AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Hadde dere reagert hvis dere sendte en viktig mld til styreren deres, hun leser mld mine ikke svarer?? Dette har skjedd gjentatte ganger og merker på frustrasjon hver gang jeg ser vedkommende har lest mld men ikke gidder å svare. Og når jeg ringer så virker hun alltid like rar.. Anonymkode: c1fbd...9c7
Bribi Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Har det vært dårlig stemning mellom dere tidligere? Skriv neste gang at du hadde satt pris på å få et svar fra henne
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Bribi skrev (7 minutter siden): Har det vært dårlig stemning mellom dere tidligere? Skriv neste gang at du hadde satt pris på å få et svar fra henne Egentlig ikke. Hun er fornøyd med meg. Aldri vært borte fra jobb, alltid vært tilgjengelig med tanke på avd. Og personalet så litt rart at hun er sånn som hun er... Eller? 👀 Anonymkode: c1fbd...9c7
Bribi Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Egentlig ikke. Hun er fornøyd med meg. Aldri vært borte fra jobb, alltid vært tilgjengelig med tanke på avd. Og personalet så litt rart at hun er sånn som hun er... Eller? 👀 Anonymkode: c1fbd...9c7 Da kan det være at hun bare har en uvane med å glemme å svare, eller så er hun bare rar 🤷♀️ Men skriv som sagt at du ønsker et svar neste gang du sender sms, slik at hun får ræva i gir👏🏼 Endret 5. mai 2021 av Bribi
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Min leder kan også ofte glemme å svare på viktige meldinger 🙈 men det er bare sånn hun er. Hun har ansvar for mye og mange og er jo bare et menneske så er det veldig viktig å få svar bør man nesten ringe Anonymkode: 44999...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå