Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mangler siste dokumentasjon over det jeg har studert i år. Det er det som avgjør om jeg kommer inn. 

Jeg rekker vell å laste inn det før 1. Juli før de har bestemt seg for hvem som kommer inn?

Anonymkode: 26f29...637

Videoannonse
Annonse
Gjest Kastanjefrø
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg mangler siste dokumentasjon over det jeg har studert i år. Det er det som avgjør om jeg kommer inn. 

Jeg rekker vell å laste inn det før 1. Juli før de har bestemt seg for hvem som kommer inn?

Om du rekker det er det bare du som vet. 

AnonymBruker
Skrevet
Kastanjefrø skrev (Akkurat nå):

Om du rekker det er det bare du som vet. 

Du misforsto. 

Jeg rekker det innenfor tidsfristen for opplastning av dokumenter som er 1. Juli. 

Men behandler de søknadene etter det da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du misforsto. 

Jeg rekker det innenfor tidsfristen for opplastning av dokumenter som er 1. Juli. 

Men behandler de søknadene etter det da? 

Ja, selvsagt. Hvorfor tror du fristen er 1. juli? Det hadde jo vært idiotisk å ha fristen da, men at de likevel ikke rekker å behandle søknadene. 

Anonymkode: 95101...ad8

Skrevet

Er det lokalt opptak du sikter til, eller samordna opptak? 

Jeg fikk svar på to lokale opptak forrige uke og denne uka, selv om fristen var 1. juli.

Virker som de gir svar fortløpende for de som har dokumentasjon inne, men at man har til 1. juli på seg, og så får man svar etter det om dokumentasjon ikke er lagt inn før.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, selvsagt. Hvorfor tror du fristen er 1. juli? Det hadde jo vært idiotisk å ha fristen da, men at de likevel ikke rekker å behandle søknadene. 

Anonymkode: 95101...ad8

Hvorfor er fristen med å søke utdanning 15. April da?

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (Akkurat nå):

Er det lokalt opptak du sikter til, eller samordna opptak? 

Jeg fikk svar på to lokale opptak forrige uke og denne uka, selv om fristen var 1. juli.

Virker som de gir svar fortløpende for de som har dokumentasjon inne, men at man har til 1. juli på seg, og så får man svar etter det om dokumentasjon ikke er lagt inn før.

Jeg sikter til samordna opptak. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sikter til samordna opptak. 

Ja, da får du svar til den 20. juli, det er da svar på hovedopptaket foreligger. Altså etter fristen 1. juli.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er fristen med å søke utdanning 15. April da?

Sikkert fordi det er en hel del administrasjon, de begynner vel prosessen tidlig selv om alle ikke har dokumentasjon inne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...