Gå til innhold

Hva foretrekkes - yndig eller råtass?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er interessant.. hva slags type jente liker dere menn, og kvinner som liker andre kvinner: 

litt forsiktig, snill, søt, grei. som askepott

eller en type som «har det i kjeften» og er litt rå? ref. en sigrid bonde tusvik type. 

den første er kanskje det man tradisjonelt forbinder med feminitet, den andre er mer den moderne kvinnen. 

Jeg selv er kvinne, og er vel en blanding av begge. men jeg kan (merkelig nok) føle presset på at kvinner skal være så kule og morsomme og «kompis», i tillegg til å være yndig og søt. Jeg synes det er litt forvirrende.. og jeg blir selv litt utilpass rundt jenter som er veldig høylytte og brå og store i munnlaget. 

Før var inntrykket at menn likte det myke og feminine, nå heller det motsatt virker det som. 

Hva svarer dere? 

Anonymkode: cf6e6...610

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær deg selv og stå opp for dine verdier. Askepott og Sigrid Bonde Tusvik er opptatt. Finn roen i den du er, og ha integritet ved å ikke forsøke å være noen andre.

Anonymkode: 709ed...d46

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir usikker og utilpass rundt høylytte kvinner som tar plass jeg også, spesielt kolleger. Velger å bare være meg selv, siden jeg uansett ikke kan bli valgt av alle. Noen digger at jeg er stille og yndig men at det er mye som foregår under overflaten, andre syns det er kjedelig og mismatch

Anonymkode: a02b1...0a5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt selvhevdende og selvstendige kvinner (så lenge de ikke er sykelig selvopptatte eller drama queens). 

Anonymkode: 63f38...385

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er selv litt råtass med ser ut som uskylden selv. : P blomstrete kjoler og langt hår, hører på metal. Noen menn blir ganske forvirret.

Anonymkode: 0348d...fc8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...