AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Jeg valgte å vente med sex pga noe som hendte meg på en fest for noen år siden. Nå føler jeg meg klar for sex. Men jeg er ikke i et forhold. Jeg vil ikke bare ligge med hvem som helst. Hva hadde du gjort i min situasjon? Jeg er ekstremt kåt. En ting til jeg lurer på: Vil det gjøre vondt for meg første gangen jeg har sex? Anonymkode: 20ca4...239 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Du trenger ikke gå over bekken etter vann, du har sikkert en nær venn du kan starte med. Bare å by seg fram, så ordner resten seg.. Anonymkode: 95296...002 1
Elaine Marley Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 1
AndersenG Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg valgte å vente med sex pga noe som hendte meg på en fest for noen år siden. Nå føler jeg meg klar for sex. Men jeg er ikke i et forhold. Jeg vil ikke bare ligge med hvem som helst. Hva hadde du gjort i min situasjon? Jeg er ekstremt kåt. En ting til jeg lurer på: Vil det gjøre vondt for meg første gangen jeg har sex? Anonymkode: 20ca4...239 Hvis du er jente, kan du feks finne en fyr på 25-45 som du kan ligge med. sikkert bedre enn en jypling på 20. 1
Snillmann her.. Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 For ei jente er det nok ikke vanskelig å finne en å ha sex med. Litt erfaring skader ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Spør venninnene dine, om de kjenner en trygg fyr, som kan faget sitt. Anonymkode: 23403...88a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 Ville ventet. Kjøp deg heller en dildo. Kåte jomfruer på 20 som har sex er en klassiker. En høy andel av de havner i ”uløkka“. Anonymkode: f4fe8...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå