Gå til innhold

Tenner på eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trådstarter, jeg kan skuffe deg med at 'eldre menn' ofte ikke er noe særlig mer voksne enn de på 25... Dette har jeg personlig mye erfaring med, og er mer opptatt av modenhet (og da mener jeg en som ikke er redd for å være barnslig, men som faktisk ER voksen...) enn faktisk alder på papiret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er en jente på 22 år som alltid har likt eldre menn,da snakker vi om de i

40 årene.Jeg får ikke noe følelser av gutter på min alder,vet ikke hvorfor.

Selv er jeg også en jomfru og håper på å ha sex en gang :) ,men ønsker det med en voksen mann.Selv er jeg en moden dame,er bare uerfaren på sex området.

Ville en mann i den alder brydd seg om noe sånt? Og hvor kan det beste sjekke stedet være for å treffe en i den alder?

Når jeg selv er ute i byen,butikker osv, så kiker jeg alltid på de eldre mannfolka, men føler at de ikke ville vært interresert i en ung jente som meg.

Er redd for at de vil synes jeg er en uerfaren .Ville dere ha brydd dere om det?

Og hva slags signaler ville du ha gitt når du så en jente som du  likte,selv om hun var ung?

Eldre menn? Er det gamlinger? menn i 40 årene. menn eldre enn deg selv du mener?

jeg ser ikke på menn i 40 åra som eldre menn.Mange her inne som sier gamle/eldre menn i denne aldersgr.

eldre menn for meg er de som er 60+-

de på 40+ er menn i sin beste alder.

Skrevet

Hei,jeg er den jenten som skrev dette innlegget.Jeg takker for de svarene jeg har fått.Det med at jeg skrev "eldre menn" betyr ikke gamlinger,mente bare at de var eldre enn meg.Håper ikke at dere har tatt nær av det ;) For meg er dere ikke noe gamlinger.

Til dere jenter her.Har dere alltid likt eldre menn?

For det har jeg alltid gjort i en tidlig alder,så jeg tenker ofte grunnen til den tiltrekkelsen kan ha noe med at jeg har manglet en god farsfigur i min tidligere alder.

Skrevet

Jeg har alltid vært tiltrukket av menn på min alder, men i de siste årene harjeg begynt å falle mer for litt eldre menn. Jeg tror selv at det var etter jeg begynte å jobbe på en plass det er mye menn i alderen 35+. Etter det begynte jeg nesten å synes at menn på min alder var litt "barnslige". Selvfølgelig kan eldre menn være barnslige også, men det går mer i diskusjonsemner, erfarenhet og at de er rett og slett mer gentlemen :)

Skrevet
Ja, og så er de ikke så krevende i senga heller. to ganger i måneden er nok for dem liksom, og det passer meg utmerket. Jeg er dødslei sexmaset til mine jevnaldrende. Det at de i tillegg som regel har mye penger og er flinke til å spandere er også et kjempepluss.

Ja, der er jeg enig og der har du et kronargument: de eldre og mer modne mennene har rast av seg det forferdelige testosteron-jeger maset der sex betyr hele verden for dem :roll::roll:

Det er perfekt med en eldre mann, for da får jenter som meg det perfekt: slipper å stille opp på stress- og mase dårlig sex..

Unge menn som maser, stresser, og som fikler og har ikke peiling - finnes det noe verre. :roll:

Skrevet
Jeg har vært med endel eldre menn. Fra 15-25 år eldre enn meg. Hadde en fantastisk flott elsker da jeg var 25. Han var da 49. Ble fasinert av han som person, ikke pga av hans kapasitet i sengen,-som var grei nok.

Men jeg tabbet meg ut da jeg gikk til sengs med en 55 åring. Han skulle "vise" meg at eldre menn var bedre i sengen, og jeg tok han på ordet....

Det var bare ekkelt. Han var gammel,-i kropp, lukt, utseende ja....grøsser fremdeles når jeg tenker på det.

Jobbet i fiskeridirektoratet...sukk og stønn. Nå er jeg gift med en som er på min alder og synes det er topp. Liker det gutteaktige, sjarmerende ved han:)

He he....du forteller hvor han jobbet også? :ler::ler:

Skrevet
Sorry, må nok skuffe deg her lille venn, to ganger i måneden hadde gjort meg både sur og innesluttet. Jeg nærmer meg de 40, har bred erfaring på mange av livets områder (også det som diskuteres her) og har en klar formening om at sex 3-4 ganger i uka er glimrende. Problemet til oss i denne alderen er at øynene vil ha mer enn hva kroppen greier, det vil si vi bruker litt tid på å hente oss inn. I dag er situasjonen at hvis jeg har sex om morgenen er jeg rimelig klar for lek og moro igjen på ettermiddagen/kvelden hvis forholdene ligger til rette for det.

Nytter ikke med en runde klokka 18 og en ny runde klokka 19 igjen, desverre.......

Vel, uansett hva du ikke skull eorke lengre...tror mange kvinner priser seg lykkelig for akkurat det. Ikke pga. deg, men pga. mange kvinner orker ikke mye sex, da det står lavt på prioriteringslisten.

Gjest Onkel Sven
Skrevet

Jeg er selv mann og i førtiårene. Ville ikke hatt noe i mot å ha sex med en jente som var 20 år yngre enn meg selv! Men det får vel bare bli i fantasien.... Men tror neppe du vil ha problemer med å finne villige kandidater, på nett blir man jo lett kjent med folk!

Gjest ung med eldre mann
Skrevet

Jeg er selv 22 år gammel og rota med en på 37.... Den dag i dag er vi lykkelige samboere!!! Vi merker ikke noe til aldersfoskjellen, og alle vennene våre synes det er kjempeflott! Veldig mange medd i 40 årene liker litt yngre kvinner. Men alle er forskjellige. Jeg selv Klarer ikke se på en 20åring uten å synes det er som en liten unge.... Må ha en voksen og moden mann man kan dele alt med. Og han er helt klart mer moden og erfaren med sex. Så ut på byen med deg å sjekk, en 40åring vil gi deg dobbelt så mye nytelse enn en på 20!!!!

Gjest gammel mann(42)
Skrevet

Overhodet ikke noe problem når det gjelder sex. Tror mange"førtiser" ville sett på det som "himmelrike" å boltre seg med en deilig ungjente igjen.

Men, så var det alt det andre da...: venner, musikksmak, fester,snakke om ting for plutselig å huske "nei, du var vist ikke født ende da du" Tror ikke det blir særlig stas i lengden.

Skrevet

Er selv 45 og er mer en en gang blitt "sjekket opp" unge jenter tar kontakt på byen yngste så langt var 22, måtte sjekke skattelisten for å se om hun snakket sant:-)

Ønsker meg egentlig ei på ca 28-34 men de virker vanskeligere å komme innpå en de litt yngre, har hatt flere på rundt 25, men har aldrig reflektert over dem som noe mer en ONS, men kanskje jeg burde?

Skrevet

hehe.. huff..

jeg er nitten og flørter med en som er 45 :S

(like gammel som min far)

Skrevet

Det rare er at hver gang jeg har hatt en mann som er mye eldre enn meg så ser jeg på han som patetisk. Jeg mener, det sier mye om han at han kan gå til sengs med en som er 25 år yngre. Hvor moden er han i hodet?!

Men noen av de har jo vært flotte og det har vært i fylla.Så da bryr jeg meg ikke så mye om iq, noe som sikkert går begge veier :ironi:

Det er nesten som en kan SE egoet vokse når de har fått napp. "SE, JEG DUGER FREMDELES." Det finnes mange guttunger i 40-50 årene....

Skrevet

Til dere jenter her.Har dere alltid likt eldre menn? 

Jepp så lenge jeg kan huske.

Skrevet

Jeg er sammen med en på 44 år.

Han er mye bedre i køyen enn de småttassene på 25-30 år.

Skrevet
Jeg er sammen med en på 44 år.

Han er mye bedre i køyen enn de småttassene på 25-30 år.

Sikkert ikke skrevet av en mann i 40 årene :ler:

Nei, utholdenhet og hyppighet samt det å være leken tror jeg ganske sikkert de mer yngre gutta er best på. Har hatt begge deler. Over 40 så blir sex`en rimelig ordinær.

• 2 år senere...
Skrevet

:sengekos::sengekos::sengekos:

Ja, og så er de ikke så krevende i senga heller. to ganger i måneden er nok for dem liksom, og det passer meg utmerket. Jeg er dødslei sexmaset til mine jevnaldrende. Det at de i tillegg som regel har mye penger og er flinke til å spandere er også et kjempepluss.

To ganger pr mnd???? Da tar du nok feil unge dame! Jeg er ingen "super mann" men klarer fint to ganger pr dag! 46år.

Gjest =tentacle=
Skrevet
:sengekos::sengekos::sengekos:

To ganger pr mnd???? Da tar du nok feil unge dame! Jeg er ingen "super mann" men klarer fint to ganger pr dag! 46år.

Har du bladd deg tilbake til 2 år gamle tråder for å si det, eller har du søkt på "eldre menn"? :fnise:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

At hun sier eldre må dere menn over 40 bare godta. For henne så vil jo dere være eldre menn i og med at dere kunne vært faren hennes. Med en alderforskjell på nesten 20 år blir å regne som far/datter forhold nesten. Og det vil i mine øyne se rart ut og sikkert ikke gå så bra i lengden. Når det er snakk om så stor alderforskjell som en hel generasjon!

Men forhold-/+ 10-15 år vil vel gå bra. Og nå tenker jeg forhold. Vet om en her som er sammen med ei på 17, fått barn med henne og han er 30 år selv!Men han er i mine øyne veldig umoden og har venner i 18-20 årsalderen.

Tror at en moden og voksen mann i sinn velger å være sammen med en påsamme alder-/+10-15. Utgangspunktet vil være bedre for fast forhold, men selvsagt finnes det unntak da, som alt her i verden :)

At menn kan føle seg smigret når yngre kvinner forsøker jeg kan jeg godt forstå :) Jeg blir smigret selv når veldig unge menn viser interesse :) Men de vil være uinteressante for forhold, sex derimot-ja takk..de er både mer virile og sexgale enn menn over 40.Huff nå blir jeg vel skutt, men min erfaring er iallefall det. Selv så liker jeg både yngre og eldre menn, men ikke så alt for ung! Er selv sammen med en som er ti år eldre, ser selv ut som ti år yngre enn jeg er.Så flere har faktisk trodd at han var faren min :ler:

• 4 måneder senere...
Gjest Tnita
Skrevet

Eldre menn er ikke nødvendigvis mer modne, smartere eller mer gentlemen. De er kanskje det i begynnelsen for å få det som de vil (sex). De vet å si de riktige tingene på de riktige plassene. Hvem vil vel ikke ha en ung og flott jente som ikke har født barn og er uten rynker og cellulitter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...