AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 ..poster bilder og videoer av seg selv på sosiale media? (Instagram og snapchat). Vi snakker korte videoklipp der hvor vedkommende bare ser inn i kameraet og bare ser bra ut? De sier ingenting, bare video type "se hvor fin jeg er". Og det er så uendelig mange som gjør slik. Hva tenker dere om slike? Er det sært? Dumt? Anonymkode: 1c30f...375
skreppamedleppa Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Om du selv ikke liker det synes jeg det er mer merkelig å følge slike for så å himle med øynene av disse menneskene. Selv så ser jeg ingenting av dette på some rett og slett fordi det ikke interesserer meg, så jeg følger andre type mennesker og tema enn dette. Vi er fri til å legge ut hva som helst på some og til å følge hvem som helst på some. Make your choice! 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 2 minutter siden, skreppamedleppa said: Om du selv ikke liker det synes jeg det er mer merkelig å følge slike for så å himle med øynene av disse menneskene. Selv så ser jeg ingenting av dette på some rett og slett fordi det ikke interesserer meg, så jeg følger andre type mennesker og tema enn dette. Vi er fri til å legge ut hva som helst på some og til å følge hvem som helst på some. Make your choice! Var det virkelig så vanskelig å svare på det jeg spurte om? Anonymkode: 1c30f...375 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Litt fine bilder er jo en grei måte å komme i kontakt med folk på? Slipper Tinder. Anonymkode: c2c48...442
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Siste gang jeg var på sosiale medier var i 2011 eller noe og jeg brukte sjelden kontoen min selv da. Så jeg føler alltid at folk vokste opp og sluttet å drive med slikt for lenge siden. Men er jo nok bare meg... Anonymkode: f39c5...ebd
skreppamedleppa Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Var det virkelig så vanskelig å svare på det jeg spurte om? Anonymkode: 1c30f...375 Du lager et innlegg på kg der overskriften ikke sier skiten om innholdet i hi, som i seg selv faktisk er et regelbrudd på kg, og så blir du fornærmet over svarene du får. Slapp av, svaret mitt er gitt det.. 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 1 hour ago, skreppamedleppa said: Du lager et innlegg på kg der overskriften ikke sier skiten om innholdet i hi, som i seg selv faktisk er et regelbrudd på kg, og så blir du fornærmet over svarene du får. Slapp av, svaret mitt er gitt det.. Fornærmet?😂 så langt derifra. Bare skjønner ikke vitsen med å svare på innlegg når man ikke har svar på det som blir spurt om. Svaret ditt er gitt, men det hadde null relevans til spørsmålet mitt. Anonymkode: 1c30f...375 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: ..poster bilder og videoer av seg selv på sosiale media? (Instagram og snapchat). Vi snakker korte videoklipp der hvor vedkommende bare ser inn i kameraet og bare ser bra ut? De sier ingenting, bare video type "se hvor fin jeg er". Og det er så uendelig mange som gjør slik. Hva tenker dere om slike? Er det sært? Dumt? Anonymkode: 1c30f...375 Jeg tenker at dette er mennesker med et stort bekreftelsesbehov. Det er vel blitt relativt vanlig blant unge i dag nå, insta og tindergenerasjonen, som får all sin næring av likes. Anonymkode: bbc21...0f5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): ..poster bilder og videoer av seg selv på sosiale media? (Instagram og snapchat). Vi snakker korte videoklipp der hvor vedkommende bare ser inn i kameraet og bare ser bra ut? De sier ingenting, bare video type "se hvor fin jeg er". Og det er så uendelig mange som gjør slik. Hva tenker dere om slike? Er det sært? Dumt? Anonymkode: 1c30f...375 Tenker de er veldig selvopptatt og innbilske.. Anonymkode: df0af...684 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 Vet du hva, kona til mannen min har bare bilder av seg selv i tights på insta. Hele hennes innta profil er henne i tights. Av og til bryter hun mønsteret med et nærbilde av seg selv der hun er helt stivsminket og dukkete med stirrende øyne. Jeg må være ærlig og si at jeg synes det er teit og irriterende og får ikke lyst å bli kjent med henne. Hun prater uansett ikke særlig mye norsk. ( hun er thai ) Men jeg holder det for meg selv. Hun fremstår veldig selvopptatt ja. Jeg har selv noen selfies men jeg poster også bilder av andre ting i livet mitt. Tenker også at det er koselig for folk å se bilde av en venn. Men slike bilder "se rumpa mi i denne tightsen, den ser helt lik ut som sist men her er den." er flaut og kleint. Anonymkode: 4c260...e1e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #11 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): a, kona til mannen min Skulle være broren min 🤪 😂 Anonymkode: 4c260...e1e 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #12 Skrevet 6. mai 2021 Det får være opp til enhver, tenker jeg. Har ei venninne som bytter profilbilde med tonnevis av filter ofte og legger ut en haug med selfies. Er jo bare å scrolle videre. Anonymkode: dcf68...194 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #13 Skrevet 6. mai 2021 synes det er noe galt med dem, narcissister kanskje? Legger så og si aldri ut noe på facebook eller instagram, og da er det helst naturbilder eller dyrebilder. Har oppmerksomhetsbehov på sosiale medier omtrent lik null. Kjæresten min er ikke på noen sosiale medier. Synes det er best. Anonymkode: 66785...b94 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14 Skrevet 6. mai 2021 Hvilken rett skulle jeg liksom ha til å dømme folk pga av ting de legger ut SoMe så lenge det de gjør ikke går ut over andre? Anonymkode: 101fd...851 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 Hva har denne tråden på samlivsforumet å gjøre forresten? Anonymkode: 101fd...851 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #16 Skrevet 6. mai 2021 Hva har denne tråden på samlivsforumet å gjøre forresten? Anonymkode: 101fd...851
skreppamedleppa Skrevet 6. mai 2021 #17 Skrevet 6. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fornærmet?😂 så langt derifra. Bare skjønner ikke vitsen med å svare på innlegg når man ikke har svar på det som blir spurt om. Svaret ditt er gitt, men det hadde null relevans til spørsmålet mitt. Anonymkode: 1c30f...375 Så får du rapportere meg da om det plaget deg slik😊 og så er det et godt tips å faktisk lage en tråd på rett underforum og med en overskrift som gir noe mer info om trådens tema, så kanskje du kan få mer relevante svar. Men du skyter deg selv i foten her og det er ikke min feil Og desuten svarte jeg deg på hi, du hevder som en fakta setting at "og det er så uendelig mange som gjør slik" jeg ser absolutt ingen, av de og det må da være greit å si,det er absolutt et relevant svar til hi selv om du ikke liker svaret mitt Endret 6. mai 2021 av skreppamedleppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå