Gå til innhold

Foreldre i barnehagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i barnehage og vi har en mor som klager på absolutt alt. Og hun er spesielt ute etter meg. Må legge til at hun også er en kollega som jobber i samme barnehage, men på en annen avd enn hennes barn går på. 
hun følger oss med ørneblikk hele tiden, og klager på alt fra feil votter og alt vi gjør feil. 
i går når hun skulle hente, holdt barnet hennes på å klatre på bordet og hørte ikke etter. Jeg sa rolig men bestemt at hun ikke fikk klatre på bordet og tok henne ned igjen, dette sto mor å såg på. 
hun har klaget på meg om at jeg kjeftet på barnet hennes osv. mine kollegaer såg hva som skjedde. 
Leder er klart over dette, men har ikke tatt det opp med henne. 
Jeg er så sliten og lei denne moren at det går utover motivasjon, arbeidsglede og fritid.. jeg har rett og slett ikke lyst å gå på jobb når hun er slik. 
mJeg klarer snart ikke mer

Anonymkode: 457b0...5ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får be lederen om å ta dette opp med henne og gjerne på ett møte hvor dere er begge to.

Er det mulig at du ikke har med barnet hennes å gjøre en periode for å se om hun blir likedan med de andre voksne?

Ikke finn deg i at dette evt ikke blir tatt opp, vær helt ærlig til lederen deres.

• Liker 5
Skrevet

Du må ta det opp med lederen deres igjen, si akkurat det du sier på slutten av innlegget ang motivasjon++ hvis leder ikke gjør noe med det ville jeg tatt det videre til styrer, kjeden/kommunen eller hvem det er som er over lederen din

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Blomsterpotta skrev (17 minutter siden):

Du får be lederen om å ta dette opp med henne og gjerne på ett møte hvor dere er begge to.

Er det mulig at du ikke har med barnet hennes å gjøre en periode for å se om hun blir likedan med de andre voksne?

Ikke finn deg i at dette evt ikke blir tatt opp, vær helt ærlig til lederen deres.

Leder skal ta det opp med henne, men har enda ikke gjort det som jeg vet. Har lyst å be om å få bli overflyttet på en annen avd ut bhg året, for jeg orker ikke denne hetsen lenger 

AnonymBruker
Skrevet

En av mange grunner til å ikke ha eget barn i samme barnehage som man jobber, tenker jeg. Det hjelper ikke deg da.. Har selv vert ute for lignende som barnehageansatt og har selv valgt en annen barnehage til mine barn.

Anonymkode: 42b8d...878

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En av mange grunner til å ikke ha eget barn i samme barnehage som man jobber, tenker jeg. Det hjelper ikke deg da.. Har selv vert ute for lignende som barnehageansatt og har selv valgt en annen barnehage til mine barn.

Anonymkode: 42b8d...878

Det gjorde du rett i. Mine barn gikk også i en annen barnehage enn der jeg selv jobber, fordi jeg ville skille jobb og privat. 
De fikk ha sin arena og hverdag, mens jeg min jobbhverdag. 
jeg stolte 100% på barnehagen til mine barn, og kunne konsentrere meg om min jobb i min barnehage. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...