AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Jeg spiser middag kl 16 hver dag Har for første gang vært økonomisk og kjøpt frossent kjøtt når tar jeg opp kyllingen? når tar jeg opp fisken? tiner jeg de på kjøkkenbenken eller i kjøleskapet? Anonymkode: 1051a...cfb
Boetica Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Jeg bruker å ta opp kvelden før, og tine i kjøleskapet.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Boetica skrev (2 minutter siden): Jeg bruker å ta opp kvelden før, og tine i kjøleskapet. Rekker jeg ikke å Tine det i dag? 😮 men da tar jeg hvertfall morgendagens middag opp fra fryseren og inn i kjøleskapet nå 😅 ts Anonymkode: 1051a...cfb
Boetica Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rekker jeg ikke å Tine det i dag? 😮 men da tar jeg hvertfall morgendagens middag opp fra fryseren og inn i kjøleskapet nå 😅 ts Anonymkode: 1051a...cfb Jo du kan tine det i kaldvann, utrolig effektivt, kan bare plukke isen av etter en stund. Hvis du skal steke i panne er det best at kjøtt og fisk har romtemperatur og er tørket av med tørkepapir. Da setter det seg ikke så lett fast i panna.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Boetica skrev (9 minutter siden): Jo du kan tine det i kaldvann, utrolig effektivt, kan bare plukke isen av etter en stund. Hvis du skal steke i panne er det best at kjøtt og fisk har romtemperatur og er tørket av med tørkepapir. Da setter det seg ikke så lett fast i panna. Takk for tips! 😄 ante ikke at man kunne tørke kjøttet med papir 😆 skal prøve det etterpå ts Anonymkode: 1051a...cfb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå