Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde lysebrunt hår med et hint av rødskjær og tenkte å bleke det lysere. Det ble helt mislykket. På toppen av hodet er det noen lyse flekker, mens på resten av håret vises nesten ikke blekingen i det hele tatt. Brukte blekingen fra colorista og hadde den i 45 min i lengdene og 25 min i hårrøttene, likevel vises det nesten bare på toppen. Hvorfor?

Hva bør jeg gjøre nå? Bleke lengdene en gang til? Farge hele håret med brun hårfarge? Jeg har ikke råd til gå til frisør akkurat nå 

Anonymkode: 78695...b16

Skrevet

Blek det i en omgang til,😇

AnonymBruker
Skrevet

Håret er nå ganske oransje. Og ujevnt bleket. Hva skal jeg gjøre? IMG_20210505_171057.thumb.jpg.c430e3a9df723e7b4e5e2d7b29e217b5.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke blek håret hjemme, gjør det bare hos frisør.

Hvorfor?

Nå har du lært hvorfor.

Bleker du håret ditt en gang til hjemme risikerer du å bare ødelegge det enda mer eller miste håret.

Anonymkode: baad8...c39

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

La det bare være en liten stund. Da blir det litt sunnere mens du sparer opp for å ordne opp hos frisør. Det ser ikke så ille ut, altså. 

Hadde du naturlig farge i hele lengden av håret fra før? 

Anonymkode: 6119c...9cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

La det bare være en liten stund. Da blir det litt sunnere mens du sparer opp for å ordne opp hos frisør. Det ser ikke så ille ut, altså. 

Hadde du naturlig farge i hele lengden av håret fra før? 

Ja, naturlig hårfarge fra før av. Det ser værst ut på toppen av hodet for det er blekingen skikkelig ujevn 😅Men tror du har rett jeg skal la frisør fikse resten. Får bare ha håret oppsatt de neste ukene 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, naturlig hårfarge fra før av. Det ser værst ut på toppen av hodet for det er blekingen skikkelig ujevn 😅Men tror du har rett jeg skal la frisør fikse resten. Får bare ha håret oppsatt de neste ukene 😅

Høres ut som en god plan! Du har jo veldig flott hår selv om fargen var litt ujevn på toppen😊

Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det var jo ikke så ille for hjemmebleking, da 🤷‍♀️

Kjør masse kuring og ta en kald toning. Og blåshampo :)

Hadde ikke bleket enda mer, da skades bare håret masse. 

Endret av Fnuggolina
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Fnuggolina said:

Det var jo ikke så ille for hjemmebleking, da 🤷‍♀️

Kjør masse kuring og ta en kald toning. Og blåshampo :)

Hadde ikke bleket enda mer, da skades bare håret masse. 

Kanskje dumt spørsmål, men hvor får jeg kjøpt toner? Finner bare masse lillashampo og blåshampo, men toner er vel noe annet igjen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje dumt spørsmål, men hvor får jeg kjøpt toner? Finner bare masse lillashampo og blåshampo, men toner er vel noe annet igjen? 

Kjør på med denne fra Wella, den funker veldig bra til å roe ned varme (oransje) toner: https://www.blivakker.no/product/3200613?gclid=Cj0KCQjwp86EBhD7ARIsAFkgakg1SMqT1IAl9NzSk4pHRwqrWpFBbWDa0vMJJ_OFOkgKLVN56TqfeuEaAhSXEALw_wcB

Anonymkode: b43ba...99d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kjør på med denne fra Wella, den funker veldig bra til å roe ned varme (oransje) toner: https://www.blivakker.no/product/3200613?gclid=Cj0KCQjwp86EBhD7ARIsAFkgakg1SMqT1IAl9NzSk4pHRwqrWpFBbWDa0vMJJ_OFOkgKLVN56TqfeuEaAhSXEALw_wcB

Anonymkode: b43ba...99d

Bare pass på at den er blå og ikke lilla, da lilla har rødtoner i seg og vil gjøre det verre. Den du linket til her var lilla.

Her er en som har kun blåtoner:

https://www.blivakker.no/product/3120433?gclid=Cj0KCQjwp86EBhD7ARIsAFkgakhfo4CaOSdyBx_oGp0lfyiWixVpWoGWOIkkM5hj6gKmjO8-D4TMy4AaAiQgEALw_wcB

Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har veldig god erfaring med å spørre Lyko på produktspørsmål - søk opp Wella toner, gjerne T18. Sp legger du ved dette bildet og spør om hva de tror blir best løsning for resultatet du ønsker. 

Da kan både frisører der svare, men også andre kunder.

Blåshampo har de og :)

Lillashampo ser ikke helt riktig ut til ditt hår - lilla demper gult. Blått demper rødtoner/veldig brassy oransje.

Toner er noe helt annet enn sjampoen.

Men før du kjøper noe, spør på Lyko. 

Endret av Fnuggolina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...