AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Jeg må bare kvitte meg med noe: Jeg flyttet til Norge i Februar 2020 og det siste året har jo vært vanskelig for de fleste av oss. Også for meg, siden jeg flyttet til et nytt land rett før pandemien startet. I hele 2020 har jeg vært arbeidsledig, det var kjempevanskelig og anstrengende til å registrere meg, det var (og fortsatt er) vanskelig å få seg venner og jeg vil øyeblikkelig ikke delta i kurser ogs. på grunn av pandemien, som hadde jo egentlig vært en mulighet til å møte litt folk. Jeg har ikke sett familien eller vennene mine i over ett år. Jeg skriver så mange søknader hele tid, men får bare avslager. Det er så slitsomt, selv om jeg skjønner at det er ikke min feil. Jeg snakkte med NAV og en annen karriereveileder som gikk gjennom søknadene mine, og de sier og at det er vanskelig for alle nå. Jeg har fått meg en jobb i Januar som ringevikar, men det er jo ikke en fast jobb som gir meg trygghet. Samtidig er jeg jo selvfølgelig takknemlig, takknemlig at jeg og samboeren min har det så godt, at me er frisk og lykkelig, og at jeg kan i minst jobbe litt. Arbeidskollegene mine er snille og jeg blir flinkere på norsk, som hjelper mye! Men jeg måtte bare bli kvitt med frustrasjonen min... Og beklager hvis jeg gjorde en feil i teksten, jeg lærer fortsatt norsk. Kanskje noen har tipps til meg? Anonymkode: 75ac5...17c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Har ingen tips, men vil bare si at du må holde ut så blir det bedre Og norsken din er bedre enn hos mange nordmenn! Lykke til i Norge ❤️ Anonymkode: 1fd5d...1d5
Edie Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Edie, adm.
Anbefalte innlegg