AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Jeg ble plutselig ganske hoven i beina idag. Er i uke 34. Og har vært litt kvalm i løpet av dagen. Har ikke vært hoven før nå. Burde jeg kontakte jordmor? Anonymkode: ae405...78c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Han har også bevegd seg helt sykt mye idag I magen Anonymkode: ae405...78c
B87C Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Ja det burde du.. man sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite.. Jeg opplevde det samme som deg, hadde dog litt høyt blodtrykk gjennom hele svangerskapet, men etter hevelsen begynte så sjekket jordmor blodtrykk to ganger i uken, og takk gud for det, for plutselig steg det og det blei Haukeland for videre undersøkelser, en uke senere kom jeg hjem med baby.. blei satt i gang pga begynnende svangerskapsforgiftning. Ikke for å være hysterisk eller skremme deg på noen måte, det er vanlig med litt hevelser når det nærmer seg slutten 😊 men som min jordmor sa til meg, de er der for deg og vil heller sjekke en gang for mye 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå