Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i 2 år nå. Før dette var jeg i forhold i 6år. Vi har et barn sammen og opplevde etter dette barnet 3 missed abortions ila 3år. Alle i uke 12-14. De fant ikke noen feil ved meg eller han. De tok også gentest. Vet ikke om det har noe å si, men moren hans hadde mange aborter sent i svangerskapet og han ble selv kalt mirakelbaby på sykehuset.

Han har nå ny kjæreste og de venter barn om noen mnd. Det har altså gått fint for han å lage barn med en ny dame.

Jeg dater nå en mann som ikke har noen barn og begynner selvsagt da å stresse over at jeg mest sannsynlig ikke vil kunne gi han noen barn.

Er det noen som har kunnskap eller erfaringer på dette området som kan bistå med noen historier? Gjerne solskinnshistorier 😅❤️

Anonymkode: c262f...9d3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres bra ut, de fleste kan få barn, ta det litt med ro noen dager og ikke stress

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som rett å slett ikke klarer å lage barn sammen, men begge begge barn med andre. 

Anonymkode: 5afd3...014

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som bare er en dprlog match men som begge får barn med andre uten problem  :)

Anonymkode: 7ffa5...d5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk jo ett barn sammen. Etter å ha prøvd i ett år. 

Hi

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er noen som rett å slett ikke klarer å lage barn sammen, men begge begge barn med andre. 

Anonymkode: 5afd3...014

Dette vet jeg om med flere! 

Det sies også at en kan lukte seg frem til hvem som kan være en god baby making match med deg 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men vi ble jo gravide sammen 4 ganger. En ble en velskapt baby.. 

Skrevet

Om du og din nåværende samboer kan lage barn sammen blir helt umulig å svare på. Ettersom du har et barn fra før av så vet du jo at du i alle fall ikke er infertil, så det er gode nyheter. Om din nye mann er fertil må han ta en test for å finne ut. Og om dere klarer å lage barn sammen er best å bare finne ut i praksis. Når dere er klare for det må dere nesten bare sette i gang prøvingen og se hva som skjer... Om du er "oppi årene" (35+) og det går 6 måneder uten klaff så er det nok lurt å gå til legen/gynekolog og få startet utredning.

• Liker 1
Skrevet

Det er desverre noen par som bare er en feil match, selv om ingenting er gale med noen av dem. 

Min svigerinne prøvde å bli gravid med sin ex i flere år. Til slutt endte forholdet med å gå istykker istedet. Han ble gravid med ny dame før de var offentlig blitt sammen engang 😅

Hun ble gravid med sin nye type faktisk da hun hadde begynt på prevensjon pga noe medisinsk. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Niny skrev (26 minutter siden):

Det er desverre noen par som bare er en feil match, selv om ingenting er gale med noen av dem. 

Min svigerinne prøvde å bli gravid med sin ex i flere år. Til slutt endte forholdet med å gå istykker istedet. Han ble gravid med ny dame før de var offentlig blitt sammen engang 😅

Hun ble gravid med sin nye type faktisk da hun hadde begynt på prevensjon pga noe medisinsk. 😊

Dette er jo et godt bevis og eksempel på at noen bare ikke matcher å få barn sammen så lett 😊

Anonymkode: 419a2...8cc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...