Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sulten hele tiden. Spiser og er mett kun en liten stund, så føler jeg meg ekstremt sulten igjen. Smertefull hunger liksom!!

Anonymkode: 0ef17...295

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig! Kroppen din produserer menneske og det var masse energi! Og akkurat nå skal alle de viktige kroppsdelene på plass.  Mange gravide blir veldig slitne eller veldig sultne.

Anonymkode: b2568...dab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ganske vanlig! Kroppen din produserer menneske og det var masse energi! Og akkurat nå skal alle de viktige kroppsdelene på plass.  Mange gravide blir veldig slitne eller veldig sultne.

Anonymkode: b2568...dab

Jeg er begge deler 🙈

Skrevet

Samme her! 8+0 i dag og spiser som en hest! Var sånn sist svangerskap også, men det ga seg ca halvveis i graviditeten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er sulten hele tiden. Spiser og er mett kun en liten stund, så føler jeg meg ekstremt sulten igjen. Smertefull hunger liksom!!

Bare spis men prøv å spis mat og ikke masse drit. ;)

Anonymkode: 5ccb9...252

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sinnsykt sulten fra ca uke 7-8 til uke 18-19🤭 så stabiliserte det seg, for så å komme litt mildere tilbake i begynnelsen av tredje trimester. Nå er jeg mye sulten, men blir fort mett da baby og livmor presser godt opp i magesekken😅(uke 38). Tenker det er ganske normalt da kroppen trenger ekstra energi for å lage et nytt liv😍 men i starten var jeg mye sulten og spiste for å holde kvalmen i sjakk. Gått opp 20 kg, så det blir spennende å se hvor mye som er mat og hvor mye som er baby😂

AnonymBruker
Skrevet

Ligger på senga og spiser meg ei skive liksom🙈 må ha med meg matboks.

sulten sitter i mellomgulvet, ikke i halsen eller magen. Kan føle meg mett, men være dødssulten på et punkt i mellomgulvet. Spiser jeg ikke blir jeg überkvalm!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den sulten kommer visst pga hormoner. Babyen krever ikke mye energi så tidlig. Men husker følelsen selv. Så sulten at man får vondt. 

Anonymkode: b5b87...f09

AnonymBruker
Skrevet

Hormoner. Spis, men tenk over hva du velger. Et svangerskap krever ikke voldsomt mange flere kalorier enn normalt og det er kjedelig å legge på seg 30 kg. 

Anonymkode: 0fd95...974

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dere er heldige hvis dere har god apetitt. Jeg er i uke 7 og har hatt 0 matlyst de siste to ukene. Hvert måltid er en kamp, men jeg må så klart spise. Sist uke var plaget med oppkast 4-6 ganger om dagen, spesielt på kveldstid. Fikk kvalmestillende hos legen og det har hjulpet veldig. Jeg er vanligvis veldig glad i både matlaging og mat, så redusert matlyst er helt nytt for meg. Er normalvektig, og har ikke gått ned i vekt, men legen har sagt at jeg må passe på det. Håper på bedre form snart. 

Anonymkode: 8fcdc...813

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også i uke 8 og har de siste 2 ukene hatt en enorm sultfølelse! Den kommer helt plutselig.. Og spiser jeg ikke blir jeg kjempe kvalm. Nå om dagen spiser jeg fler mellommåltider enn jeg vanligvis ville gjort. Har fått skikkelig dilla på rå gulrøtter også! 😅

Anonymkode: 351f9...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...