AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Jeg er så betatt av henne, men jeg er liksom 30, hun er 19 jeg har tre barn og droppa ut av vgs etter 1 år, mens hun studerer til å bli lege Alle guttene hun er rundt og får jo sansen for henne, gjør meg sykt sjalu... Jeg har prøvd å invitere henne på fester maaaaaange ganger og drikke sammen med henne, men hun blir ikke med, hun fokuserer heller på skole, jobb og venner Vi er begge medlem en plass, og ofte før vi skal dit foreslår jeg å være på lag med henne, men hun svarer aldri egentlig på dt, men snur på en måte hele samtaleemnet Hvordan kan jeg få henne til å bli interessert og få lyst til å henge med meg? Anonymkode: e63a8...9b5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 5. mai 2021 Hun er IKKE interessert, la nå jenta være i fred Anonymkode: ffd9e...f3d 54
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Alderen har nok ingenting å si...men alt det andre du nevner... Anonymkode: 984e6...635 20
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi er begge medlem en plass, og ofte før vi skal dit foreslår jeg å være på lag med henne, men hun svarer aldri egentlig på dt, men snur på en måte hele samtaleemnet Hun prøver å avvise deg uten å være uhøflig. Ta hintet da! Anonymkode: c6671...fa7 25
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har prøvd å invitere henne på fester maaaaaange ganger og drikke sammen med henne, Anonymkode: b6ee6...183 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Alder har ikke noe å si når begge er interessert. Her er det bare den ene veien dessverre... Anonymkode: 0942d...035 15
enkefru Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 Hun er tydeligvis ikke interessert... la henne være i fred 9
Niny Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Jeg var 18 og min mann ble 30 da vi begynte å "henge" med hverandre. Alder er bare et tall, men tallet spiller ingen rolle når den rette kjemien ikke er på plass. Vi begynte også som kolleger og venner og var ute som ikke annet enn venner.. Etterhvert ble det sakte men sikkert følelser, men da omgikk vi hverandre også daglig og begge likte hverandres selskap før det ble til noe mer. Flere felles interesser var der også.. Vil desverre her be deg om å gi opp. Høres ut som du kan være litt for intens, samtidig som de fleste på 19 synes 30 er gammelt og barn er skummelt 🤷🏻♀️ 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 Nå hadde det nok ikke hjulpet om dere var på samme alder heller. Ta hintet og gi opp før det begynner og oppleves trakasserende for henne. Å trekke deg tilbake og slutte å mase er også den eneste måten å få henne mer interessert på her. Sjansen er fremdeles mikroskopisk, men som du holder på nå så er den null. Anonymkode: 1b939...f77 4
Embla82 Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 Om hun hadde vært på din alder så hadde hun sannsynligvis turt å sagt klart ifra, men fordi hun er mye yngre enn deg vet hun ikke helt hvordan hun skal komme seg unna denne ubehagelige situasjonen. Om du er interessert i noen som er yngre enn deg så må du ta hensyn til makt-misforholdet alderen gir, og være veldig forsiktig i tilnærmelsene. Her har du tråkket langt over for lengst. Posten din handler kun om hva du vil, og at du skal få det som du vil. Null innsikt i hvordan det er å være en jente på 19 med en masete eldre fyr rundt seg som ikke tar hintet. Ikke ødelegg denne felles fritidsaktiviteten eller hva det er dere er medlem av for henne. Ikke fortsett å pushe på til hun ikke lengre synes det er kjekt å være der, eller til hun slutter for å slippe unna. Det er samme aldersforskjell mellom meg og min kjæreste som mellom dere. Men jeg var eldre da vi møttes, og om han hadde oppført seg som deg hadde det vært skikkelig creepy og jeg hadde aldri blitt interessert. 10
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #11 Skrevet 6. mai 2021 Alder er ikke bare et tall, nei. Ville latt henne være i fred. Det er tydelig at hun ikke er interessert og ikke har lyst til å være med deg å drikke. Hun er 19 år og på et helt annet sted i livet enn deg. Du får henne ikke til å bli interessert i deg fordi hun har allerede vist at hun ikke er det. Dessverre er det mange unge kvinner som ikke tør å være direkte med eldre menn og så går dere rundt og tror at "hun kan jo bli interessert", men så blir hun det aldri. Anonymkode: 7d97b...d01 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #12 Skrevet 6. mai 2021 Alder er bare et tall "oppover". Ikke "nedover". Anonymkode: 80151...867 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #13 Skrevet 6. mai 2021 Embla82 skrev (2 timer siden): Posten din handler kun om hva du vil, og at du skal få det som du vil. Høres ut som kg.. Anonymkode: 80151...867
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14 Skrevet 6. mai 2021 Det du driver med er trakassering. Anonymkode: 368f7...3f5 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 Har du problemer med å oppfatte situasjonen Anonymkode: 173d4...19a 3
K.B. Skrevet 6. mai 2021 #16 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er så betatt av henne, men jeg er liksom 30, hun er 19 jeg har tre barn og droppa ut av vgs etter 1 år, mens hun studerer til å bli lege Alle guttene hun er rundt og får jo sansen for henne, gjør meg sykt sjalu... Jeg har prøvd å invitere henne på fester maaaaaange ganger og drikke sammen med henne, men hun blir ikke med, hun fokuserer heller på skole, jobb og venner Vi er begge medlem en plass, og ofte før vi skal dit foreslår jeg å være på lag med henne, men hun svarer aldri egentlig på dt, men snur på en måte hele samtaleemnet Hvordan kan jeg få henne til å bli interessert og få lyst til å henge med meg? Anonymkode: e63a8...9b5 Alder er mer en et tall, men det er ikke hovedproblemet her. Du høres jo sykt creepy ut. La nå denne jenta være! Ta vare på de tre barna dine du! 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #17 Skrevet 6. mai 2021 Creeeeeepy. 😳 Minner deg på at det finnes en lov mot stalking nå. La henne være i fred. Anonymkode: e44da...651 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #18 Skrevet 6. mai 2021 Det er jo ikke slik at man kan få noen til å bli forelsket i en med makt.. Alder er i så henseende irrelevant her Anonymkode: 6fbaa...d08 2
Gjest O.G. Skrevet 6. mai 2021 #19 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er så betatt av henne, men jeg er liksom 30, hun er 19 jeg har tre barn og droppa ut av vgs etter 1 år, mens hun studerer til å bli lege Alle guttene hun er rundt og får jo sansen for henne, gjør meg sykt sjalu... Jeg har prøvd å invitere henne på fester maaaaaange ganger og drikke sammen med henne, men hun blir ikke med, hun fokuserer heller på skole, jobb og venner Vi er begge medlem en plass, og ofte før vi skal dit foreslår jeg å være på lag med henne, men hun svarer aldri egentlig på dt, men snur på en måte hele samtaleemnet Hvordan kan jeg få henne til å bli interessert og få lyst til å henge med meg? Anonymkode: e63a8...9b5 Råbra trolling.
Havbris Skrevet 6. mai 2021 #20 Skrevet 6. mai 2021 Kanskje du burde sørge for lading og strøm til antennene dine? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå