Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det gått over 1 uke og han har fortsatt ikke tatt kontakt. Ble furten for noe, så da "straffer" han meg med rett og slett å la være ta kontakt.

Vet ikke hvor mye mer jeg gidder av dette! Får fjortiss-vibes.

Vi sees sjelden nå på grunn av koronasituasjonen, og jeg har familiemedlem i risikosonen. Så for å straffe meg ekstra var han på gubbetur i helgen med noen han ikke har som nærkontakt. Så uansett om han tar kontakt så kan vi ikke møtes på grunn av dette.

Kjenner jeg er møkk lei!

Anonymkode: 248ea...c79

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kast bort mer tid, energi og tankekraft på en umoden fjott. 

gå videre i livet og dump idioten! 

Anonymkode: 3229f...549

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor er han sur?

Jeg synes det er avgjørende om han har god grunn. 

Er du sikker på at han drar på gubbetur for å straffe deg? Flere må ha gått sammen om det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå har det gått over 1 uke og han har fortsatt ikke tatt kontakt. Ble furten for noe, så da "straffer" han meg med rett og slett å la være ta kontakt.

Vi sees sjelden nå på grunn av koronasituasjonen, og jeg har familiemedlem i risikosonen. Så for å straffe meg ekstra var han på gubbetur i helgen med noen han ikke har som nærkontakt. Så uansett om han tar kontakt så kan vi ikke møtes på grunn av dette.

Kjenner jeg er møkk lei!

Kan det være gjensidig fra hans side? Tror du han er på gubbetur pga. deg? Hvorfor skulle alt han gjør handle om deg?

Skrevet

Enkle svaret, move on. 

Hvorfor skal du godta dette tullet?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, ABM said:

Kan det være gjensidig fra hans side? Tror du han er på gubbetur pga. deg? Hvorfor skulle alt han gjør handle om deg?

Fordi dette ikke er første gangen det skjer. Har hatt praten med han tidligere, og han sa selv da at han følte for å demonstrere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Isambard said:

Hvorfor er han sur?

Jeg synes det er avgjørende om han har god grunn. 

Er du sikker på at han drar på gubbetur for å straffe deg? Flere må ha gått sammen om det. 

Sur fordi jeg hadde planer helgen det dreide seg om, og det likte han ikke da han hadde fri fra jobben og ville vi skulle være sammen. Hyggelig det altså, men jeg fikk ikke beskjed om at han hadde fri før midt i helgen, og da var mine planer allerede iverksatt. Han bruker som regel jobbe hver helg.

Uansett så er dette et mønster jeg har oppdaget over tid. Furting-ignorere-"straffe"

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fordi dette ikke er første gangen det skjer. Har hatt praten med han tidligere, og han sa selv da at han følte for å demonstrere.

Å huffameg, hva med om du skaffer deg en mann...så lar du småguttene leke i fred?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sur fordi jeg hadde planer helgen det dreide seg om, og det likte han ikke da han hadde fri fra jobben og ville vi skulle være sammen. Hyggelig det altså, men jeg fikk ikke beskjed om at han hadde fri før midt i helgen, og da var mine planer allerede iverksatt. Han bruker som regel jobbe hver helg.

Uansett så er dette et mønster jeg har oppdaget over tid. Furting-ignorere-"straffe"

Sånn er det ikke normalt å ha det i et forhold. Er heller ikke normalt at voksne folk opphører seg sånn.

Anonymkode: 34c3c...d48

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en sånn .. 
Silent treatment titt og ofte , og tilslutt då klaga han på at det var dårlig kommunikasjon  🙈 Blei jo heilt dårlig psykisk av heile mannen 

Anonymkode: 14424...d9e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ok. Har du tatt kontakt med ham? 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Var sammen med en sånn .. 
Silent treatment titt og ofte , og tilslutt då klaga han på at det var dårlig kommunikasjon  🙈 Blei jo heilt dårlig psykisk av heile mannen 

Ja er sånn her også dessverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Isambard said:

Ok. Har du tatt kontakt med ham? 

Har gjort det tidligere når han har demonstrert på denne måten. Er alltid jeg som må ta første skrittet. Nå føler jeg at jeg rett og slett er lei. Han var også micro-utro tidligere i forholdet, og etter at han ble ferska ga han meg også silent treatment. Jeg måtte ta kontakt og ordne opp, for i hans øyne hadde ikke han gjort noe galt. Det var visst bare i mitt hode.

Jeg må vel innse at dette forholdet ikke betyr særlig mye for han. Vi har vært sammen i 6 år.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

hva er vitsen med å spørrre oss når du enkelt å greit ikke blir å ta imot tipsene og følger dine egene valg?

Anonymkode: 08360...76a

AnonymBruker
Skrevet

Når folk er snart 50 er det minimal sjanse for at de endrer adferd. Spesielt hvis de ikke ser noe galt med adferden sin.

Så dette kommer han bare til å fortsette med, og det er opp til deg å finne ut hvordan du vil forholde deg til det: leve med en som oppfører seg slik, eller gå videre.

Anonymkode: 589c7...f3b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Så han reiste på guttetur, helgen han hadde fri og du hadde planer? Skjønner ikke problemet 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja er sånn her også dessverre.

Er det samme mann ? 😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Har gjort det tidligere når han har demonstrert på denne måten. Er alltid jeg som må ta første skrittet. Nå føler jeg at jeg rett og slett er lei. Han var også micro-utro tidligere i forholdet, og etter at han ble ferska ga han meg også silent treatment. Jeg måtte ta kontakt og ordne opp, for i hans øyne hadde ikke han gjort noe galt. Det var visst bare i mitt hode.

Jeg må vel innse at dette forholdet ikke betyr særlig mye for han. Vi har vært sammen i 6 år.

Jeg synes det virker veldig som om dette går begge veier.

Begge gir hverandre "silent treatment". Han tar ikke kontakt med deg, og du tar heller ikke kontakt med ham. Du skylder på noe gammelt gruff og at det er "hans tur".

"Mikro-utro" er ganske diffust. Folk har vidt forskjellig mening om hva som er utroskap.  Kanskje han synes du er i overkant kontrollerende?

Apropos det: Hva er så galt med at han drar på gubbetur når du uansett sier nei til å treffe ham i helgen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjenner jeg er møkk lei!

Det er slik følelsemønsteret hans er. Han er sikkert klar over det selv, og tenkt at neste gang skal han ikke reagere slik. Men det skjer ikke, det er enkelte ting som vi har innlært angående hvordan vi agerer i enkelte situasjoner. 

Jeg er slik selv. Jeg  furter ikke i over en uke og slik. Men er plutselig tolv år igjen når jeg krangler med mannen. Etterpå når ting har roet seg så vet jeg at var litt barnslig i oppførelsen min

Anonymkode: 96f2f...f2f

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du lagt planer uten lov???

Du må tenke deg om om du vil være i et forhold hvor du ikke har lov til å legge planer for helgen uten hans tillatelse uten å bli straffet for det.

Du ser selv at dette ikke er en normal fyr. Nå har du ikke hørt fra han på en uke. Benytt sjansen til å bytte lås og sett tingene hans i en pappeske og dump galningen! Herlighet! 

Rams opp alle de gærne tingene han gjør på en liste og vis til en venninne. Hun kommer til å gi deg en klæss i bakhodet for at du ikke har dumpet han før! 

Anonymkode: f8cc4...ed6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...