Gjest Hef Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Jeg har hatt er litt turbulent brudd det siste året, og jeg har vært fullstendig knust frem til nå. Nå går det bedre. Det har vært endel frem og tilbake hele året. Jeg vil ikke gi slipp - men han virker veldig dratt i hva han tenker og føler. Jeg har bedt om null kontakt nå siden det ikke kommer noen vei. kan det se ut som vi vil komme sammen igjen, eller skal jeg bare gi 100% opp og gå videre? Utrolig takknemlig om noen tar seg tid til en sårbar liten sjel ❤️
Darc Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Hei Hef. du bør tenke på hva det er du vil oppnå. Hvis jeg var i din situasjon vil jeg tenke på hva det er jeg vil. Hvor mye kjærlighet har jeg. Er det vert å bruke tid på å fikse ? du bør starte der det er vanskeligst å finne ut om du vil leve videre med han eller om du får det bedre uten han. Det er ikke alltid enkelt å gi opp men det er også krevende å ikke gi opp.
Gjest Hef Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Darc skrev (5 minutter siden): Hei Hef. du bør tenke på hva det er du vil oppnå. Hvis jeg var i din situasjon vil jeg tenke på hva det er jeg vil. Hvor mye kjærlighet har jeg. Er det vert å bruke tid på å fikse ? du bør starte der det er vanskeligst å finne ut om du vil leve videre med han eller om du får det bedre uten han. Det er ikke alltid enkelt å gi opp men det er også krevende å ikke gi opp. Gode spørsmål. Takk ❤️ Kjærligheten til han har føltes uendelig, frem til nå den siste tiden. Nå har det håpet forsvunnet litt mer og mer. Hvilket sikkert betyr at jeg endelig er kommet der at jeg aksepterer bruddet. Det er liksom en evig drakamp inni meg mellom fornuft og følelser - der følelsene dominerer. Jeg tror vi kunne klart å fikset det. Men d vet man jo ikke sikkert før man evt er i den situasjonen igjen. Skulle bare ønske jeg visste mer hva han tenker om alt. ❤️
Darc Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Spør han hva han føler for det og gjerne ta en saklig prat om dere kunne fikse det. Uanset svar du får så kommer du til å vite det 100% sikkert og du trenger ikke å angre om du får svar at han ikke vil være med deg igjen for da unngår du å sitte med dårlig følelse og tenke at du burde spurt. kjærlighet og fornuft trenger ikke å henge sammen. Fornuft betyr ikke noe særlig så lenge vold er ikke involvert i forholdet. jeg ønsker å minne også om at det er psykisk krevende med korona tider og mann kan legge ganske mye skyld på det. masse lykke til
Gjest Hef Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Darc skrev (19 minutter siden): Spør han hva han føler for det og gjerne ta en saklig prat om dere kunne fikse det. Uanset svar du får så kommer du til å vite det 100% sikkert og du trenger ikke å angre om du får svar at han ikke vil være med deg igjen for da unngår du å sitte med dårlig følelse og tenke at du burde spurt. kjærlighet og fornuft trenger ikke å henge sammen. Fornuft betyr ikke noe særlig så lenge vold er ikke involvert i forholdet. jeg ønsker å minne også om at det er psykisk krevende med korona tider og mann kan legge ganske mye skyld på det. masse lykke til Takk ❤️ Jeg har prøvd det. Men han vingler. Den ene dagen er han positiv, og den neste usikker. Derfor ga jeg opp og kuttet kontakten. Mitt siste forsøk på å evt se om d får han til å få opp øynene. Ellers er d riktig valg av meg og vi begge går videre. er bare så vanskelig når det føles så feil ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå