Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å vente, hva føler dere om det? Vil selvsagt ha den, men føler det er lite forskning på hvordan den evnt kan påvirke ammende babyer..

Anonymkode: 19fab...9f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mor ammer, baby dier. 

Ja, jeg skal ta den. 

Anonymkode: ed809...a00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta den. 

Anonymkode: 015de...ffb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får se. Har registrert meg, men regner med at jeg stiller et stykke bak i køen. Hvis ammende anbefales å la være så lar jeg være.

Anonymkode: 0e97a...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta den så fort jeg får tilbud, har snart termin.  

Man kan jo andre vaksiner mens man ammer, så tenker det er ganske trygt :) Med forrige tok jeg Boostrix mens jeg ammet (var på tide med påfyll) og denne gang må jeg ta MMR vaksina (pga for lite antistoffer) rett etter fødselen. 

Anonymkode: fafa1...c56

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle man ikke det? Det er ingen grunn til at vaksinen skal påvirke babyen ifølge de som kan det. 

Anonymkode: 62cb6...628

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mor ammer, baby dier. 

Ja, jeg skal ta den. 

Anonymkode: ed809...a00

Hehehe, ja det var kleint skrevet faktisk 😂 Jeg som egentlig normalt sett skriver ganske korrekt 😆

Anonymkode: 19fab...9f1

• Liker 1
Skrevet

Ja, skal ta den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er gravid nå men skal ta den til høsten når babyen er født og jeg ammer. 

Anonymkode: 07bcc...5b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok Astra Zeneca mens jeg ammet, skal ta neste dose av hva jeg nå enn får når den tid kommer.

Anonymkode: e29d4...51f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke ta den før jeg har snakket med legen, i hvert fall. Her jeg bor er det i tillegg veldig lite smitte, typ under 40 totalt og lange perioder hvor det er null smittede. Tror jeg lander på å ikke ta den mens jeg ammer.

Anonymkode: a63d9...248

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så fort jeg får tilbud. 

Anonymkode: 99124...ee4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skal jeg. Håper at jeg får antistoffer i morsmelken slik det beskytter den lille også. 

Anonymkode: 79101...e1a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har tatt den og ammer

Anonymkode: 0547c...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har tatt den 

Anonymkode: 4f31a...479

Skrevet

Jeg fikk tilbud om vaksine for noen uker siden av fastlegen. Jeg spurte om det var greit mens jeg ammer, det var det vist absolutt ikke🤷‍♀️ så jeg venter 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har snakket med legen om det, og også tatt påfyll av en annen vaksine nå mens jeg ammer. Er helt trygt.

Anonymkode: e68fa...359

AnonymBruker
Skrevet

Er 24, så er vel fremdeles en liten stund til, men jeg kommer til å ta den. Har hørt at det bare er bra for babyen dersom mor er vaksinert.

Anonymkode: 44af9...650

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...