AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #101 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du aner ikke hvor mange ganger jeg og samtlige av kollegaene mine har blitt spurt om akkurat det. Jeg skjønner ikke at ellers sosialt oppegående folk synes det er greit å spørre ukjente mennesker som jobber i Forsvaret om noe slikt? Har også venner i ambulansetjenesten og brannvesenet som har småpratet hyggelig med folk de nettopp har møtt på f.eks en grillfest, og de nye bekjentskapene plutselig har spurt «hva er det verste du har sett på jobb?». Et ærlig svar ville garantert ødelagt feststemningen. Anonymkode: de3a2...566 Har en kamerat som var i fremmedlegionen han bare svarte hva tror du ? da holdt folk som regel kjeft. Anonymkode: 7973a...5e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #102 Del Skrevet 5. mai 2021 Er du lei deg? (jeg ser bare sånn ut) Hva jobber du med? (jeg er hjemmeværende) Eier dere bolig? (nei, vi leier og er voksne.. Det er vanskelig for meg) Anonymkode: 4f413...599 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #103 Del Skrevet 5. mai 2021 "Hva studerer/jobber du med?" (er 22 år og naver, alle forventer jeg lever standar liv. Blir bare ukomfortabel med dette spm) så pleier bare å si "jeg naver" så blir det som regel stille "Skal du ikke spise mer?" (etter jeg har spist en helt normal porsjon med mat, har slitt med overvekt og lite selvkontroll på matinntak før. Gikk ned 23kg med spiseforstyrrelse, så hater virkelig når folk skal blande seg i hvor mye jeg spiser..) Anonymkode: a27ef...305 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #104 Del Skrevet 5. mai 2021 "Hva er dette?" Har har en hudtilstand med hvite pigmentflekker. Anonymkode: 0a7d2...b7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #105 Del Skrevet 5. mai 2021 Før hatet jeg å bli spurt om hva jeg jobber med siden jeg ble ufør i voksen alder, har to usynlige sykdommer, men nå sier jeg at jeg er ufør og navnet pp sykdommene, så mye lettere.. Anonymkode: b697d...2fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #106 Del Skrevet 5. mai 2021 Personlige spørsmål av alle slag. Jeg forteller selv om jeg ønsker å dele. Anonymkode: cd006...0cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #107 Del Skrevet 5. mai 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke hva du preiker om nå... Nå må du utdype dette her. Ellers er det du som er fordomsfull. Anonymkode: 57764...ae8 Var det så vanskelig å forstå? Svært mange er arbeidsledige, og på dagpenger, AAP, uføretrygd, tiltakspenger, sosialhjelp ikke fordi de vil, ikke fordi de ikke gidder å jobbe, men fordi etter utallige forsøk har de fortsatt ikke funnet en arbeidsgiver som er villig til å ansette dem. Det er ingenting jeg vil mer enn å ha en normal jobb og et normalt liv, men jeg får ikke sjanse. Det er ille nok å føle seg unyttig og ha dårlig økonomi, og bli valgt bort som partner, men på toppen av dette må man altså leve med fordommene til folk som deg. Anonymkode: 0c2d6...4cd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #108 Del Skrevet 5. mai 2021 Før når jeg var evig singel: " hvorfor er du singel?" Hmmm, nei si det. Ser vel helt jævli ut da.. Anonymkode: 9265e...e63 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 5. mai 2021 #109 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) . Endret 7. oktober 2022 av Tvillingsjel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. mai 2021 #110 Del Skrevet 5. mai 2021 "Hvordan står det til med deg/Hvordan har du det"? Fordi jeg aldri har det spesielt bra, og synes det er vanskelig å svare... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #111 Del Skrevet 5. mai 2021 F2f: «hvorfor svarer du ikke på meldinger?» Anonymkode: 1b49d...c54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #112 Del Skrevet 5. mai 2021 Er du vegetarianer?! Nei, jeg er faktisk ikke det. Jeg er bare ikke så glad i kjøtt. Bestiller ofte vegetar på restaurant, da vet jeg at jeg får noe jeg liker. Folk har litt vanskelig for å forstå at jeg ikke er så glad i biff eller kjøtt hvor man ser beinrester på tallerkenen. Anonymkode: 27ece...77a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #113 Del Skrevet 5. mai 2021 Hva jobber du meg? Hilsen ufør og kronisk syk. Anonymkode: 156e8...21f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #114 Del Skrevet 5. mai 2021 Hvorfor spiser du ikke kjøtt? Det er slitsomt når det blir et tema hver gang en spiser i lag med en litt større gruppe med mennesker. 😕 Drikker du ikke alkohol?! Hva er den naturlige hårfargen din? Er du helt norsk? Hvorfor er du singel? Vil du ikke ha kjæreste? Anonymkode: 92f05...c09 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma_123 Skrevet 5. mai 2021 #115 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva jobber du meg? Hilsen ufør og kronisk syk. Anonymkode: 156e8...21f ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #116 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er du så stille? Anonymkode: 6e251...7c7 Veeeeerste i verden jeg blir bare mer stille av den, føler me utilpass og får lyst å gå hjem og gråte meg i søvn Anonymkode: 92f05...c09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #117 Del Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): - Hva jobber du med? - Jeg jobber i Forsvaret. - Oi, har du vært utenlands? - Ja - Har du drept noen? - Nei - Hva er det verste du har sett? Dette er helt ukjente mennesker som spør, gjerne i sammenhenger med mange folk, både med og uten alkohol. Det skjer ofte (i hvert fall før covid). Nå opplevde ikke jeg noe veldig dramatisk i mine utenlandsoperasjoner, men ikke spør noen du har kjent i fem minutter om det verste de har opplevd, helt uavhengig av yrkesbakgrunn. Anonymkode: de3a2...566 Jeg ville ikke spurt om det i dag, men kanskje da jeg var yngre. Uansett, når man velger å gå inn i Forsvaret gir man jo fra seg sin rett til selvstendige valg. Man kan bli beordret til å drepe et annet menneske, kanskje et godt menneske med familie og barn, som muligens er utkommandert med tvang. Jeg har en jobb, og jeg har ledere, men de beordrer meg gudskjelov ikke til å drepe. Og er instruksene ubegripelige eller feil, kan jeg ta opp saken og finne en bedre løsning, jeg har ikke ordre jeg må utføre. Dette virker det som om mange i Forsvaret ikke tar helt innover seg, og i rekrutteringskampanjene er jo alt så glossy pakket inn. Jeg tror nok mange av de ubehagelige spørsmålene du får handler mest om blodtørst og sensasjonslyst, men husk også at det er en veldig spesiell ting å si til et annet menneske at «jeg dreper på din befaling». Anonymkode: 7d2dd...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #118 Del Skrevet 6. mai 2021 vi har 3 for 2 nå, bare så du vet det. (skiltet flere steder i butikken og ved kassa) Har du lyst å ha med en pakke hårstrikk, da får du 20% ..................... Anonymkode: 5e7a4...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Råååsa Skrevet 6. mai 2021 #119 Del Skrevet 6. mai 2021 En taxisjåfør fikk inn en trippel her om dagen: Ja, barna dine har vel hjemmeskole nå? - Jeg har ikke barn. Du skal vel hjem til foreldrene dine i sommer? - De er daue. Hvor jobber du da? - Jeg er ufør. Fra den dagen starta jeg å lyve😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-smash- Skrevet 6. mai 2021 #120 Del Skrevet 6. mai 2021 Har du gått ned i vekt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå