AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 I en hektisk hverdag? Eller er jeg alene. Har ett barn på 14 måneder. Idag ble det så hun fikk sovet til 1500 i bilen, så hjem. Inne i 20 minutter før jeg måtte reise på jobb. Og oldemor kom for barnevakt. Får litt dårlig samvittighet ovenfor henne. Vi har vært sammen hele dagen ellers, men synes det blir brått. Vi har ikke barnehageplass og jeg jobber 3 timer på ettermiddagen for å få inn noe. Far kommer hjem kl 1630. Noen flere? Anonymkode: b27ed...7bf
petter333 Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 det er bestandig slitsomt med barn, kan du prøve å leve med litt slakk
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Ingen flere som føler på tidsklemma? Anonymkode: b27ed...7bf
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Men om dere har vært sammen hele dagen så ser jeg ikke helt problemet? Dere er vel mye hjemme på dagtid, selv om dere akkurat i dag ikke var det? Anonymkode: 2264b...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Jeg forstår ikke hvilken tidsklemme du snakker om? Barnet går ikke i barnehage, og du jobber 3 timer på ettermiddagene? Anonymkode: 10016...235 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Kan heller ikke helt forstå hvordan du opplever det som tidsklemme. Men er dager jeg føler at jeg ikke er hjemme. Jobber 100%, sjelden inne døra hjemme, før 16-17 tiden. Må da kjøre et barn på trening kl 18, deretter det andre barnet kl 19. Må hente det første barnet, 19.30, for så hente det siste barnet 20.30. Sånn har vi det 4-5 dager i uka. Og har i tillegg et barnehagebarn som heldigvis ikke deltar på noe på kveldstid enda. De to eldste barna har også skolearbeid som må følges opp. Heldigvis er det lite møter for tiden, ellers så har det også vært noe som skjer 3-4 kvelder i løpet av en måned. Mannen jobber borte i ukedagene. Så ja, føler jeg bare er innom for å vaske klær/sette på oppvasken og for å sove. Skulle virkelig ønske jeg satte mer pris på tiden da de gikk i barnehagen. Men minner meg stadig på at det bare en en kort periode i livet det er så hektisk. Og det er viktig for meg å la barna mine få gjøre ting som betyr mye for dem. Anonymkode: 4a696...d02
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 Ser ikke akkurat at du har noen tidsklemme? Anonymkode: db7f4...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå