Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle farge bare underhåret mitt, altså beholde min egen hårfarge over. Jeg har langt hår. Løftet opp det øverste håret i en strikk. Da jeg var ferdig, så jeg at jeg bare har fått løftet opp håret fra sidene, ikke midten. Så nå ser jo håret kjemperart ut. Det er mørkt utapå på midten i bakhodet, helt opp til toppen på hodet. Farget det mørkt og jeg er opprinnelig helt lys. Så dette ser jo ikke bra ut. Noen tips til hva jeg kan gjøre, om det er noe jeg kan gjøre... 

Anonymkode: 6008a...dd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ånei 😫 du kan prøve avfarge, men mest sannsynlig må du farge hele håret.. men tar du avfarging først, kan du komme unna med å slippe bruke så mørk farge når du helfarger håret 

Ellers, bleke hos frisør, og frisør kan prøve farge det mest mulig likt som original fargen din... men uansett hva du gjør, så kommer det ikke til å se helt likt ut som før du tok i det mørke nå...

Anonymkode: 85ee0...35a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ånei 😫 du kan prøve avfarge, men mest sannsynlig må du farge hele håret.. men tar du avfarging først, kan du komme unna med å slippe bruke så mørk farge når du helfarger håret 

Ellers, bleke hos frisør, og frisør kan prøve farge det mest mulig likt som original fargen din... men uansett hva du gjør, så kommer det ikke til å se helt likt ut som før du tok i det mørke nå...

Hvordan avfarge det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan avfarge det? 

Kjøp avfarging

Anonymkode: 78597...bd5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvordan avfarge det? 

Det finnes ved hårfarge avdelingen på Vita, ellers bare søk det opp på nett og kjøp online

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det finnes ved hårfarge avdelingen på Vita, ellers bare søk det opp på nett og kjøp online

Takk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...