Gå til innhold

Tenner på eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenter liker eldre menn: nok en triviell klisje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er 16 år og tenner på menn 30+ :)

Synes de bare blir finere og finere jo eldre de blir :) Jeg kommer nok til å gifte meg med en som er 20 år eldre, hehe :fnise:

Selv om mange kvinner er relativt modne kroppslig som 16 åringer så er man akkurat på grensen mellom barn og voksen. Håper menn på 30+ er litt forsiktige her. De er fortsatt ikke myndige. Håper kvinner på 16 også er litt forsiktige med menn over 30. Det er ikke alltid de vil det beste. Jeg har passert 40 selv og har vært overrasket noen ganger hvor unge kvinner som har vist interesse...selv om de aldri har vært så unge som 16. 18 og myndig kan man gjøre som man selv vil. Jeg skal ikke fordømme godt voksne menn og kvinner og ønske seg noen som er langt yngre...eller at unge mennesker ønsker seg noen som er litt eldre...selv er ikke alder så viktig... :goodbye:

Skrevet

For noen er jeg i eldre-menn-kategorien, fordi jeg har passert 40 år. Min fascinasjon har alltid vært modne kvinner, spesielt når jeg selv var i slutten av ten-årene og i tyve-årene. Flere ONS+ av denne typen var meget vellykket for begge parter. Unge jenter/damer år vil jeg føle meg som fars-figur for, og vanskelig se på som seksuelt attraktivt. Det har allikevel hendt at en og annen kvinne i tyveårene har fanget min seksuell oppmerksomhet (uten at det er blitt noe mer), men da må hun være særlig intelligent og opptre voksent.

Problemet med "å tenne på eldre menn" er at alt for mange "eldre menn" med ellers lav selvtillit søker unge kvinner for å få bekreftet sin virilitet og "ungdom". Min advarsel er at forholdet lett kan bli veldig skjevt. Er mannen omtenksom vil det være tid til å tenke seg om både en og to ganger, og i så tilfelle: Go for it.

Skrevet
Ja, og så er de ikke så krevende i senga heller. to ganger i måneden er nok for dem liksom, og det passer meg utmerket. Jeg er dødslei sexmaset til mine jevnaldrende. Det at de i tillegg som regel har mye penger og er flinke til å spandere er også et kjempepluss.

Haha! Jeg er sammen med en som er 16 år eldre enn meg, og tro meg, det der passer ikke beskrivelsen! Han "krever" selvsagt ikke at jeg skal ha sex med han, men seriøst, sexlysten hans er helt sinnsyk. Noe som passer meg bra da han i tillegg er kjempeflink i senga. Vi får ikke nok av hverandre! Og hver gang jeg ser han får han meg til å føle meg veldig flott å fin =)

• 1 måned senere...
Gjest kakadue
Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som alltid har likt eldre menn,da snakker vi om de i

40 årene.Jeg får ikke noe følelser av gutter på min alder,vet ikke hvorfor.

Selv er jeg også en jomfru og håper på å ha sex en gang :) ,men ønsker det med en voksen mann.Selv er jeg en moden dame,er bare uerfaren på sex området.

Ville en mann i den alder brydd seg om noe sånt? Og hvor kan det beste sjekke stedet være for å treffe en i den alder?

Når jeg selv er ute i byen,butikker osv, så kiker jeg alltid på de eldre mannfolka, men føler at de ikke ville vært interresert i en ung jente som meg.

Er redd for at de vil synes jeg er en uerfaren .Ville dere ha brydd dere om det?

Og hva slags signaler ville du ha gitt når du så en jente som du likte,selv om hun var ung?

Jeg skulle i alle fall gitt mye for å bli kjent med deg og hatt sex med deg. Liker tanken på en jente på 22.......mmmm

Skrevet

Jeg er den eneste av mine venninder som er sammen med generasjonen før meg. De syns gjerne det er litt rart, men når jeg hører og ser hvordan deres kjærester og samboere behandler dem, rynker jeg på nesen. Det er helt uakseptabelt hvor lite de hjelper til i hjemmet, hvor lite de gentelman de er ovenfor dem, og hvor lite omtenksomme og gode de er med dem.

I vårt hjem samarbeider vi om det meste, det er ikke en som gjør alt. Han lager faktisk mer middag enn det jeg gjør, han er først hjemme og da blir det nesten en selvfølge. Han vasker klær tro det eller ei jeg er med å henger opp, bretter sammen. Jeg støvuger, skifter på senger og vasker. Han vasker sikkert mer opp enn det jeg gjør. Jeg tørker støv, rydder og organiserer. Han skifter lyspærer og passer på at alt virker. Kort oppsummert, vi deler på oppgavene, trår til der det trengs og jeg føler ikke at en av oss gjør mer enn den andre. Det gjør ikke meg noe at det er jeg som f.eks. må skifte på sengene heletiden, fordi han bidrar så mye med annet.

Visste dere at en av hovedgrunnene til at folk går fra hverandre er nettopp kranglig om hvem som gjør mest og minst i hjemmet ?

For uten om arbeidsfordeling er han veldig omtenksom og god. Han tenker på meg og setter meg nesten alltid først. Han forsikrer seg om at jeg har det bra, gir meg masse opperksomhet og kjærlighet. Om jeg har behov for en massasje så er han ikke vanskelig å be i motsettning til disse andre ung-guttene. Men selvfølgelig går det begge veier, jeg er snill og god med han på samme måte, i tillegg er jeg ekstremt kosejente ;-)

Mine venninder er misunnelig av god grunn, for disse guttene tenker mest på seg selv!

Det er mye snakk om likestilling i disse dager, men jeg er ikke en av dem som ønsker full likestilling, jeg liker å bli behandlet som en kvinne - og ikke som en kamerat.

Gjest Illiya
Skrevet

Jeg forstår deg godt, jeg liker også eldre menn. Ikek så voldsomt sprik som med deg, men de som er opptil 15 år eldre.. de er ganske sexy og mer "modne" mange av dem :)

Man slipper alt det stresset som en jevnaldrende betyr...de eldre har mer ro over seg og vet mer hva de vil, de tør å si i fra og de har samtidig humor.

Men det blir patetisk med de eldre menn som sikler åpenlyst, utnytter og ikke er voksne i hjernen, bare på papiret.

Eldre menn vil slå seg til ro, og de er mer klar for familie. Da har man mer en som passer litt på seg, framfor en ung guttebass som må ut og teste hva han er god for.

Nå¨er jo du også ganske moden da, du er jo ikke ung lenger. Så at du søker etter eldre menn fordi jevnaldrende menn er umodne, og ikke vil slå seg til ro, har jeg vanskelig for å tro på. I den alderen du er, er jo menn på samme alder gjerne skilt og har to-tre barn også. Så jeg vil da tro de har vært villig til å slå seg til ro.

Gjest Gjest
Skrevet

DA jeg slev var 22 følte jeg også en tiltrekkning mot eldre menn. Jeg hadde en eldre elsker. Nå er jeg 28 og kan ikke si at eldre menn tenner meg, nå har det heller bikket den andre veien, at yngre menn tenner meg. Synest eldre menn ser både rynkete ut, har både hengerumpe, hengepupper og hengemage, så nei takk!! Yngre menn har en mer sexy virilitet rundt seg, finito!!!

Nyt det så lenge det varer. Når du blir litt eldre, kommer du nok til å synest at yngre menn er mer sexy. Nå snakker jeg ikke om partnerskap, men om hva som visuelt sett er sexy og tiltrekkende;)

Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som alltid har likt eldre menn,da snakker vi om de i

40 årene.Jeg får ikke noe følelser av gutter på min alder,vet ikke hvorfor.

Selv er jeg også en jomfru og håper på å ha sex en gang :) ,men ønsker det med en voksen mann.Selv er jeg en moden dame,er bare uerfaren på sex området.

Ville en mann i den alder brydd seg om noe sånt? Og hvor kan det beste sjekke stedet være for å treffe en i den alder?

Når jeg selv er ute i byen,butikker osv, så kiker jeg alltid på de eldre mannfolka, men føler at de ikke ville vært interresert i en ung jente som meg.

Er redd for at de vil synes jeg er en uerfaren .Ville dere ha brydd dere om det?

Og hva slags signaler ville du ha gitt når du så en jente som du likte,selv om hun var ung?

De vil i allefall ha deg, om ikke for et seriøst forhold, så vil de ha deg! Oh yes. Jeg jeg har vært frem og tilbake med en på nå 42 år i et par år. Jeg begynner snart å bli for gammel for ham. Haha... ( er 26 ) Problemet er jo bare, at de fleste kjekke menn på 40+ er gjerne gifte menn.

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Er det galt å være betatt av en mann som er over 40 år eldre enn deg? Er selv kvinne i begynnelsen av 20 årene og må si at jeg lenge har vært nysgjerrig på hvordan det ville ha vært å date en godt voksen mann :-)

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt en greie for eldre menn.. Helt siden jeg visste hva gutter/menn var. Husker moren min var så irritert på meg da jeg var 16, da jeg datet en som var en del år eldre enn meg.. "Kan ikke du snart se til å finne gutter på din egen alder snart da?"... Har en grei "regel" når det kommer til dating med menn som er eldre enn meg; de kan ikke være eldre enn mamma :P

Anonymous poster hash: 8aa5f...ccb
Skrevet

Jeg har også god erfaring med menn som er (minst) dobbelt så gamle som meg. De er stort mye mer erfarne enn gutter på min alder, og tar seg bedre tid til å tilfredsstille meg.

• 2 år senere...
Skrevet

Synes eldre menn er noen luringer. 😃

Anonymkode: 17354...9a1

Skrevet
Den 9/3/2005 at 9.43, Gjest Hei! skrev:

Du fornuftige jente, jeg er i 40 års alderen og kan garantere at jeg ville hatt interesse av å bli kjennt med deg, ikke minst fordi jeneter på din alder oftest er mye mer positive åpne og ærlige i forhold til de på min egen alder.

Du vil uten problem kunne møte en man i 40 årsalderen som vill gjøre det meste du måtte øsnke....

Utfordringen vil bestå i å finne en det går å prate med som ikke bare tenker på seg selv, og vil utnytte deg.

Lykke til!

Jepp, alle på 20 år er slik. De er klar for å sette barn til verden for deg nesten med en gang, ferdig med utelivet og klar for å bli mamma, fru og husmor. De ønsker ikke å utforske andre, eller hvordan et liv er som voksen ute på byen en lørdagskveld (plutselig ha lov å drikke mer en øl og vin) :sarkasme: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...