AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Jeg betaler barnefaren barnebidrag ettersom jeg tjener 540k (100% i jobb) og han 336k i året ( arbeidsledig og ikke gidder å få seg andre jobber, men trives med friheten og støtte han får fra NAV) . Vi deler på barnetrygd. Ettersom han ikke har noe jobb så har han mulighet til å hente barnet (7år) tidlig fra skolen/aks. Mens jeg må hente noen dager rundt 1645 pga jobb. Vi har delt på aks regningen til nå, og nå ønsker han ikke å dele på regningen ettersom han ikke benytter seg av aks tilbudet frem til 1700. Nå trenger barnet regntøy, hvis jeg kjøper skal jeg sende han kvitteringen og dele på slike utgifter eller blir det smålig av meg? Han er snart 40, og jeg 30. Anonymkode: 79e7c...31d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Her har vi halv plass på SFO, som jeg da betaler i og med at det er jeg som bruker plassen. Vi deler noen ganger på utgifter og andre ganger ikke. Om utstyret skal brukes begge steder tenker jeg det er ok å be om å dele. Anonymkode: 9bc69...99f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Spør sfo/aks om du kan ha halv plass slik at barnet er der når h*n er hos deg. Dersom utstyret skal brukes begge steder bør betalingen deles på. Her kjøper vi hvert vårt utstyr. Anonymkode: 636d8...c50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå