Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 6+0 idag, og når jeg gikk på do i dag tidlig var det litt blod på pairet. Kom også litt mørkt blod når jeg trykte litt papir oppi. Hadde sex i går, kan det være det som gjør det? Har ikke vært noe siden..

er livredd for å miste 😭 er det flere som har opplevd lignende og det har gått bra?

Anonymkode: b4c76...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at du hadde sex som har skyld i det, slimhinnene er litt ekstra skjøre når man er gravid. 

Har hatt blødning tidlig i to svangerskap, ene mistet jeg, andre gikk det bra. 

Husk at det ikke er unormalt å blø i varierende mengder når man er gravid.

Håper det er en uskyldig blødning 🤞🏻

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger absolutt ikke å bety noe ifht svangerskapet. Jeg har vært gravid fem ganger. En gang med ingen blødninger og friskt barn. To ganger med blødninger og da gikk det galt. To ganger med blødninger og friske barn. 

Anonymkode: 7755f...02b

Skrevet

Har hørt at slimhinnene er ekstra skjøre under graviditet og at sex kan irritere nok til at slimhinnen blør. Er ikke noe å bekymre seg over heldigvis dersom det går over og ingen smerter er involvert. 

Jeg er 14 uker nå og før uke 8 hadde jeg mange episoder med rosa og brunt på papiret. Har faktisk mistet tellingen. Alt så fint ut på UL så håper alt går bra hos deg også 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde en del i førsten av svangerskapet ,men det var bare en blodoppsamling som ble tømt. Hadde ikke noe med fosteret og gjøre. Var ikke noe farlig her. 😊 Lykke til 🌸

Anonymkode: 26007...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...