AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Med en bilselger. Typen spør etterpå hvem jeg pratet med og hvorfor jeg så "dra til helvetet, hvordan fant du meg?" Har aldri sagt det og dette er hellet ikke måten jeg snakker på. Han er steil og gir seg ikke. Hersketeknikk? Anonymkode: befe7...c9f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok.. Anonymkode: fbb68...bdb Mener du det er normalt å bli beskyldt? Anonymkode: befe7...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Hva sa du i telefonen da? Anonymkode: ee36d...c51 1
Maggi2 Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Han trodde du sa dra til helvete til bilselgeren? Og nekter å tro på at han tar feil? 😅 Meget spesielt. Vet ikke med hersketeknikk, men han virker jo unektelig ganske mistenksom og merkelig.. 11
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Det er litt vanskelig å få med seg hva som skjedde. Kan du prøve å formulere det på nytt? Hadde du gjemt deg for å snakke med en bilselger? Og hvorfor kunne du ikke bare si hvem du snakket med? Er det typen eller bilselgeren som er steil? Anonymkode: 493b1...0cd 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 Maggi2 skrev (1 minutt siden): Han trodde du sa dra til helvete til bilselgeren? Og nekter å tro på at han tar feil? 😅 Meget spesielt. Vet ikke med hersketeknikk, men han virker jo unektelig ganske mistenksom og merkelig.. Var jeg som ringte denne bilselgeren. Anonymkode: befe7...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mener du det er normalt å bli beskyldt? Anonymkode: befe7...c9f beskyldt for hva da? Anonymkode: 493b1...0cd
Wedding Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Med en bilselger. Typen spør etterpå hvem jeg pratet med og hvorfor jeg så "dra til helvetet, hvordan fant du meg?" Har aldri sagt det og dette er hellet ikke måten jeg snakker på. Han er steil og gir seg ikke. Hersketeknikk? Anonymkode: befe7...c9f Har det blitt for mye vin i kveld? 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 Det der var veldig dårlig skrevet Anonymkode: d9e28...e77 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 Ikke vanskelig: Hun er i telefonen. Typen påstår siden hun har sagt de famøse ord. Hun sier : det sa jeg ikke Han: jo for jeg hørte det så, ikke prøv deg. Hvem snakket du med?????? Hun: hva f. jeg så jo ikke det. og jeg snakket med en bilselger Han: ja sæææærlig. Du juher. Forklar deg. Var det eb eks eller. Det var det. Jeg veeeet det. Osv Anonymkode: b4ce2...d5f 14
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 Tror du skal telle til ti og ta 3 dype pust og så prøver du å formulere deg en gang til på en litt klarere måte. Anonymkode: d3743...ba4 2
fjærestein Skrevet 5. mai 2021 #15 Skrevet 5. mai 2021 (endret) Syns det var enkelt å forstå Var sammen en fyr en gang som påsto ting om meg og ikke ville gi seg på det. Han fant på ting og så ble jeg grilla etterpå: "Hvorfor gjorde du det. " Siden dette gjentok seg fant jeg det lurt å komme meg vekk gitt Endret 5. mai 2021 av fjærestein 14
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #16 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Med en bilselger. Typen spør etterpå hvem jeg pratet med og hvorfor jeg så "dra til helvetet, hvordan fant du meg?" Har aldri sagt det og dette er hellet ikke måten jeg snakker på. Han er steil og gir seg ikke. Hersketeknikk? Anonymkode: befe7...c9f Var typen din så nære at han burde ha hørt tydelig hvilke ord du sa? Eller var han et stykke unna, slik at han kan ha hørt feil? Er dette den første gangen han har beskyldt deg for ting som ikke stemmer? Har han vrangforestillinger? Du spør om det kan være hersketeknikk. Jeg vet ikke. Kanskje det han gjør kan være det som kalles for gaslighting (det er svært skadelig å bli utsatt for!!!)? Hvordan er han ellers mot deg? Anonymkode: fea43...46e 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #17 Skrevet 5. mai 2021 Har han alltid vært slik, eller har han endret seg? Han høres kontrollerende og mistenksom ut. Det er ikke normalt å oppføre seg slik som han gjør. Det er direkte ufint å lytte til andres samtaler og det er unormalt å beskylde andre for ting som de ikke har sagt eller gjort. Hvis du mistenker at han har psykose og/eller vrangforestillinger, er det noen du kan snakke med her og det er også mye informasjon: https://www.tips-info.com/ Anonymkode: fea43...46e 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #18 Skrevet 5. mai 2021 Takker for svar. Dette er ikke helt nytt fra hans side. Han er bastant på at jeg sa det, nytter ikke å si noe til han da. Noe av det verste jeg vet dette her. Anonymkode: befe7...c9f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #19 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takker for svar. Dette er ikke helt nytt fra hans side. Han er bastant på at jeg sa det, nytter ikke å si noe til han da. Noe av det verste jeg vet dette her. Anonymkode: befe7...c9f Det er ikke bra å bli behandlet slik som han behandler deg. Vurderer du å avslutte forholdet med han? Anonymkode: fea43...46e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #20 Skrevet 5. mai 2021 Hvis han driver og lyger om ting du har sagt og ting som skjer, så er det gaslighting og noe psykopater og narsissister driver på med. Med mindre du vil deg selv vondt eller du synes det er digg med løgnere, så bør du sterkt revurdere dette forholdet! Anonymkode: 4aedb...39b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå