nusta Skrevet 5. september 2005 #21 Skrevet 5. september 2005 Søstra mi har en hel haug med kaniner. Hun har ikke klart å sortere hannene fra hunnene enda, så spørs om ikke det blir enda flere før hun får bura dem inne på hvert sitt sted
Trude29 Skrevet 5. september 2005 #22 Skrevet 5. september 2005 Har to kaniner, Sara(3 år) og Ludde(2 år). Henholdsvis løvehode/hermelin og dvergwedder. En grå og en hvit. Jenta er i utebur, og guttebassen er inne. Synes det er mye jobb med kaniner, særlig med renhold av burene. Angrer litt på at jeg kjøpte sistemann, selv om han er den mest kosete. Datteren min har mye glede av de, men personlig synes jeg kanskje katter har en smule mer personlighet. Men det er vanskelig å motstå en liten kaninunge da !
smidja Skrevet 7. september 2005 #23 Skrevet 7. september 2005 Men noen som kan litt "kanin språk". Hvis kaninen foreksempel stryker haka simot deg (som min kanin bruker) hva mener han da? Og når han tramper, er han sint da? Og slike andre ting... ← Når han stryker haken mot deg markerer han på deg. Når han tramper er det fordi at han blir skremt av noe og skal advare mot at det er noe skummelt ute og går.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #24 Skrevet 7. september 2005 De kan lære seg å gå i dokasse sånn som katter.................
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #25 Skrevet 10. september 2005 Når han stryker haken mot deg markerer han på deg. Når han tramper er det fordi at han blir skremt av noe og skal advare mot at det er noe skummelt ute og går. ← Noen flere "språk ting" ?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #26 Skrevet 11. september 2005 Kaniner smaker godt ja. Jeg er selv kanin"fan", og har flere selv.. driver oppdrett av kjæledyr+hoppekaniner og driver med kaninhopping. Men det gjør meg ingenting å spise kaniner. Godt og magert kjøtt, og siden jeg vet hvor kjøttet kommer ifra (altså fra min egen kaninstall) kan jeg spise det med god samvittighet , vell vitende om at den hadde det godt hele livet og ble avlivet på en rask, smertefri måte. Hva er vel bedre enn det?
Gjest ikke kaninmor Skrevet 11. september 2005 #27 Skrevet 11. september 2005 de lukter legger fra seg kuler i et sett de gjør en ting.....kaniner
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #28 Skrevet 11. september 2005 De liker å spise på ledninger. Kaninen vår holdt på å død av strømsjokk, men utrolig nok overlevde den etter å ha blitt kastet i lufta av støt fra ledningen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå