Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal få mensen i morgen, testet i sted, men ikke på morgenurin.. Har iallefall drukket 0,5l vann. Føler at jeg kan se antydning til en strek, men heller mot negativ.. Ser ut som det er et slags "spor" der teststreken skal slå ut 🤷‍♀️ Stresser nok meg opp uten grunn 🙈 

Anonymkode: dfd61...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sies morgenurin fordi den er mest konsentrert, og spesielt før mensen så lønner det seg jo å ha mest mulig konsentrert urin. Noen erfarer at de får sterkere strek på ettermiddagen enn morgenen. Regner med at du mener «spor» som skyggestrek.  Lykke til 😊

AnonymBruker
Skrevet
Patriotpaula skrev (1 time siden):

Sies morgenurin fordi den er mest konsentrert, og spesielt før mensen så lønner det seg jo å ha mest mulig konsentrert urin. Noen erfarer at de får sterkere strek på ettermiddagen enn morgenen. Regner med at du mener «spor» som skyggestrek.  Lykke til 😊

Takk for svar 😊 Ja er sikkert en skyggestrek.. Ser den jo nesten ikke og ser ut som det er et slags spor der den "streken" er.. Regner med det er pga det er et eller annet der som skal plukke opp hcg 🤦‍♀️ Haha føler eg lettere stupid nå 😅 Jaja, enten kommer mensen i morgen ellers blir det ny test på morgen urin. 

Anonymkode: dfd61...d8a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...