AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Har en 4. klassing som er litt snørrete. Ingen andre symptomer og fin form. I følge flytskjemaet til FHI kan han gå på skolen så lenge det bare er tett nese/rennende nese/snørr. Han trengte ikke testes. Men, til helga er han invitert på overnatting hos en kamerat sammen med to kamerater til og gleder seg veldig. Er det innafor at han er med på dette? Eller bør han droppe det? Anonymkode: 3eecf...44d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Som mor til kompisen hadde jeg blitt sur hvis du sendte en snørrete unge til meg, særlig hvis det ikke er tatt test. Mer enn litt snørrete = bli hjemme. Spør hvertfall først, om testen er negativ men fortsatt masse snørr. Barnet er ikke allergisk? Anonymkode: 610c2...8b0
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Har kontaktet legesenteret, og han trengte ikke testes. Jeg har spurt. Er veldig lite smitte her vi bor. Han er litt snørrete. Det spruter ikke snørr liksom. Han er ikke allergisk, så det er nok en mild forkjølelse. TS Anonymkode: 3eecf...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå