AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Går på p-piller, men krever kondom når jeg har sex. Er jeg imot abort? Nei. Men det er forskjell på å være i mot eller for noe og det å faktisk selv klare å gjennomføre det. Jeg tror ikke jeg ville klart å tatt abort. Noe jeg alltid er 100% ærlig om før jeg evt. har sex med noen. Mannen har rett til å vite hva som 99% sikkert kommer til å skje om i er uheldige og dobbelt opp ikke er nok. Mannen har 100% lov til å da si nei til sex, for vi begge sier egentlig at vi «er klare for å ta risikoen om å lage et barn», selv om vi bruker beskyttelse for å hindre det. Jeg er for abort. Jeg er til og med for disse nye reglene de snakker om. Er kanskje i lengste laget å trekke det til uke 22, men det er faktisk slik det er den dag i dag også. Og de aller færreste som tar abort for de ikke vil ha ungen, vil ikke vente til de er så langt på vei, da man er nødt til å føde barnet ut på en langt større måte enn å blø ut en mindre mer celleklump lignende sak. Anonymkode: 9b8f5...932
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Prevensjon kan alltid svikte. Tenker kvinnen bestemmer over sin kropp, og kan velge å avstå fra sex, eller ta abort. Tenker mannen bestemmer over sin kropp, og kan velge å avstå fra sex, eller sterilisere seg. Anonymkode: 9ed63...a2c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå