Gjest Mannegjest Skrevet 9. mars 2008 #41 Skrevet 9. mars 2008 Eldre menn er ikke nødvendigvis mer modne, smartere eller mer gentlemen. De er kanskje det i begynnelsen for å få det som de vil (sex). De vet å si de riktige tingene på de riktige plassene. Hvem vil vel ikke ha en ung og flott jente som ikke har født barn og er uten rynker og cellulitter? Generaliseringer, uansett hvilken vei, er aldri bra. Vi må bare erkjenne at det finnes alle slags menn - og kvinner - i de fleste aldersgrupper. Jeg er selv i 40-årene og har nesten hele mitt voksne liv vært mer interessert i "modne" damer enn unge jenter. Nå, en tid, imidlertid, har jeg hatt et slags forhold til en jente som er veldig mye yngre enn meg selv, men vi har ikke hatt sex (ennå)! Jeg er den som har holdt igjen, da jeg vil vite sikkert om vi faktisk har en fremtid sammen før vi hopper til køys. Utseendemessig er hun helt ordinær, overhodet ingen "bombe", men vi synes å ha mye felles (interesser, humor, livsanskuelse...), derfor har vi funnet hverandre. Så får tiden vise om det blir noe mer. Sex for sexens skyld er for meg intet alternativ; her må sterke følelser og personlig samhørighet være på plass før det fysiske forholdet kan fullbyrdes. Med andre ord: For meg synes alderen (nå) å spille mindre rolle enn før. Personligheten er avgjørende, og kvinnen kunne like godt ha vært 60 som 25.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #42 Skrevet 9. mars 2008 Jeg liker ikke eldre menn! Det er få eldre menn som er pene og sexy, de fleste har forfalt.... Det er ingenting som er så sexy som en gutt i tidlig 20 årene til slutten av 20-årene:) De holder sge bra, tar vare på utseendet, og er riktig søte og sexy... -jeg er 25-,,,,,Eldre menn har aldri tent meg noe,det blir bare ekkelt...
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #43 Skrevet 9. mars 2008 randabergmann 26 er mann jeg da, og har knullet noen damer i alderen 40-45, men hatt ett seriøst forhold te ei dame som er 15-20 år eldre..nei takk..
aline Skrevet 10. mars 2008 #44 Skrevet 10. mars 2008 jeg har nesten alltid likt menn som er litt eldre en meg, selv om det ikke nødvendgvis er pga alderen. Liker menn som er modne, uansett da hvilken alder de er på. Nå er jeg sammen med en som er 15 år eldre en meg, og noe av det som gjør at jeg koser meg så godt med ham, er roen hans. Han har vært gift, han har barn, han har vært igjennom den runden med ting mange føler de MÅ oppnå. Mange av de mennene på min egen alder, som jeg har møtt, har vært litt i krise... det begynner å haste for dem med å få i stand dette, så det blir litt mer masete hele prosessen synes jeg. Selv er jeg voksen nok, men vet ikke om jeg ønsker meg barn, har ikke noe mål som sier at jeg MÅ oppnå å få mann,barn, hus og bil. Jeg ønsker en partner for å ha en å dele livet med, uansett hva livet bringer meg, så en som stresser etter å fortest mulig bli fast, fortest mulig bli samboer, fortest mulig se om man kan passe som den der mor-far-barn-kjernefamilien, passer dårlig for meg. Og til de som mener at voksne menn, eller menn fra 40 og oppover, ikke trenger sex mer en ett par ganger i året... vel, min nærmer seg 50, og det går fint an å ha sex flere ganger om dagen, trenger ikke alltid lange pustepausen mellom heller faktisk
MarianneE Skrevet 10. mars 2008 #45 Skrevet 10. mars 2008 Det kvalifiserer kanskje ikke til kategorien "eldre menn" men jeg liker menn som er eldre enn meg. Liker at de er mer modne, litt mer voksen og ferdig med en del ting. Kan faktisk ikke huske å noen gang likt en som er yngre enn meg.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #46 Skrevet 10. mars 2008 I valget mellom en kjekk, men litt umoden og usikker 25-åring. og en kjekk, moden og trygg 40-åring, så velger jeg det siste. Uten tvil. (Jeg er 27 år)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #47 Skrevet 10. mars 2008 Mye Eldre menn er oppskrytt!! Har prøvd, og det var ikke særlig tess!! Aldri mer sier nå jeg....Nå har jeg en som er 29 år, er selv 26, og han er den beste!!;:D Dessuten....unge gutter i 20 årene er jo ganske så snaddy mange av de! Faste og fine, med en flott sprettrumpe og kler seg pent:D
aline Skrevet 10. mars 2008 #48 Skrevet 10. mars 2008 voksne menn kan ha ganske snertne sprettrumper de også altså, bare for å ha sagt det. Min løper flere ganger i uka, spiller fotball og danser, sånt blir det en fin sprett av selv om man er over førti.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #49 Skrevet 10. mars 2008 I valget mellom en kjekk, men litt umoden og usikker 25-åring. og en kjekk, moden og trygg 40-åring, så velger jeg det siste. Uten tvil. (Jeg er 27 år) Jeg har ofte opplevd at det er han på 40 som er umoden og desperat, mens han på 25 er initiativrik, selvsikker og omtenksom.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #50 Skrevet 10. mars 2008 voksne menn kan ha ganske snertne sprettrumper de også altså, bare for å ha sagt det. Min løper flere ganger i uka, spiller fotball og danser, sånt blir det en fin sprett av selv om man er over førti. Men han høres ut som et unntak da;) Men vær glad for det... For vi vet vel begge to at det finnes endel menn i 40 årene som ikke akkurat kan glimte med en sprett rumpe... Til og med 30 åringer har ikke det... Og det blir vel bare færre og færre menn med slike rumper....Ahhkk ja... Ja ja... damer er vel ikke så perfekte alltid vi heller. Men det er gøy å fantasere om en drømmemann..:D
aline Skrevet 10. mars 2008 #51 Skrevet 10. mars 2008 Men han høres ut som et unntak da;) Men vær glad for det... For vi vet vel begge to at det finnes endel menn i 40 årene som ikke akkurat kan glimte med en sprett rumpe... Til og med 30 åringer har ikke det... Og det blir vel bare færre og færre menn med slike rumper....Ahhkk ja... Ja ja... damer er vel ikke så perfekte alltid vi heller. Men det er gøy å fantasere om en drømmemann..:D jeg er kjempeglad jeg, det er helt sikkert. Er selv over tredve, og som du sier, det er ganske mange på min alder også, som ikke har særlig til sprettrumpe.... dette gjelder nok både kvinner og menn, men det er jo mennene som interesserer, ihvertfall meg. jo tidligere man begynner å ta vare på spretten, jo enklere blir det å bevare den oppover i åra, veldig glad min på snart 50 begynte tidlig.
Gjest Gjest_mariann_* Skrevet 10. mars 2008 #52 Skrevet 10. mars 2008 Enig, det er mange fordeler med litt eldre menn En ulempe som følger med det kan være alle de stygge og litt misunnelige blikkene fra "eldre" kvinner som tenker med sin sjalu hjerne "han har henne kun for kroppen hennes og kun fordi han er i 40-års krisen".. Eller de kvinnene som med vilje spør "er du ute med din far"? Bare for å være vemmelig. Hahaha... Jeg har vært sammen med en mann som er 19 år eldre enn meg i 6 år nå. Har vært nok av slike signaler fra eldre kvinner. Også fra menn på hans alder som tydeligvis tror jeg er prostituert siden en mann som ham aldri ville "fått" meg uten å ha betalt. Man lærer seg å drite i det etterhvert. Vi bare ler av sånne folk, og lar oss nesten ikke merke av dem lenger.
NovaFlare Skrevet 10. mars 2008 #53 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har ingen fetish for eldre menn, men jeg er 22 og min mann er 50. Vi har vært sammen i 6 år og har det supert Han har heller ingen fetish for yngre damer, vi bare forelsket oss.
SMann Skrevet 11. mars 2008 #54 Skrevet 11. mars 2008 Mye generalisering her. Det er ingen tvil om at både modenhet og fysikk er like mye avhengig av den enkelte personlighet som alder. Brad Pitt er i 40 årene men har en langt bedre fysikk enn 99% av 20 åringer. Samtidig så har jeg sett vanvittig mange (spesielt fulle) menn i 40 årene som har oppført seg utrolig umodent overfor kvinner og langt mer umodent enn mange i 20 årene. Vi har nok alle våre erfaringer og eksempler som spriker alle veier men det er liten grunn til å generalisere ut fra dette. Jeg synes selv at kvinner er vakrest når de har passert 30. De får skarpere trekk og mer utpreget personlighet. Dette betinger at de lever sundt med hensyn til trening og kosthold. Jeg "rotet" med en rekke kvinner over 35 år den gang jeg var under 20 selv. Dette var noe som tiltrakk meg som ikke hadde med kropp og utseende å gjøre. Jeg fikk en spesiell følelse av anerkjennelse når jeg hadde draget på kvinner som i utgangspunktet var uoppnåelige. Kanskje det også var litt "forbudt" og at det derfor tente meg litt. Samtidig må jeg også si at selv om jeg foretrekker kvinner over 35 i dag så ligger det også en fascinasjon i forhold til yngre kvinner ned mot 20 år. Det er et eller annet med ungdommligheten som tiltrekker. Jeg håper alle kan akseptere at vi alle velger forskjellig så lenge det ikke går inn på et barn/voksen forhold.
Gjest Tnita Skrevet 11. mars 2008 #55 Skrevet 11. mars 2008 Vil bare si at ikke mente å generalisere i innlegget mitt, har selv erfaring og kan si at det er veldig mye positivt og bra i et forhold til en voksen mann som er mye bedre enn med en i 20-årene. På mange måter tror jeg en som er mer moden også er mer reflekterende og uselvisk. En i 20-årene blir fort for ungt for meg, selv om jeg er der selv.
SMann Skrevet 11. mars 2008 #56 Skrevet 11. mars 2008 Vil bare si at ikke mente å generalisere i innlegget mitt, har selv erfaring og kan si at det er veldig mye positivt og bra i et forhold til en voksen mann som er mye bedre enn med en i 20-årene. På mange måter tror jeg en som er mer moden også er mer reflekterende og uselvisk. En i 20-årene blir fort for ungt for meg, selv om jeg er der selv. Ikke deg jeg siktet til. Du hadde et av de aller mest reflekterte innleggene basert på dine egne erfaringer.
Gjest Tnita Skrevet 11. mars 2008 #57 Skrevet 11. mars 2008 Mener du det første eller det siste innlegget mitt? For det første innlegget mitt har ikke noe med egen erfaring å gjøre, men ren og skjær fakta - at slik er det ofte!
SMann Skrevet 11. mars 2008 #58 Skrevet 11. mars 2008 Mener du det første eller det siste innlegget mitt? For det første innlegget mitt har ikke noe med egen erfaring å gjøre, men ren og skjær fakta - at slik er det ofte! Begge! Jeg tror dessverre det ofte er slik du beskriver i det første innlegget. Innsatsen i starten hos eldre menn kan være svært god og man har mye erfaringer å bruke men en del kan være litt lite sultne på livet. Jeg synes det er bra at du ikke er kategorisk.
Gjest Jente 16 år Skrevet 3. februar 2010 #60 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er 16 år og tenner på menn 30+ Synes de bare blir finere og finere jo eldre de blir Jeg kommer nok til å gifte meg med en som er 20 år eldre, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå