Gå til innhold

Jobbintervju i samme bedrift som mannen min- opplyse om??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på jobbintervju i drømmejobben, og tror jeg er godt kvalifisert. Er en spisskompetanse som ikke så veldig mange har og som er ettertraktet. Problemet er: mannen min jobber i samme selskap. Selskapet er ikke så stort med bare 60 personer i den aktuelle byen. Vet at jeg ikke vil jobbe direkte med mannen min mtp. den ulike kompetansen vi har, men det kan jo hende vi plutselig kommer på prosjekt sammen osv... 

Bør jeg opplyse om dette i intervjuet? Han som skal lede intervjuet kjenner mannen min godt...

Anonymkode: bf45e...082

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det syns jeg du skal. 

Anonymkode: fdd1d...714

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du bør nevne det for ordens skyld, det bør ikke påvirke vurderingen om dere ikke skal jobbe sammen men det vil virke rart å ikke si noe, særlig når han du snakker med kjenner din mann. 

Anonymkode: d5f59...29b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klart du må si noe om det. Virker jo utrolig rart om du skulle unngå å nevne det. 

Anonymkode: 76e4d...e31

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for innspill. Er enig i at der virker rart å ikke si det. Samtidig er jeg redd for at det skal påvirke deres inntrykk av meg. Bør jeg kanskje nevne det avslutningsvis i intervjuet? 

Anonymkode: bf45e...082

AnonymBruker
Skrevet

Ville sagt noe (tidlig i intervjuet) i form av "har gledet meg over å få intervju her, ettersom jeg har godt inntrykk av bedriften. Mannen min jobber her skjønner du, nevn navnet, du kjenner kanskje til han?". Noe slik 😊

Anonymkode: 5328f...c54

Skrevet

Syntes egentlig det er veldig rart at de ikke vet dette allerede, det er jo gjerne normalt å sjekke opp litt bakgrunnsinfo før intervju :klo: Når det er sagt så ville jeg ha nevnt det, virker rart å ikke gjøre det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...