AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Foran meg har jeg et valg. Jeg har stått i krysset lenge, og vet ikke hvilken vei jeg bør gå. Hvis noen fikk opp noe...kan dere gi noen råd? Mvh Ei lita dame med blå øyne og mørkt hår, med fornavn som starter på V. Anonymkode: 84d52...871
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Bare gå en vei. Kast en terning? om du ikke liker valget til terningen vet du hvilken vei du vil mest Anonymkode: 85f44...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Gå til høyre i veikrysset! Anonymkode: 60fb6...c93
Gjest Nala79 Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): . Endret 5. mai 2021 av Nala79
Eryn Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 Begge valgene er like riktige. Begge får sine konsekvenser og fordeler. Velg det du først ville gått for. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Du har svaret i hjertet ditt ts❤️ Anonymkode: 84be9...f5e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har svaret i hjertet ditt ts❤️ Anonymkode: 84be9...f5e Gode tanker fra meg 💜 Anonymkode: 84be9...f5e
sofiemyr Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 Etter all sannsynlighet vet du svaret selv og det er sannsynligvis tre alternativer. Enten tar du hensyn til andre eller så tar du hensyn til deg selv. Alternativ tre er å ta hensyn til religiøse aspekter - som tildels kan falle inn under alternativ en. Ta det fra noen som har prøvd alle tre ❤️ ta hensyn til deg selv ❤️ 1
Anim92 Skrevet 7. mai 2021 #11 Skrevet 7. mai 2021 sofiemyr skrev (22 timer siden): Etter all sannsynlighet vet du svaret selv og det er sannsynligvis tre alternativer. Enten tar du hensyn til andre eller så tar du hensyn til deg selv. Alternativ tre er å ta hensyn til religiøse aspekter - som tildels kan falle inn under alternativ en. Ta det fra noen som har prøvd alle tre ❤️ ta hensyn til deg selv ❤️ Det her er det klokeste jeg har lest på lenge♥️ Takk! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 Jeg opplever det slik at valg faller seg naturlig på egenhånd. Hvis du er åpen nok til å se detaljer. (Egenskap alle har btw). seinest i dag stod jeg overfor 2 veier, og jeg hadde ikke snøring på om jeg skulle gå til høyre eller venstre. Jeg hadde på følelsen at det ble venstre, men jeg ønsket å gå til høyre! Plutselig kommer det en egenskap fra høyre som brøt med alt mine prinsipper 5 min før avklaring. Og da ble det venstre gett! Magefølelsen er så god nå at jeg vet det var rett for meg. Så hvis du er åndelig, be om å vise deg vei og vit at uansett hva du gjør er det et mål med det. Du kan ikke velge feil. Anonymkode: 88d77...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå