Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk min første tatovering for noen år siden og noen timer etter på kvelden fikk jeg en slags allergisk reaksjon. Kløe og røde bumper ved det tatoverte området (håndledd) og litt på ryggen. Legevakta sa at det mest sannsynlig var reaksjon på blekket som var svart. Fikk en tablett og alt var bra etter det. Men nå om dagen har jeg lyst på flere tatoveringer men usikker på om det er en god ide. Noen som har erfaring? Tenkte å snakke med legen, men virker så dumt😅

Anonymkode: f58b7...86a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker så dumt...? Klart du skal snakke med legen om dette. Om du ikke er voksen nok til å snakke med legen om et åpenbart problem så er du iallfall ikke voksen nok til å merke kroppen din permanent med blekk. 

Anonymkode: d363e...3c6

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Virker så dumt...? Klart du skal snakke med legen om dette. Om du ikke er voksen nok til å snakke med legen om et åpenbart problem så er du iallfall ikke voksen nok til å merke kroppen din permanent med blekk. 

TS her: Jeg fortjener den💀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

TS her: Jeg fortjener den💀

Uten tvil. Ring legen din i morgen, be om time og snakk med legen om det. Om du har allergisk reaksjon på blekk generelt er det ikke lurt å ta flere tatoveringer. Har dog ikke hørt om allergi mot vanlig blekk, men har hørt om allergiske reaksjoner mot rødt blekk. Ikke ta tatovering før du har fått sjekket deg for allergier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...