvordan de vil bli dominert, enn hva partneren har om hvordan de vil dominere. Man gjør lurt i å se på det mennesker gjør, fremfor det de sier. Anonymkode: 1cde0...d68
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #16 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sliter litt med å skjønne hva du prøver å si her. Men jeg tenker at den som tar initiativ, eller er dominant, må finne ut av hva den andre vil og om det man gjør er greit. Det hjelper at den andre personen kommuniserer tydelig. Men dersom man ikke vet hva personen vil, så kan man ikke bare kjøre på uten å forsikre seg om at det er ok og ønskelig. Anonymkode: 9e174...af3 Nettopp. Og derfor ville jeg kastet ut en sånn dame. Hun sier én ting, gjør en helt annen ting, og umuliggjør på denne måten god kommunikasjon. Dominans er noe man skal og bør gjøre seg fortjent til. Det er hard konkurranse om de som dominerer. At enkelte så kalt dominante selger seg selv billig til en dame som ikke vet hva hun driver med, fremfor å stille krav tilbake til henne, får være deres valg. Jeg ville ikke gjort det. Jeg ville ikke gått inn i forhold til noen som oppfører seg som et barn. Det ligger an til et svært farlig forhold. Anonymkode: 1cde0...d68
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #17 Skrevet 6. mai 2021 Fioljenta skrev (23 minutter siden): Jeg tenker at god kommunikasjon er BEGGES ansvar. Ja, det gjør du nok! Anonymkode: 1cde0...d68
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #18 Skrevet 6. mai 2021 Det jeg ville forventet av en dominant er at han venter med å dominere meg til han føler seg trygg på relasjonen. Det er faktisk ikke slik at hverken menn eller dominante skal hoppe når kvinner sier at de skal det. Vi har alle grenser, og en oppegående dominant lar seg ikke pushe utover disse. Å si at "dette vil jeg ikke" er såpass selvsikkert og ansvarlig at det hadde tatt pusten fra meg i hvert fall. Anonymkode: c8542...523 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #19 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du er jo helt ekstrem. Selvsagt er ikke en kvinne dominant når hun sier hun ønsker å bli dominert. Det er helt motsatt. Les deg litt opp før du sprer din uvitenhet. Anonymkode: 8fe08...fc3 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Helt feil. Det burde være helt motsatt, det har du rett i. Men handlinger teller mer enn ord, og det er ofte at de som sier de vil være submissive, viser at de vil bestemme. Anbefaler deg å lese litt rundt på dette forumet, vil anslå at cirka 95% av de submissive man leser om her inne, er noen som har sterkere mening om hvordan de vil bli dominert, enn hva partneren har om hvordan de vil dominere. Man gjør lurt i å se på det mennesker gjør, fremfor det de sier. Anonymkode: 1cde0...d68 Her er et veldig godt eksempel på slik manipulasjon; AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg ville ikke vært interessert i en sexpartner om han ikke tok styringen fra første stund, så forstår henne godt. Blir rett og slett ikke tent av noe annet. Betyr at du må ta initiativet og vise at du virkelig vil ha henne. Anonymkode: 8fe08...fc3 Oi, ups, det var visst deg selv! Hvem skulle trodd? Anonymkode: 1cde0...d68
Gjest Symfonia Skrevet 6. mai 2021 #20 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror få menn innerst inne er intressert i å ta styringen hele tiden. Blir jo som en jobb man bare gjør men ikke liker. Ferdig å date sånne typer damer heldigvis. Anonymkode: 9f7a6...1fa Nettopp. Utrolig slitsomt og usexy i lengden med en seksuelt passiv (underdanig) partner. For selvstendige, trygge og oppegående menn er det noe dypt utilfredsstillende med en partner som ønsker å bli behandlet på en nedverdigende måte, eller som et barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå