AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #21 Skrevet 5. mai 2021 Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden): Hehe, tenker mest på spørsmål om "har du det bra" og lignende. Skjønner. Man skylder ingen å fortelle dypt personlige ting dersom man ikke orker eller ønsker, tenker jeg. Anonymkode: 79469...74f 1
Daryl Dixon Skrevet 5. mai 2021 #22 Skrevet 5. mai 2021 Skal dere prøve å adoptere? Hva slags utdannelse har du? Hvordan er det å være homofil? Hvordan går det egentlig med deg om dagen? 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #23 Skrevet 5. mai 2021 Hvordan går kjærligheten? Har du funnet deg noen nå da? Mine indre tanker «😐😐😐😐 nei jeg har ikke det 😐😐😐😐 trenger ikke at folk hele tiden skal spørre, hva i allverden om jeg ønsker å være alene? Eller om jeg gråter om akkurat dette for meg selv, alene hele tiden! Slutt å spørre meg for f@£#! 🤬». Hva jeg faktisk svarer «nei har ikke det nei». Anonymkode: 57f6b...710 4
Sylvelin Skrevet 5. mai 2021 #24 Skrevet 5. mai 2021 Jeg liker ikke spørsmål som «har du det bra?» «hva driver du med?» 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #26 Skrevet 5. mai 2021 Hva som er galt med meg siden jeg ikke har mann, og om moren min ikke syns det er trist at hun ikke har barnebarn. Og så spørsmålet om hva jeg jobber med/gjør for tiden. Skulle bare laget en t-skjorte hvor det står Ufør, singel og lesbisk. Anonymkode: 151b0...5b0 16
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #27 Skrevet 5. mai 2021 Jeg har pleid å bare lyve rett opp i ansiktet på sånne spørsmål. Respektløse spørsmål fortjener respektløse svar, tenker nå jeg. Men erfaringen min er vel også at løgn alltid blir funnet ut før eller siden. Litt kjipt å bli kjent som en løgner. Av og til kan man ikke bare svare "det vil jeg ikke svare på" heller, for da kan man indirekte svare på et spørsmål. Så jeg føler meg av og til tvunget til å lyve. Anonymkode: a7d72...ab6 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #28 Skrevet 5. mai 2021 «Hvor kommer du eeeeeeegentlig fra?» er et skikkelig irriterende spørsmål som mange misliker Anonymkode: 22f87...337 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #29 Skrevet 5. mai 2021 Har du slanket deg? Ser jeg ekstra bra ut en dag med ekstra innsats i sminke, flatterende klær ol, så får jeg alltid det spørsmålet. Nei det er ikke for at jeg har gått ned i vekt jeg ser bra ut. Skulle tro noen hadde forstått det til nå siden de har spurt så mange ganger. Jeg kan faktisk se fin ut enda jeg er tjukk. -BMI ca 35 Anonymkode: 920bc...028 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #30 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har du det bra? Anonymkode: e0786...fed Det er jo et fint spørsmål. 💘 - Hvorfor har du ikke barn, har du tenkt og få det snart? - Nei jeg har operert bort livmoren på grunn av sykdom så det blir litt vanskelig... Hvorfor har du ingen utdanning? - Fordi jeg har økonomiske problemer og må jobbe 100 % for å tjene mest mulig penger. Anonymkode: 62eb4...495 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #31 Skrevet 5. mai 2021 Har du ikke barna???? Du må jo få barn!! Livet har ingen mening om man ikke har barn. Jo, takk. Jeg prøver... Anonymkode: 0b231...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #32 Skrevet 5. mai 2021 Jeg glemte de som kjenner meg best og som vet at jeg er ufør pga oppveksten min, "Du vil ikke adoptere da? Du kan jo bare adoptere hvis dere ikke lykkes med IVF". Nei, uføre får ikke adoptere... Anonymkode: 0b231...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #33 Skrevet 5. mai 2021 Jeg går på AAP og det med god grunn. Derfor hater jeg spørsmål som: Søker du jobber, hva slags jobb vil du ha? Alle kan få til noe, kanskje du skulle tatt deg jobb i bhg eller kassa i butikk, det er ikke tunge jobben?? Neeeei, jeg kan ikke ta meg noen jobb akkurat nå for tiden. Er en grunn for at AAP ble innvilget. 🤬 Har du fått deg noen ny kjæreste da? Er det ikke kjedelig å være alene hver dag? Neeeeeo, jeg har nok med meg selv akkurat nå og kjæreste er noe jeg ikke skal ha igjen. Blitt for gammel og sykdommen hindrer meg mye i hverdagen til å orke å finne på ting og tang med noen 🤬 Har du like mye vondt hver dag? Du må vel ha noen dager du er bedre? Jada, men det følger så mye med at jeg har ikke ork. Jeg kjenner en annen som har samme sykdom, men h*n jobber 100%. Så flott for den personen, men jeg har ikke selv valgt å bli syk og leve fra hånd til munn økonomisk. Jeg valgte ikke å slutte i en jobb jeg trives i og har hatt i mange år. Enkelte ganger - bare hold kjeft!!!!! Anonymkode: 73463...b0a 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #34 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): «Hvor kommer du eeeeeeegentlig fra?» er et skikkelig irriterende spørsmål som mange misliker Anonymkode: 22f87...337 Det hater jeg også. Her går det på dialekt heller enn etnisitet. Hater det. Anonymkode: e247d...1fa 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #35 Skrevet 5. mai 2021 Eier du eller leier du? Anonymkode: 8ec1c...3e4 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #36 Skrevet 5. mai 2021 "Har du et øyeblikk?" - når det er åpenbart at jeg ikke har det. Anonymkode: 0d407...06c 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #37 Skrevet 5. mai 2021 "Har du fått deg jobb?" - Er arbeidsledig, og hater det spørsmålet...Prøver å søke på jobber, men får ikke jobb likevel. Anonymkode: 551f3...406 2
Gjest TheCatLady Skrevet 5. mai 2021 #38 Skrevet 5. mai 2021 "Hvor høy er du?" Egentlig kun fordi jeg er drittlei av spørsmålet. Det er irriterende når folk gjør store øyne og "Oj!" når jeg svarer, men de fleste sier bare "åja" eller noe.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #39 Skrevet 5. mai 2021 Skjønner ikke at folk blir trigga av "Hva jobber du med?", når dette er en jobb som du selv har valgt. Skjønner at dette er kjipt å svare på når en med en høyere og fancy stilling spør en som har en jobb i arbeiderklassen, men likevel. "Hva jobber foreldrene dine med?" er enda verre, da dette ikke har noe meg deg å gjøre, og du ikke kan gjøre noe med det. Dette sier jeg fordi jeg har foreldre i lavtlønnsyrker, noe jeg ikke kan gjøre noe med, men jeg har selv lagt i mye innsats slik at jeg en dag kommer til å få en mye bedre jobb. Derfor skal man være stolt av jobben man har, uansett om det er en fancy en eller en litt mindre fancy. Anonymkode: 57764...ae8 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #40 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner ikke at folk blir trigga av "Hva jobber du med?", når dette er en jobb som du selv har valgt. Skjønner at dette er kjipt å svare på når en med en høyere og fancy stilling spør en som har en jobb i arbeiderklassen, men likevel. "Hva jobber foreldrene dine med?" er enda verre, da dette ikke har noe meg deg å gjøre, og du ikke kan gjøre noe med det. Dette sier jeg fordi jeg har foreldre i lavtlønnsyrker, noe jeg ikke kan gjøre noe med, men jeg har selv lagt i mye innsats slik at jeg en dag kommer til å få en mye bedre jobb. Derfor skal man være stolt av jobben man har, uansett om det er en fancy en eller en litt mindre fancy. Anonymkode: 57764...ae8 🙄 Å være kronisk syk og utenfor arbeidslivet er ikke en jobb man selv har valgt.. Anonymkode: 8f901...a41 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå