Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så derfor spør jeg her inne.

Jeg føler meg over kontrollert av noen, skal vite alt som skjer og har kommentarer på alt jeg sier og gjør. Dette går meg på nervene,😢 og tar ikke et hint som de fleste andre ville gjort. Har prøvd å si ifra, men det hjelper ikke, så jeg går snart på veggen.

Noen som har tips?

Tar imot all hjelp.😊

Anonymkode: cefbe...5e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så derfor spør jeg her inne.

Jeg føler meg over kontrollert av noen, skal vite alt som skjer og har kommentarer på alt jeg sier og gjør. Dette går meg på nervene,😢 og tar ikke et hint som de fleste andre ville gjort. Har prøvd å si ifra, men det hjelper ikke, så jeg går snart på veggen.

Noen som har tips?

Tar imot all hjelp.😊

Anonymkode: cefbe...5e6

Den personen, er det en som du har fysisk kontakt med (feks som kollega, medelev, familiemedlem eller lignende) eller har dere kun kontakt via sosiale medier? 

Hvis dere ikke har fysisk kontakt, kan du eventuelt bryte kontakten med hen og blokkere personen på Facebook, mobil osv?

Anonymkode: 11a1a...45a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en person som du har fysisk kontakt med (pga at personen er feks familiemedlem, kollega eller medelev), kan du prøve å ha minst mulig kontakt med vedkommende og når hen spør om å få vite ting så kan du la være å fortelle? Du kan si at du ikke ønsker å snakke om det når hen spør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er vedkommende i forhold til deg, er det noen du er nødt til å møte hver dag? 

Anonymkode: 008f8...553

• Liker 1
Skrevet

Øve deg på å svare ullent og svevende? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...