AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Okei, så jeg er i et forhold som er 3år gammelt. Det er barn i bildet (1år). Igjennom hele graviditeten ble jeg avvist seksuelt av partner, som på sin side tok seg en runk i stede for å ha sex eller gjøre noe som helst for og med meg. Jeg gikk da hele graviditeten uten å kunne gjøre noe med meg selv, eller med partner. Jeg kunne ikke gjøre noe med meg selv fordi jeg ikke får det til i dusjen, og fordi jeg aldri var såpass alene at det kunne latt seg gjøre. Vi fikk til sex noen mnd etter fødsel, men nå har det stoppet helt opp. Jeg er den som hele tiden tar initiativ, og når jeg tar opp med han at det ikke virker som at han vil ha meg fordi han aldri tar initiativ - får jeg bare som svar at han har mest lyst på de tidene hvor barnet er hjemme og er mest aktiv. Jeg føler at jeg gjør alt for at vi skal få noe som helst nærhet, mens jeg da blir avvist fordi han helt tydelig mye heller tar seg en runk. Jeg har gitt han barnefri over flere døgn og jeg kommer hjem til skittent undertøy med sperm i skittentøyskurven.. Jeg på min side har 30minutter barnefri og egentid i uka og det er den ene dagen jeg dusjer. Jeg er litt der hvor jeg veier for eller imot å slå opp, rett og slett fordi jeg ikke føler meg ønsket, sett, akseptert eller hørt. Jeg trenger at han ser at jeg har andre behov enn å henge med barnet, at jeg har behov for å faktisk føle at vi er kjærester.. Jeg trenger å bli sett. Hvor lenge er det ok å bli avvist og gå uten noen form for nærhet før man tar skjea i annen hånd og forlater partner? Anonymkode: 7679a...e20
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Det der er absolutt ikke normalt. Det sykeste eksemplet på det jeg har er ei jeg kjenner....Har vært gift i 14 år, ingen sex de siste 12 åra. 😕🙄 Anonymkode: 57df4...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det der er absolutt ikke normalt. Det sykeste eksemplet på det jeg har er ei jeg kjenner....Har vært gift i 14 år, ingen sex de siste 12 åra. 😕🙄 Anonymkode: 57df4...8ff Oj!! DET skal ikke bli meg. Det gjør noe med en når en føler en "ofrer alt" for å ikke få noe som helst tilbake.. Anonymkode: 7679a...e20
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Du dusjer én gang i uka, og lurer på hvorfor han synes det er blitt litt turn-off med sex med deg...? Skal du være det minste attraktiv uken gjennom, må du i det minste være ren og velduftende, så det frister litt. Men det er bare meg da. Jeg gjetter. Anonymkode: b4d4d...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du dusjer én gang i uka, og lurer på hvorfor han synes det er blitt litt turn-off med sex med deg...? Skal du være det minste attraktiv uken gjennom, må du i det minste være ren og velduftende, så det frister litt. Men det er bare meg da. Jeg gjetter. Anonymkode: b4d4d...6f4 Nr 1. han er grunnen til at jeg ikke får dusjet oftere, for han vil ikke "være barnevakt" og 2. han er født uten luktesans. Han selv dusjer kanskje en gang på halvannen uke og der hjelper det ikke å si at det stinker (er ikke bra å dusje for ofte, si) Anonymkode: 7679a...e20
Fioljenta Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 Høres ut som om dere har litt å stri med på flere områder. 🙄 Mitt råd er at dere søker hjelp hos en samlivsterapeut eller familievernkontoret eller lignende. 🤝 Og hvis dere klarer å prate ordentlig sammen (uten å anklage hverandre), så hadde det vært gull, men jeg har inntrykk av at dere trenger hjelp. 💜 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det der er absolutt ikke normalt. Det sykeste eksemplet på det jeg har er ei jeg kjenner....Har vært gift i 14 år, ingen sex de siste 12 åra. 😕🙄 Anonymkode: 57df4...8ff Kanskje ikke gjennomsnittlig, men dessverre langt fra uvanlig. Det å opprettholde seksuell tiltrekning til samme person over tid, er vanskelig for mange mennesker (både kvinner og menn). Det er selvfølgelig også grunnen til at mange lanvarige forhold etterhvert ryker. Anonymkode: 97f92...593
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 Jeg og min eksmann hadde ikke sex. Hadde et skikkelig bra sexliv i starten, så dabbet det av. Da vi lagde barn hadde vi ses tre ganger det året og det var dag 1, 3 og 5. Så hadde vi halvveis sex etter 6-7 år. Jeg ga opp, jeg vil ha en kjæreste. Jeg er i 30 åra og gidder ikke leve som en 90 åring uten sex. Nå har jeg samboer, vi har snart 2 års dag og har sex 3-6 dager i uken. ( og vi har en baby på 5 mnd) vi er begge to opptatt av at vi skal være kjærester og ikke ha det slik vi hadde med våre ekser. Anonymkode: 03b69...8a6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 Vi er på 16de året uten... Savner sex, men har ingen planer om å bryte opp, for vi har det bra på mange andre måter. Tror kanskje det er en sport for spesielt interesserte. Anonymkode: 8168c...c61 1
sicario Skrevet 5. mai 2021 #11 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi er på 16de året uten... Savner sex, men har ingen planer om å bryte opp, for vi har det bra på mange andre måter. Tror kanskje det er en sport for spesielt interesserte. Anonymkode: 8168c...c61 Litt samme her. mange år siden vi hadde sex, men det betyr ikke at vi ikke har det bra og trenger noen form for hjelp liksom. Nå savner ikke noen av oss sex nevneverdig eller da. Om det skulle bli et savn, hadde vi bare hatt sex 💁🏼
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og min eksmann hadde ikke sex. Hadde et skikkelig bra sexliv i starten, så dabbet det av. Da vi lagde barn hadde vi ses tre ganger det året og det var dag 1, 3 og 5. Så hadde vi halvveis sex etter 6-7 år. Jeg ga opp, jeg vil ha en kjæreste. Jeg er i 30 åra og gidder ikke leve som en 90 åring uten sex. Nå har jeg samboer, vi har snart 2 års dag og har sex 3-6 dager i uken. ( og vi har en baby på 5 mnd) vi er begge to opptatt av at vi skal være kjærester og ikke ha det slik vi hadde med våre ekser. Anonymkode: 03b69...8a6 Misunner deg sykt mye! Jeg prøver å kle meg fint, dolle meg opp for å få oppmerksomhet, men alt jeg får er et klaps på ræva også runker han på do på kvelden.. Føler meg ikke elsket lengre og vet ikke hvor lenge jeg skal "holde ut" med tanke på barnet vi har sammen. Anonymkode: 7679a...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå