Pimbila Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Har dere noen forslag til skuespill som kan vi kan jobbe med i barnehagen? Står helt stille nå. Har noen på listen, men vil ha flere tips.
Vimsevips Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Geitekillingen som kunne telle til 10 3 bukkene bruse Skinnvotten Musa som fikk nye sko Håper noen av dem ike står på lista di allerede..
Flugelhorn Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Den lille larven aldri mett er altid populær
Ellisiv Skrevet 3. september 2005 #4 Skrevet 3. september 2005 Skinnvotten var min sønn med på å dramatisere i barnehagen. Pannekaka
Mini_me Skrevet 3. september 2005 #6 Skrevet 3. september 2005 Hva med en musikal? Unger elsker å synge. Må det være skuespill?
liv Skrevet 4. september 2005 #7 Skrevet 4. september 2005 Vi spilte litt fra sabeltann i barnehagen der jeg hadde praksis, i en meget forenklet verson da.
Lillesøster Skrevet 4. september 2005 #8 Skrevet 4. september 2005 Hva med et skuespill som omhandler en aktuell situasjon, f.eks mobbing. Så får man formidlet noen holdninger. Mobbing bør være et ganske aktuelt tema i barnehagen, men desverre fraværende enkelte steder.
Gjest Pimbila ii Skrevet 4. september 2005 #9 Skrevet 4. september 2005 Hva med en musikal? Unger elsker å synge. Må det være skuespill? ← Nei, tenkte skuespill der vi synger mye. Har du forslag til en "musical"?
Saeria Skrevet 4. september 2005 #10 Skrevet 4. september 2005 Dyrene i Hakkebakkeskogen. Den episoden/scenen hvor det bakes pepperkaker for eksempel.
Pimbila Skrevet 4. september 2005 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2005 Dyrene i Hakkebakkeskogen. Den episoden/scenen hvor det bakes pepperkaker for eksempel. ← Det er nettopp Hakkebakkeskogen de har hatt de siste årene, og nå vil de ha noe nytt
Marianne Skrevet 4. september 2005 #12 Skrevet 4. september 2005 Musikantene kommer til byen er kjekt for ungene
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #13 Skrevet 5. september 2005 Vi bestilte noe for to år siden som het "kusikal".Masse sanger om kuer og kalver og okser,laget blant annet en RAP av den ene.Fremførte mange sanger og diktet ei lita fortelling imellom,ble kjempepopulært. Husker ikke hvor vi bestilte det fra,men kan sjekke opp i morgen,om ikke andre her har vært borti det da?
Pimbila Skrevet 6. september 2005 Forfatter #14 Skrevet 6. september 2005 Vi bestilte noe for to år siden som het "kusikal".Masse sanger om kuer og kalver og okser,laget blant annet en RAP av den ene.Fremførte mange sanger og diktet ei lita fortelling imellom,ble kjempepopulært. Husker ikke hvor vi bestilte det fra,men kan sjekke opp i morgen,om ikke andre her har vært borti det da? ← Hørtes morsomt ut. Hade vært fint om du sjekket det
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #15 Skrevet 6. september 2005 Hva med en "Pusikal"? Masse unger i strømpebukser med hale, ører og påtegna værhår, som synger og dramatiserer "Det satt to katter på et bord", "Nå skinner sola i vinduskarmen", "Lille pusekatt hvor har du vært", "Memories" (fra "Cats"), "Katta vår" (Wenche Myhre slager) osv.....
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #16 Skrevet 6. september 2005 åååååå!nå glømte jeg å sjekke opp dette på jobb idag...for mye å tenke på..men jeg har skrevet huskelapp nå til i morgen.sorry.. Skal finne det ut. Pusikal var og et godt forslag Kanskje vi skal satse på den,som har hatt kusikal før
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #17 Skrevet 7. september 2005 Husker da jeg gikk i barnehagen så fremførte vi "Se min kjole" hvor alle jenten selvsagt hadde en fin kjole på i sin farge. Det var veldig morro selv om jeg endte opp med den sorte kjolen og ikke var helt fornøyd med den
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #18 Skrevet 7. september 2005 Hei,det er meg med "kusikal" igjen: Gå inn på www.geno.no Der søker du på:for et fe (tittelen) Står også e-post adr.der! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå