AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Er 19 år. Har en kjæreste på 20. For en måned siden at vi ikke lenger hadde ❤️ på Snapchat. Som vil si at vi ikke er bestevenner. Han snapper derfor mer med noen andre enn meg. For en uke siden fant jeg ut at dette var en jente. Jeg blir selvfølgelig såret, men så sier han at det er jeg han vil være med og at dette bare er en gammel venninne. Burde jeg grave mer eller bare la det ligge? Meg og kjæresten snapper 24/7 som vil si at han snapper enda mer med en jente jeg ikke vet om. Anonymkode: d60a7...a8e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Jeg ville ikke synes det var greit. Ville snakket med han igjen, og formulert meg der jeg spør om han hadde likt om du snappet med andre menn på den måten. Anonymkode: 742ce...3ef 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Jeg hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 97af3...0cc
McMary Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 (endret) De snappene må du jo få lese et utdrag av så du blir trygg på at det ikke er en flørt. Men uansett; hvis dere snapper mye, ville jeg blitt mistenksom når de snappe ennå mer. Hva i all verden er det de melder om? Har du spurt om det? Hvorfor trenger han så tett kontakt med en annen jente enn deg? Du må tenke gjennom hva du vil godta, ikke la deg overkjøre av hva han mener er riktig. Hvis du må vite mer om henne og deres kontakt, så må han fortelle til du er trygg. Har du møtt henne forresten? Det er ikke riktig at han har en "bestevenninne" du ikke kjenner. Du er kjæresten hans, dere skal dele alt. Endret 5. mai 2021 av McMary 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 McMary skrev (11 minutter siden): De snappene må du jo få lese et utdrag av så du blir trygg på at det ikke er en flørt. Man blir ikke trygg av kontroll, man blir bare kontrollerende. TS må enten stole på kjæresten eller la ham gå.
starken Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 Jeg ville nok syntes at det var litt merkelig hvis jeg ikke hadde hørt om denne venninnen før. Jeg ville nok også lurt på hva snappene inneholdt. Mimring fra fortiden, meningsløs tørrsnapping eller flørting. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 Jeg hadde ikke syntes at dette var ok. Synes du skal spørre han om hvem dette er og som en over sier, spør han om hva han ville følt om det var motsatt. Er dette noe han har holdt skjult for deg eller snapper han med denne jenta når du er sammen med ham og ser telefonskjermen også? Anonymkode: fe818...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 Jeg hadde ikke syntes dette var greit i det hele tatt. Har du spurt han hva de snapper så mye om? Tror ikke dette er mannen jeg ville satset på dessverre. Anonymkode: f972e...842 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke syntes dette var greit i det hele tatt. Har du spurt han hva de snapper så mye om? Tror ikke dette er mannen jeg ville satset på dessverre. Anonymkode: f972e...842 Har ikke gravd så mye i det, fordi jeg er redd for at jeg er toxic og kontrollerende slik de nevner over. Men har bare sett at han har fått snapp av ho en gang, d var bare en vanlig snap. Anonymkode: d60a7...a8e
McMary Skrevet 5. mai 2021 #11 Skrevet 5. mai 2021 (endret) Alterego666 skrev (1 time siden): Man blir ikke trygg av kontroll, man blir bare kontrollerende. TS må enten stole på kjæresten eller la ham gå. Så alle forhold må ende så fort en part føler usikkerhet? Hvis min kjæreste blir redd for at jeg flørter med noen på grunn av noe jeg gjør, håper jeg han spør meg først så jeg kan svare på spørsmål og motbevise det. Handler ikke om kontroll, og som du ser har du nå fått en ung jente til å ikke tørre å stå opp for seg selv. Du vet det foregår mye utroskap over diverse medier, det er lov å lure og be om å få se. jeg sa ikke at han resten av livet skal vise alle snapper til henne. Det ville vært kontroll. Endret 5. mai 2021 av McMary
sicario Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er 19 år. Har en kjæreste på 20. For en måned siden at vi ikke lenger hadde ❤️ på Snapchat. Som vil si at vi ikke er bestevenner. Han snapper derfor mer med noen andre enn meg. For en uke siden fant jeg ut at dette var en jente. Jeg blir selvfølgelig såret, men så sier han at det er jeg han vil være med og at dette bare er en gammel venninne. Burde jeg grave mer eller bare la det ligge? Meg og kjæresten snapper 24/7 som vil si at han snapper enda mer med en jente jeg ikke vet om. Anonymkode: d60a7...a8e Bare la det ligge. har pr dags dato aldri hatt noen»streak»? Hjerter eller flammer på snap med min kjæreste, men har hatt det med flere andre som tilfeldigvis er kvinner. betyr ingen ting. forskjellen er kanskje at vi er samboere, og har jo ingen grunn til å drive å snape hverandre. deres unge alder i betraktning, er dere kanskje ikke samboere?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 sicario skrev (21 minutter siden): Bare la det ligge. har pr dags dato aldri hatt noen»streak»? Hjerter eller flammer på snap med min kjæreste, men har hatt det med flere andre som tilfeldigvis er kvinner. betyr ingen ting. forskjellen er kanskje at vi er samboere, og har jo ingen grunn til å drive å snape hverandre. deres unge alder i betraktning, er dere kanskje ikke samboere? Ikke samboere nei, bor 30min unna hverandre. Derfor snapper vi sikkert 50 snap om dagen. Det er kun derfor jeg er litt mistenksom. Siden vi parter så mye, så lurer jeg på hva grunnen er til at han prater like mye med en annen. Men igjen vil jeg ikke være overbeskyttende og kontrollerende. Anonymkode: d60a7...a8e 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 McMary skrev (3 timer siden): Handler ikke om kontroll, og som du ser har du nå fått en ung jente til å ikke tørre å stå opp for seg selv. Du vet det foregår mye utroskap over diverse medier, det er lov å lure og be om å få se. Det er ikke mitt råd at man skal la alt passere. Jeg bare sier at kontroll ikke gir trygghet, kontroll gjør en bare kontrollerende. Dersom TS er usikker på kjæresten er ikke det mitt ansvar. TS må selv føle på tilliten, KG kan ikke svare på det. Dersom TS ikke klarer å stole på ham, må hun ta konsekvensen av det. Å kikke på snap vil ikke reparere noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå