Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Jeg er en jente på 22 år som alltid har likt eldre menn,da snakker vi om de i 40 årene.Jeg får ikke noe følelser av gutter på min alder,vet ikke hvorfor. Selv er jeg også en jomfru og håper på å ha sex en gang ,men ønsker det med en voksen mann.Selv er jeg en moden dame,er bare uerfaren på sex området. Ville en mann i den alder brydd seg om noe sånt? Og hvor kan det beste sjekke stedet være for å treffe en i den alder? Når jeg selv er ute i byen,butikker osv, så kiker jeg alltid på de eldre mannfolka, men føler at de ikke ville vært interresert i en ung jente som meg. Er redd for at de vil synes jeg er en uerfaren .Ville dere ha brydd dere om det? Og hva slags signaler ville du ha gitt når du så en jente som du likte,selv om hun var ung?
Mann 40 Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Når jeg selv er ute i byen,butikker osv, så kiker jeg alltid på de eldre mannfolka, men føler at de ikke ville vært interresert i en ung jente som meg. Du føler feil. Er redd for at de vil synes jeg er en uerfaren .Ville dere ha brydd dere om det? Nei. Gamle menn kan du treffe på utesteder hvor det går gamle folk, altså ikke typiske ungdomssteder.
Gjest Hei! Skrevet 3. september 2005 #4 Skrevet 3. september 2005 Du fornuftige jente, jeg er i 40 års alderen og kan garantere at jeg ville hatt interesse av å bli kjennt med deg, ikke minst fordi jeneter på din alder oftest er mye mer positive åpne og ærlige i forhold til de på min egen alder. Du vil uten problem kunne møte en man i 40 årsalderen som vill gjøre det meste du måtte øsnke.... Utfordringen vil bestå i å finne en det går å prate med som ikke bare tenker på seg selv, og vil utnytte deg. Lykke til!
Gjest Leif Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Mange jenter liker voksne men, men få tørr inrømme det, det kommer mer indirekte frem når de snakker om typene på sin egen alder, som umoden og barnslige, hensynløse og uansvarlige. For en på 40 er ei i 20 årsalderen gullverd, og blri behandlet slik kvinner øsnker å bli behandlet. For en på 20, er hun sikkert bare et nummer...i rekken av mange tilfeldige knull, og glemt i det taxien drar.
Gjest Kvinne/jente, 32 Skrevet 3. september 2005 #6 Skrevet 3. september 2005 Jeg forstår deg godt, jeg liker også eldre menn. Ikek så voldsomt sprik som med deg, men de som er opptil 15 år eldre.. de er ganske sexy og mer "modne" mange av dem Man slipper alt det stresset som en jevnaldrende betyr...de eldre har mer ro over seg og vet mer hva de vil, de tør å si i fra og de har samtidig humor. Men det blir patetisk med de eldre menn som sikler åpenlyst, utnytter og ikke er voksne i hjernen, bare på papiret. Eldre menn vil slå seg til ro, og de er mer klar for familie. Da har man mer en som passer litt på seg, framfor en ung guttebass som må ut og teste hva han er god for.
Gjest Jente/kvinne, 32 Skrevet 3. september 2005 #7 Skrevet 3. september 2005 Mange jenter liker voksne men, men få tørr inrømme det, det kommer mer indirekte frem når de snakker om typene på sin egen alder, som umoden og barnslige, hensynløse og uansvarlige. For en på 40 er ei i 20 årsalderen gullverd, og blri behandlet slik kvinner øsnker å bli behandlet. For en på 20, er hun sikkert bare et nummer...i rekken av mange tilfeldige knull, og glemt i det taxien drar. ← Enig, det er mange fordeler med litt eldre menn En ulempe som følger med det kan være alle de stygge og litt misunnelige blikkene fra "eldre" kvinner som tenker med sin sjalu hjerne "han har henne kun for kroppen hennes og kun fordi han er i 40-års krisen".. Eller de kvinnene som med vilje spør "er du ute med din far"? Bare for å være vemmelig.
tobo Skrevet 3. september 2005 #8 Skrevet 3. september 2005 Hehe - ute med far. Den skal jeg huske på. Er selv sammen med en som er ti år eldre. Trives med det. Fordelen med å møte en såpass mye eldre, er at du ser hvordan han har blitt som voksen. Enkelte blir så sirompa med åra. Er du sammen med en jevngammel, kan du ende opp med en gubbe om 10 år. Han jeg er sammen med er akkurat så barnslig som jeg liker. Og neste gang jeg er ute, og noen spør om han er kjæresten min, så skal jeg svare benektende - "Ute med far", skal jeg si. Thi-hi.
Gjest Gjestengivern Skrevet 3. september 2005 #9 Skrevet 3. september 2005 Som voksen mann må jeg si at jeg blir glad når jeg leser denne tråden. Det er lørdag, solen skinner, det er landskampkveld og byen er full av unge, livsglade, sjarmerende, fjollete men ordentlige damer.
Lina Skrevet 3. september 2005 #10 Skrevet 3. september 2005 det fine med litt eldre menn er at de har mye erfaring, og har på en måte en ro som ikke jevnaldrene har.. det fasinerer meg ihvertfall
~sikka~ Skrevet 3. september 2005 #11 Skrevet 3. september 2005 Liker også eldre menn. Min erfaring med dem er forøvrig at de helst vil ha noen med erfaring da, hvertfall de jeg kjenner over 35 er ikke interessert i en jomfru. Men det varierer jo sikkert da.
Gjest seroxata Skrevet 3. september 2005 #12 Skrevet 3. september 2005 alltid foretrukket eldre menn.. det er et eller annet med de som fanger interressen min!
Gjest Gjest_Ragnhild_* Skrevet 3. september 2005 #13 Skrevet 3. september 2005 Ja, og så er de ikke så krevende i senga heller. to ganger i måneden er nok for dem liksom, og det passer meg utmerket. Jeg er dødslei sexmaset til mine jevnaldrende. Det at de i tillegg som regel har mye penger og er flinke til å spandere er også et kjempepluss. 1
Gjest bølgeskvulp Skrevet 4. september 2005 #14 Skrevet 4. september 2005 Vi voksne menn skal ikke drive å lære opp ungjenter. Dere får gjennomføre en prosess med jevnaldrende. Si fra når dee er voksne nok til en moden mann.
Gjest me too Skrevet 4. september 2005 #15 Skrevet 4. september 2005 Er 28 år og har alltid vært sammen med menn på min egen alder. Men i det siste har jeg begynt å falle mer for eldre menn (ca.35-40 år). De er mer selvsikre, har opplevd mer, kan virkelig behandle damer slik man vil bli behandlet, kan kunsten å sjarmere damer i senk. Har aldri følt meg så spesiell og flott som sammen med dem............men så er de fleste også gifte..... ...uff...
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #16 Skrevet 4. september 2005 Vi voksne menn skal ikke drive å lære opp ungjenter. Dere får gjennomføre en prosess med jevnaldrende. Si fra når dee er voksne nok til en moden mann. ← Du høres ut som en fornuftig mann Det kan umulig være vanskelig å finne eldre menn. Kryr av slike på utesteder synes jeg. Men oppegående menn som jakter på unge jenter, DET virker som en selvmotsigelse spør du meg, men kanskje de finnes.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #17 Skrevet 4. september 2005 (endret) Du fornuftige jente, jeg er i 40 års alderen og kan garantere at jeg ville hatt interesse av å bli kjennt med deg, ikke minst fordi jeneter på din alder oftest er mye mer positive åpne og ærlige i forhold til de på min egen alder. Du vil uten problem kunne møte en man i 40 årsalderen som vill gjøre det meste du måtte øsnke.... Utfordringen vil bestå i å finne en det går å prate med som ikke bare tenker på seg selv, og vil utnytte deg. Lykke til! ← Slettet, diskuter sak - ikke rettskriving. Mie (mod) Endret 4. september 2005 av Mie
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #18 Skrevet 4. september 2005 Jeg har vært med endel eldre menn. Fra 15-25 år eldre enn meg. Hadde en fantastisk flott elsker da jeg var 25. Han var da 49. Ble fasinert av han som person, ikke pga av hans kapasitet i sengen,-som var grei nok. Men jeg tabbet meg ut da jeg gikk til sengs med en 55 åring. Han skulle "vise" meg at eldre menn var bedre i sengen, og jeg tok han på ordet.... Det var bare ekkelt. Han var gammel,-i kropp, lukt, utseende ja....grøsser fremdeles når jeg tenker på det. Jobbet i fiskeridirektoratet...sukk og stønn. Nå er jeg gift med en som er på min alder og synes det er topp. Liker det gutteaktige, sjarmerende ved han:)
Gjest Gjest - eldre mann...ehh... Skrevet 5. september 2005 #19 Skrevet 5. september 2005 Jeg er en jente på 22 år som alltid har likt eldre menn,da snakker vi om de i 40 årene.Jeg får ikke noe følelser av gutter på min alder,vet ikke hvorfor. Selv er jeg også en jomfru og håper på å ha sex en gang ,men ønsker det med en voksen mann.Selv er jeg en moden dame,er bare uerfaren på sex området. Ville en mann i den alder brydd seg om noe sånt? Og hvor kan det beste sjekke stedet være for å treffe en i den alder? Når jeg selv er ute i byen,butikker osv, så kiker jeg alltid på de eldre mannfolka, men føler at de ikke ville vært interresert i en ung jente som meg. Er redd for at de vil synes jeg er en uerfaren .Ville dere ha brydd dere om det? Og hva slags signaler ville du ha gitt når du så en jente som du likte,selv om hun var ung? ← Uffameg...jeg er mann, 42 år, og har havnet i kategorien "eldre menn". Akkurat DET føles litt rart...
Gjest HanSolo Skrevet 5. september 2005 #20 Skrevet 5. september 2005 Ja, og så er de ikke så krevende i senga heller. to ganger i måneden er nok for dem liksom, og det passer meg utmerket. Jeg er dødslei sexmaset til mine jevnaldrende. Det at de i tillegg som regel har mye penger og er flinke til å spandere er også et kjempepluss. ← Sorry, må nok skuffe deg her lille venn, to ganger i måneden hadde gjort meg både sur og innesluttet. Jeg nærmer meg de 40, har bred erfaring på mange av livets områder (også det som diskuteres her) og har en klar formening om at sex 3-4 ganger i uka er glimrende. Problemet til oss i denne alderen er at øynene vil ha mer enn hva kroppen greier, det vil si vi bruker litt tid på å hente oss inn. I dag er situasjonen at hvis jeg har sex om morgenen er jeg rimelig klar for lek og moro igjen på ettermiddagen/kvelden hvis forholdene ligger til rette for det. Nytter ikke med en runde klokka 18 og en ny runde klokka 19 igjen, desverre.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå