AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Har ikke vært seksuelt aktiv på rundt 5 år. Grunnen er ganske enkel: jeg hater kroppen min. Problemene mine er ganske sammensatt, jeg lider av en personlighetsforstyrrelse og har vonde tanker om meg selv som person og spesielt kroppen min. Jeg savner virkelig å ha sex, mer enn noe annet. Men disse kroppskompleksene har jeg hatt i mange år, og jeg har kun klart å slå meg løs og være meg selv med èn mann, og det er også den eneste mannen jeg virkelig har elsket. Har vært i noen forhold etter det, men har ikke elsket noen like mye som han. Jeg er over han altså, det er en god del år siden nå, men jeg har ikke følt på samme trygghet hos andre som jeg har med han. Det er for meg uforståelig at noen kan tenne på kroppen min. Jeg har en veldig sterk følelse av å ikke være god nok eller bra nok. Tanker som at jeg blir den styggeste dama han har ligget med raser gjennom hodet. Jeg har holdt på med en del menn de siste årene men jeg backer ut når det nærmer seg sex, da sier jeg at ting ikke fungerer og at jeg ikke er klar for noe mer. Jeg har SÅ LYST, men klarer det bare ikke. Jeg har ikke vært åpen om hva som er problemet og har ikke delt usikkerhetene med mennene fordi jeg leser jo hele tiden her inne at usikkerhet er turn-off, så da ville nok de fleste menn dumpa meg uansett, noe jeg iallfall ikke har lyst til å oppleve. Har søkt bekreftelser mange ganger på internett ved å dele bilder av kroppen min. Får da høre at jeg er så deilig at det er ikke måte på. Men dette er også fra menn som ikke har hatt sex på lenge, som er 20+ år eldre enn meg selv osv. Så jeg får inntrykk av at de sier jeg er deilig bare for å få seg et ligg. Jeg er heller ikke interessert i å ligge med noen som er såpass mye eldre enn meg. Bilder viser jo heller ikke sannheten, for eksempel at jeg har kviser på ryggen (prøver å få bukt med dem), arr på lår og legger etter selvskading. De er bleke og lyse fordi de er gamle, men de er der jo. Jeg er også veldig behåret fra naturens side og har ekstra hår på rygg, korsrygg, rumpe osv, men ikke nok til at det kan fjernes med laser. Har aldri opplevd at partnerne mine har sagt noe på det da. Jeg barberer der de fleste barberer ellers. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette er kjempe vondt og hemmende for meg. Jeg savner så inderlig det sexlivet jeg hadde med han som jeg var i et forhold med i en del år, vi utforsket mye, hadde sex på spennende steder og jeg følte meg så komfortabel rundt han. Jeg visste at han tente på meg og vi kunne snakke åpent om alt som handlet om sex og kropp, jeg kunne dele usikkerheter med han og jeg stolte på han når han sa han likte kroppen min. Jeg føler jeg aldri får oppleve dette igjen. Han var alltid "med" når vi hadde sex, det vil si vi hadde blikkontakt, han sa navnet mitt, han så på kroppen min, han viste med hele seg at han tente på MEG. Det har jeg ikke opplevd med noen av de andre jeg har vært med. Han ene jeg lå med blant annet knep alltid igjen øynene og ville knapt se på meg eller ta på meg, det var så rart. Anonymkode: e6521...2af
petter333 Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 hei stå på, det er din kropp, jeg har også en kropp som ikke er perfekt, men jeg lever med det og det gjør andre også
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Har hørt fra mange at menn syns alle kropper blir perfekte når de er kåte om de liker deg og dere matcher i personligheten liker han den sikkert uansett, og er glad for å ha sex med deg Anonymkode: 96c3d...d24
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Det at de lukker øynene har heller ikke noe med deg å gjøre, det gjør jeg selv, selv om mannen jeg ligger med er drithot. Har jeg øynene åpne blir jeg klein og mister fokus Anonymkode: 96c3d...d24 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Det høres ut som du har en helt vanlig kropp, som helt sikkert mange menn vil elske. Ingen bryr da seg om noen kviser på ryggen det har vi da alle innimellom og det samme gjelder for litt hårvekst det er da ingen ting å bry seg om. Jeg ville heller ikke ha bekynret meg for arrene Likevel vil det være svært begrenet hva et nettforum kan hjelpe deg med, da din sittuasjon oppleves som kompleks. Vi kan fortelle deg at det sitter i ditt eget hode, men knapt noe mer. Du skriver at du har delt bilder av deg selv i andre nettfora, men slikt kan nok heller ikke gi deg den bekreftelsen du søker, ikke egentlig. Har du ikke noen som kan snakke med om dette? Anonymkode: c2517...56b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 16.37): Det høres ut som du har en helt vanlig kropp, som helt sikkert mange menn vil elske. Ingen bryr da seg om noen kviser på ryggen det har vi da alle innimellom og det samme gjelder for litt hårvekst det er da ingen ting å bry seg om. Jeg ville heller ikke ha bekynret meg for arrene Likevel vil det være svært begrenet hva et nettforum kan hjelpe deg med, da din sittuasjon oppleves som kompleks. Vi kan fortelle deg at det sitter i ditt eget hode, men knapt noe mer. Du skriver at du har delt bilder av deg selv i andre nettfora, men slikt kan nok heller ikke gi deg den bekreftelsen du søker, ikke egentlig. Har du ikke noen som kan snakke med om dette? Anonymkode: c2517...56b (jeg er trådstarter, har 2 brukere) Jeg har ikke en vanlig kropp. Alt med den er fullstendig feil og jeg vet at de aller fleste menn ikke klarer å tenne på kroppen min. Kanskje en mann som har gått uten sex i mange år og som aldri har sjans på noen andre, men helt ærlig tror jeg ikke det heller. Har ikke noen jeg kan snakke med om dette. Jeg syns også det er veldig flaut og vanskelig. Jeg savner sex så dypt og inderlig, men jeg kommer nok aldri til å klare å nyte det. Jeg har jo lært nå at jeg har en kropp som menn ikke syns er attraktivt, så jeg klarer ikke tro på menn når de sier den er fin. Føler meg dum som har sendt nakenbilder for mennene har jo tydeligvis bare drevet med veldedighet når de har gitt komplimenter og hatt håp om å bruke meg som en tøm og røm. Anonymkode: e6521...2af
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 15.33): Har søkt bekreftelser mange ganger på internett ved å dele bilder av kroppen min. Får da høre at jeg er så deilig at det er ikke måte på. Men dette er også fra menn som ikke har hatt sex på lenge, som er 20+ år eldre enn meg selv osv. J Anonymkode: e6521...2af jeg har nok ikke noe som kan hjelpe deg, men jeg er har ikke komplekser for kroppen min, men føler meg likevel ikke bra nok for mann som er 27 år eldre enn meg og mest sannsnylig ikke hatt sex på lenge. 😛 Anonymkode: 04d1d...95c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 16.30): Det at de lukker øynene har heller ikke noe med deg å gjøre, det gjør jeg selv, selv om mannen jeg ligger med er drithot. Har jeg øynene åpne blir jeg klein og mister fokus Anonymkode: 96c3d...d24 Jeg får mer nytelse av å lukke øyenene Anonymkode: adfc4...5c4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): (jeg er trådstarter, har 2 brukere) Jeg har ikke en vanlig kropp. Alt med den er fullstendig feil og jeg vet at de aller fleste menn ikke klarer å tenne på kroppen min. Kanskje en mann som har gått uten sex i mange år og som aldri har sjans på noen andre, men helt ærlig tror jeg ikke det heller. Har ikke noen jeg kan snakke med om dette. Jeg syns også det er veldig flaut og vanskelig. Jeg savner sex så dypt og inderlig, men jeg kommer nok aldri til å klare å nyte det. Jeg har jo lært nå at jeg har en kropp som menn ikke syns er attraktivt, så jeg klarer ikke tro på menn når de sier den er fin. Føler meg dum som har sendt nakenbilder for mennene har jo tydeligvis bare drevet med veldedighet når de har gitt komplimenter og hatt håp om å bruke meg som en tøm og røm. Anonymkode: e6521...2af Du swnakker med din fastlege, deretter blir du henvist til psykolog, kanskje du får hjelp der. Anonymkode: adfc4...5c4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 Jeg kan skjønne hvordan det føles. Jeg var sammen med en mann i noen år som aldri tente på meg i det hele tatt. Nå har jeg et så forkvaklet forhold til egen kropp at jeg ikke klarer å se for meg å være naken med et annet menneske igjen. Var som deg i et forhold for flere år siden der han forgudet kroppen min. Men etter det siste forholdet nå klarer jeg ikke forstå at noen som helst kan tenne på meg. Anonymkode: e1b45...2a1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 15.33): Har ikke vært seksuelt aktiv på rundt 5 år. Grunnen er ganske enkel: jeg hater kroppen min. Problemene mine er ganske sammensatt, jeg lider av en personlighetsforstyrrelse og har vonde tanker om meg selv som person og spesielt kroppen min. Jeg savner virkelig å ha sex, mer enn noe annet. Men disse kroppskompleksene har jeg hatt i mange år, og jeg har kun klart å slå meg løs og være meg selv med èn mann, og det er også den eneste mannen jeg virkelig har elsket. Har vært i noen forhold etter det, men har ikke elsket noen like mye som han. Jeg er over han altså, det er en god del år siden nå, men jeg har ikke følt på samme trygghet hos andre som jeg har med han. Det er for meg uforståelig at noen kan tenne på kroppen min. Jeg har en veldig sterk følelse av å ikke være god nok eller bra nok. Tanker som at jeg blir den styggeste dama han har ligget med raser gjennom hodet. Jeg har holdt på med en del menn de siste årene men jeg backer ut når det nærmer seg sex, da sier jeg at ting ikke fungerer og at jeg ikke er klar for noe mer. Jeg har SÅ LYST, men klarer det bare ikke. Jeg har ikke vært åpen om hva som er problemet og har ikke delt usikkerhetene med mennene fordi jeg leser jo hele tiden her inne at usikkerhet er turn-off, så da ville nok de fleste menn dumpa meg uansett, noe jeg iallfall ikke har lyst til å oppleve. Har søkt bekreftelser mange ganger på internett ved å dele bilder av kroppen min. Får da høre at jeg er så deilig at det er ikke måte på. Men dette er også fra menn som ikke har hatt sex på lenge, som er 20+ år eldre enn meg selv osv. Så jeg får inntrykk av at de sier jeg er deilig bare for å få seg et ligg. Jeg er heller ikke interessert i å ligge med noen som er såpass mye eldre enn meg. Bilder viser jo heller ikke sannheten, for eksempel at jeg har kviser på ryggen (prøver å få bukt med dem), arr på lår og legger etter selvskading. De er bleke og lyse fordi de er gamle, men de er der jo. Jeg er også veldig behåret fra naturens side og har ekstra hår på rygg, korsrygg, rumpe osv, men ikke nok til at det kan fjernes med laser. Har aldri opplevd at partnerne mine har sagt noe på det da. Jeg barberer der de fleste barberer ellers. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette er kjempe vondt og hemmende for meg. Jeg savner så inderlig det sexlivet jeg hadde med han som jeg var i et forhold med i en del år, vi utforsket mye, hadde sex på spennende steder og jeg følte meg så komfortabel rundt han. Jeg visste at han tente på meg og vi kunne snakke åpent om alt som handlet om sex og kropp, jeg kunne dele usikkerheter med han og jeg stolte på han når han sa han likte kroppen min. Jeg føler jeg aldri får oppleve dette igjen. Han var alltid "med" når vi hadde sex, det vil si vi hadde blikkontakt, han sa navnet mitt, han så på kroppen min, han viste med hele seg at han tente på MEG. Det har jeg ikke opplevd med noen av de andre jeg har vært med. Han ene jeg lå med blant annet knep alltid igjen øynene og ville knapt se på meg eller ta på meg, det var så rart. Anonymkode: e6521...2af Da skjønner du hvordan alle menn med liten penis har det . Anonymkode: fccf2...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå